Σκοπεύει να αυτοματοποιήσει περισσότερο τη διαδικασία αγορών, με τους πελάτες να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή για να επιλέγουν και να δοκιμάζουν νέα ρούχα.
Τα καταστήματα λιανικής της Amazon αναμένεται να διαθέτουν κυρίως τις μάρκες ρούχων ιδιωτικής ετικέτας της εταιρείας, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.
Oι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν σε δοκιμαστήρια υψηλής τεχνολογίας.
Η Amazon ελπίζει να χρησιμοποιήσει τα φυσικά καταστήματα για να ενισχύσει την αναγνώριση της σειράς ρούχων της, ενώ θα έχει και ρούχα από άλλες εταιρείες που κάνουν πωλήσεις στον ιστότοπό της.
Επιπλέον, η εταιρεία σκοπεύει να αυτοματοποιήσει περισσότερο τη διαδικασία αγορών, με τους πελάτες να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή για να επιλέγουν και να δοκιμάζουν νέα ρούχα, καθώς και με αυτοματοποιημένες προτάσεις και συστήματα παράδοσης.
Ωστόσο, το δημοσίευμα σημειώνει ότι τα σχέδια δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί και θα μπορούσαν να αλλάξουν. Τα νέα πολυκαταστήματα αναμένεται να ανοίξουν την επόμενη χρονιά, με τα πρώτα να βρίσκονται στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια και στο Κολόμπους του Οχάιο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών