Τελευταία Νέα
Διεθνή

Πώς η Santander μετέφερε κατά λάθος 154 εκατ. ευρώ σε λογαριασμούς πελατών της τα Χριστούγεννα

Πώς η Santander μετέφερε κατά λάθος 154 εκατ. ευρώ σε λογαριασμούς πελατών της τα Χριστούγεννα

Λόγω ενός «τεχνικού προβλήματος», η Santander UK απέστειλε εκατομμύρια σε περίπου 75.000 ατομικούς και εταιρικούς τον Δεκέμβριο που δεν έπρεπε να λάβουν αυτά τα χρήματα

Σχετικά Άρθρα
Γνωστή τράπεζα μιμήθηκε το πνεύμα των γιορτών την ημέρα των Χριστουγέννων, αφού όπως αποκαλύφθηκε, ύστερα από λάθος του συστήματος, περίπου 154 εκατομμύρια ευρώ μεταφέρθηκαν από 2.000 λογαριασμούς πελατών τους, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters τις 2 Ιανουαρίου 2021
Το τρομερό της υπόθεσης είναι ότι αυτά τα χρήματα προήλθαν από άλλους πελάτες της τράπεζας, με χάος που προκλληθηκε να είναι τεράστιο και τους υπευθύνους να ψάχνουν τρόπο άμεσα να διορθώσουν το λάθος.
«Λυπούμαστε για το τεχνικό πρόβλημα και για το λάθος που έγινε σε πολλές μεταφορές χρημάτων.
Θα εργαστούμε σκληρά με όλες τις τράπεζες στο Ηνωμένο Βασίλειο για το διορθώσουμε και να μην επιβαρυνθεί κανείς από τους πελάτες μας», ανέφερε η ανακοίνωση.

Πληρωθήκαν διπλά

Τις τελευταίες ημέρες αποκαλύφθηκε ότι λόγω ενός «τεχνικού προβλήματος», η Santander UK απέστειλε εκατομμύρια σε περίπου 75.000 ατομικούς και εταιρικούς τον Δεκέμβριο που δεν έπρεπε να πιστωθούν αυτά τα χρήματα.
Σύμφωνα με τους Times του Λονδίνου, οι καταβολές έγιναν σε άτομα που είχαν ήδη πληρωθεί από μία από τις 2.000 επιχειρήσεις με λογαριασμούς στο Santander.
Η τράπεζα ουσιαστικά πλήρωσε αυτούς τους ανθρώπους για δεύτερη φορά, αν και τα χρήματα για την επιπλέον πληρωμή προέρχονταν από τα δικά της ταμεία.
Αυτό πρέπει να βλάψει, αλλά είναι πιθανώς πολύ λιγότερο οδυνηρό από την οργή 2.000 πελατών, αν η κατάσταση έχει αντιστραφεί.

Πελάτες των αντιπάλων

Σύμφωνα με τους New York Times, πολλά από τα 75.000 άτομα που έλαβαν τις πληρωμές ήταν πελάτες αντίπαλων τραπεζών, συμπεριλαμβανομένων των Barclays, HSBC και Virgin Money.
Η Santander UK ζήτησε συγγνώμη για το λάθος και δήλωσε ότι θα συνεργαστεί με τους ανταγωνιστές της για να πάρει τα χρήματα πίσω.
Θα χρησιμοποιεί επίσης τις δικές του διαδικασίες για την εκκαθάριση των συναλλαγών, αλλά δεν διευκρίνισε ποιες ήταν αυτές.

Η συγγνώμη

«Λυπούμαστε που λόγω ενός τεχνικού προβλήματος, ορισμένες πληρωμές από εταιρικούς πελάτες μας αντιστοιχίστηκαν εσφαλμένα στους λογαριασμούς των παραληπτών», δήλωσε η τράπεζα στους Times.
«Κανένας από τους πελάτες μας δεν έχασε χρήματα, και θα εργαστούμε σκληρά με πολλές τράπεζες σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο. για την ανάκτηση των στιοχείων διπλών συναλλαγών τις επόμενες ημέρες.

Να μην τα ξοδέψουν 

Αν και ήταν λάθος της τράπεζας, οι άνθρωποι που έλαβαν τα εν λόγω απρόσμενα χρήματα θα μπορούσαν να καταλήξουν στο μεγαλύτερο πρόβλημα, ειδικά αν τα ξοδέψουν, επισημαίνεται στο δημοσίευμα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης