Σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας The New York Times, που άρχισε να δημοσιεύει αποκαλύψεις την Κυριακή, ηγετικά στελέχη της πλατφόρμας παραφούσκωναν εσκεμμένα τους αριθμούς των επισκέψεων στην ίδια και στην παρουσία της σε άλλους ιστότοπους, ειδικά στο YouTube
Η αμερικανική ψηφιακή ειδησεογραφική πλατφόρμα Ozy δεν υπάρχει πλέον, μετά τις αποκαλύψεις για τα τερατώδη ψέματα ηγετικών στελεχών της προκειμένου να προσελκύσουν επενδυτές.
Ερωτηθείσα σχετικά από το Γαλλικό Πρακτορείο, η εταιρεία δεν απάντησε, ούτε έδωσε συνέχεια ο γενικός διευθυντής της, ο Carlos Watson, μετά την ανακοίνωση της αναστολής της δραστηριότητάς της από το διοικητικό της συμβούλιο, στην οποία αναφέρθηκαν χθες αρκετά άλλα αμερικανικά ΜΜΕ.
Η πλατφόρμα, που ίδρυσε το 2013 ο δημοσιογράφος και επιχειρηματίας Carlos Watson, αστέρας τηλεοπτικών δικτύων, υποστηριζόταν από προσωπικότητες όπως μεταξύ άλλων η Laureen Powel Jobs, η χήρα του συνιδρυτή της Apple, του Steve Jobs.
Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων Crunchbase, η Ozy Media συγκέντρωσε συνολικά κάπου 70 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές.
Η πλατφόρμα αναρτούσε άρθρα, πόντκαστ και βίντεο, με περιεχόμενο ενημερωτικό καθώς και ψυχαγωγικό, κατά το υπόδειγμα άλλων μέσων ενημέρωσης του διαδικτύου, όπως οι ιστότοποι BuzzFeed και Refinery29.
Παρα... φουσκωμένα τα νούμερα
Όμως, σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας The New York Times, που άρχισε να δημοσιεύει αποκαλύψεις την Κυριακή, ηγετικά στελέχη της πλατφόρμας παραφούσκωναν εσκεμμένα τους αριθμούς των επισκέψεων στην ίδια και στην παρουσία της σε άλλους ιστότοπους, ειδικά στο YouTube.
Κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης τον Φεβρουάριο με αντιπροσώπους της τράπεζας Goldman Sachs, που εξέταζε το ενδεχόμενο να επενδύσει 40 εκατομμύρια δολάρια στο μετοχικό κεφάλαιο της Ozy, ο Samir Rao, συνιδρυτής, δεύτερος τη τάξει και οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, παρέστησε τον εκπρόσωπο του YouTube, αποκάλυψαν οι Τάιμς.
Απευθυνόμενος στους τραπεζικούς με αυτή την πλαστή ταυτότητα, ο Samir Rao τους διαβεβαίωσε πως η Ozy είχε μεγάλη επιτυχία στο YouTube, τόσο ως προς τον αριθμό των θεάσεων, όσο και ως προς τον τζίρο της από διαφημίσεις.
Οι αντιπρόσωποι της τράπεζας αντιλήφθηκαν γρήγορα πως βρίσκονταν μπροστά σε απόπειρα εξαπάτησής τους και ο Carlos Watson αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη.
Η Ozy εξάλλου διατεινόταν πως η εκπομπή του («The Carlos Watson Show»), που άρχισε να παράγεται το 2020, ήταν το «πρώτο τοκ-σόου του Amazon Prime», της πλατφόρμας βίντεο της εταιρείας του Jeff Bezos, χωρίς τη συναίνεση του διαδικτυακού κολοσσού του Σιάτλ και ενώ η εκπομπή ούτε προωθείτο ούτε χρηματοδοτείτο από την Amazon.
