Στα 14,6 δισ. δολ. τα έσοδα από τις πωλήσεις του εμβολίου - Αναμένονται πωλήσεις 36 δισ. για το 2021 - Αναβάθμιση guidance
Η Pfizer ξεπέρασε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη στο γ' τρίτο τρίμηνο και αναβάθμισε το guidance, ενισχυμένη από τις ισχυρές πωλήσεις του εμβολίου Comirnaty για την covid-19.
Η εταιρεία σημείωσε καθαρά κέρδη 8,146 δισ. δολ., ή 1,42 δολ. ανά μετοχή, για το τρίμηνο, από 1,469 δισ. δολ. ή 26 σεντς ανά μετοχή, την προηγούμενη αντίστοιχη χρονική περίοδο.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή έφτασαν τα 1,34 δολ., πολύ πάνω από την εκτίμηση της FactSet για κέρδη 1,08 δολ.
Τα έσοδα υπερδιπλασιάστηκαν στα 24,094 δισ. δολάρια από 10,277 δισ., ξεπερνώντας με άνεση τις εκτιμήσεις για έσοδα 22,576 δισ.
Τα έσοδα από τα εμβόλια για την covid -19
Τα έσοδα από τα εμβόλια αυξήθηκαν στα 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια από 1,717 δισ δολάρια.
«Περισσότερο από το 75% των εσόδων που έχουμε καταγράψει μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2021 για την Comirnaty προήλθαν από χώρες εκτός των ΗΠΑ και παραμένουμε σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου μας για παροχή τουλάχιστον δύο δισεκατομμυρίων δόσεων σε χώρες μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος έως το τέλος του 2022 -- τουλάχιστον ένα δισεκατομμύριο θα παραδοθεί φέτος και ένα δισεκατομμύριο το επόμενο έτος, με τη δυνατότητα να αυξηθούν αυτές οι παραδόσεις εάν υποβληθούν περισσότερες παραγγελίες από αυτές τις χώρες για το 2022», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Albert Burla.
Η εταιρεία αναμένει πωλήσεις εμβολίων για την covid -19, ύψους 36 δισ. δολ. για το σύνολο του έτους, αντικατοπτρίζοντας τις 2,3 δισ. δόσεις που αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2021.
Η Pfizer αναβάθμισε το guidance για το σύνολο του 2021 και αναμένει προσαρμοσμένα EPS από 4,13 έως 4,18 δολ. έναντι 3,95 - 4,05 δολ. που ήταν η προηγούμενη εκτίμηση.
Αναμένει ότι τα έσοδα θα κυμανθούν από 81 έως 82 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 78-80 δισ. δολ.
Η μετοχή της Pfizer έχει σημειώσει άνοδο 18,6% από τις αρχές του 2021 μέχρι σήμερα, ενώ ο Dow Jones +17% και ο S&P 500 +22,8%.
Όπως σημειώνει το Reuters, λόγω της πρωτόγνωρης προσπάθειας ανοσοποίησης κατά της πανδημίας σε όλο τον κόσμο, το εμβόλιο της Pfizer έγινε γρήγορα ένα από τα πλέον ευπώλητα προϊόντα στα 172 χρόνια ιστορίας της εταιρίας.
Η εταιρία μοιράζεται εξίσου τα έξοδα και τα κέρδη από το εμβόλιο με τον γερμανικό της εταίρο, την BioNTech.
Άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες, όπως η Moderna και η Johnson & Johnson, έχουν συναντήσει προβλήματα στην παραγωγή, πράγμα που βοήθησε την Pfizer να διευρύνει το προβάδισμά της στην υπογραφή συμφωνιών προμήθειας με διάφορες χώρες.
Η Pfizer κυκλοφορεί επίσης ενισχυτικές δόσεις του εμβολίου ενώ αναμένει την έκβαση συνεδρίασης των αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών αργότερα σήμερα για τη χρήση των εμβολίων της σε παιδιά ηλικίας 5-11 ετών.
Σχόλια αναγνωστών