Ακόμη, η Ozy προσέλκυσε διάφορους διάσημους προσκεκλημένους στην εκπομπή του Carlos Watson διαβεβαιώνοντάς τους πως οι συνεντεύξεις θα προβάλλονταν στο αμερικανικό καλωδιακό τηλεοπτικό δίκτυο A&E, ενώ δεν υπήρχε καμιά τέτοια συμφωνία.
www.bankingnews.gr
Ερωτηθείσα σχετικά από το Γαλλικό Πρακτορείο, η εταιρεία δεν απάντησε, ούτε έδωσε συνέχεια ο γενικός διευθυντής της, ο Carlos Watson, μετά την ανακοίνωση της αναστολής της δραστηριότητάς της από το διοικητικό της συμβούλιο, στην οποία αναφέρθηκαν χθες αρκετά άλλα αμερικανικά ΜΜΕ.
Η πλατφόρμα, που ίδρυσε το 2013 ο δημοσιογράφος και επιχειρηματίας Carlos Watson, αστέρας τηλεοπτικών δικτύων, υποστηριζόταν από προσωπικότητες όπως μεταξύ άλλων η Laureen Powel Jobs, η χήρα του συνιδρυτή της Apple, του Steve Jobs.
Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων Crunchbase, η Ozy Media συγκέντρωσε συνολικά κάπου 70 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές.
Η πλατφόρμα αναρτούσε άρθρα, πόντκαστ και βίντεο, με περιεχόμενο ενημερωτικό καθώς και ψυχαγωγικό, κατά το υπόδειγμα άλλων μέσων ενημέρωσης του διαδικτύου, όπως οι ιστότοποι BuzzFeed και Refinery29.
Παρα... φουσκωμένα τα νούμερα
Όμως, σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας The New York Times, που άρχισε να δημοσιεύει αποκαλύψεις την Κυριακή, ηγετικά στελέχη της πλατφόρμας παραφούσκωναν εσκεμμένα τους αριθμούς των επισκέψεων στην ίδια και στην παρουσία της σε άλλους ιστότοπους, ειδικά στο YouTube.
Κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης τον Φεβρουάριο με αντιπροσώπους της τράπεζας Goldman Sachs, που εξέταζε το ενδεχόμενο να επενδύσει 40 εκατομμύρια δολάρια στο μετοχικό κεφάλαιο της Ozy, ο Samir Rao, συνιδρυτής, δεύτερος τη τάξει και οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, παρέστησε τον εκπρόσωπο του YouTube, αποκάλυψαν οι Τάιμς.
Απευθυνόμενος στους τραπεζικούς με αυτή την πλαστή ταυτότητα, ο Samir Rao τους διαβεβαίωσε πως η Ozy είχε μεγάλη επιτυχία στο YouTube, τόσο ως προς τον αριθμό των θεάσεων, όσο και ως προς τον τζίρο της από διαφημίσεις.
Οι αντιπρόσωποι της τράπεζας αντιλήφθηκαν γρήγορα πως βρίσκονταν μπροστά σε απόπειρα εξαπάτησής τους και ο Carlos Watson αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη.
Η Ozy εξάλλου διατεινόταν πως η εκπομπή του («The Carlos Watson Show»), που άρχισε να παράγεται το 2020, ήταν το «πρώτο τοκ-σόου του Amazon Prime», της πλατφόρμας βίντεο της εταιρείας του Jeff Bezos, χωρίς τη συναίνεση του διαδικτυακού κολοσσού του Σιάτλ και ενώ η εκπομπή ούτε προωθείτο ούτε χρηματοδοτείτο από την Amazon.
Ακόμη, η Ozy προσέλκυσε διάφορους διάσημους προσκεκλημένους στην εκπομπή του Carlos Watson διαβεβαιώνοντάς τους πως οι συνεντεύξεις θα προβάλλονταν στο αμερικανικό καλωδιακό τηλεοπτικό δίκτυο A&E, ενώ δεν υπήρχε καμιά τέτοια συμφωνία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών