Η Κίνα κατέλαβε την πρώτη θέση στη ναυπηγική βιομηχανία, ξεπερνώντας τη Νότια Κορέα
Η Κίνα κατέλαβε την πρώτη θέση στη ναυπηγική βιομηχανία, ξεπερνώντας τη Νότια Κορέα στον ετήσιο όγκο παραγγελιών πλοίων όσο αφορά τους κόρους ολικής χωρητικότητας (CGT), σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Clarksons.
Κατά τη διάρκεια του έτους, τα ναυπηγεία της Κίνας έλαβαν παραγγελίες συνολικού ύψους περίπου 22,8 εκατομμυρίων CGT, σχεδόν το 50 τοις εκατό του παγκόσμιου συνόλου των παραγγελιών που ήταν 45,7 εκατομμύρια CGT. Τα Νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία έλαβαν παραγγελίες συνολικού ύψους 17,5 εκατομμυρίων CGT, ή περίπου το 38%.
Η Κίνα κυριάρχησε στις πωλήσεις νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κλάδος που έχει εκτοξευτεί λόγω της ραγδαίας αύξησης στη ζήτηση καταναλωτικών αγαθών.
Στη Νότια Κορέα, τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία έχουν δώσει έμφαση στις πωλήσεις πλοίων μεταφοράς LNG υψηλού περιθωρίου κέρδους, υψηλής αξίας, τα οποία έχουν μεγαλύτερη κερδοφορία.
Τα κορεατικά ναυπηγεία κυριαρχούν στο τμήμα των πλοίων μεταφοράς LNG, έχοντας 37 παραγγελίες αυτού του τύπου, συμπεριλαμβανομένων 16 για μια mega-παραγγελία για την Qatar Energy και άλλες 15 για την Petronas.
Σύμφωνα με την KBS World, ο όγκος παραγγελιών της Κορέας ήταν μικρότερος το 2021, επειδή τα Νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία ήταν πιο επιλεκτικά, προτιμώντας κατασκευές υψηλής αξίας έναντι του συνολικού όγκου. Και τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία ξεπέρασαν τους στόχους πωλήσεων σε αξία για το έτος το 2021, φέρνοντας συνολικά παραγγελίες 46 δισεκατομμυρίων δολαρίων – πολύ πάνω από τον συνολικό στόχο των 32 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Στην Κορέα, η δραστηριότητα παραγγελιών αναμένεται να είναι χαμηλότερη το επόμενο έτος.
Για παράδειγμα, η κορυφαία κορεατική ναυπηγική εταιρεία KSOE έχει θέσει στόχο πωλήσεων 17,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2022 – περίπου 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια λιγότερο από της πωλήσεις το 2021.
Μακροπρόθεσμα, η κυβέρνηση της Κορέας οραματίζεται ένα μέλλον στο οποίο τα κορεατικά ναυπηγεία θα κυριαρχούν στις αγορές πράσινης ναυτιλίας και αυτόνομων πλοίων της επόμενης δεκαετίας, όπως κυριαρχούν εδώ και καιρό στην κατασκευή πλοίων μεταφοράς LNG.
Τον Σεπτέμβριο, το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε ένα σχέδιο με τις ναυπηγικές μονάδες της χώρας ώστε να κερδίσουν το 75 τοις εκατό όλων των παραγγελιών πλοίων φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων και το 50 τοις εκατό όλων των παραγγελιών αυτόνομων πλοίων μέχρι το 2030.
«Θα ενισχύσουμε τη δύναμή της ναυπηγικής βιομηχανίας μας και θα την κάνουμε το νούμερο ένα στον κόσμο και κανείς δεν θα μπορεί να μας φτάσει», δήλωσε ο πρόεδρος της Νότιας Κορέας Moon Jae In σε μια ομιλία που ανακοίνωσε το σχέδιο.
Η Νότια Κορέα και η Κίνα μάχονται για την νούμερο ένα κατάταξη στον όγκο παραγγελιών εδώ και χρόνια.
Οι κορεατικές γιάρδες κέρδισαν τον τίτλο από την Κίνα το 2018 και τον κρατούσαν τα τελευταία τρία χρόνια.
www.bankingnews.gr
Κατά τη διάρκεια του έτους, τα ναυπηγεία της Κίνας έλαβαν παραγγελίες συνολικού ύψους περίπου 22,8 εκατομμυρίων CGT, σχεδόν το 50 τοις εκατό του παγκόσμιου συνόλου των παραγγελιών που ήταν 45,7 εκατομμύρια CGT. Τα Νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία έλαβαν παραγγελίες συνολικού ύψους 17,5 εκατομμυρίων CGT, ή περίπου το 38%.
Η Κίνα κυριάρχησε στις πωλήσεις νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κλάδος που έχει εκτοξευτεί λόγω της ραγδαίας αύξησης στη ζήτηση καταναλωτικών αγαθών.
Στη Νότια Κορέα, τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία έχουν δώσει έμφαση στις πωλήσεις πλοίων μεταφοράς LNG υψηλού περιθωρίου κέρδους, υψηλής αξίας, τα οποία έχουν μεγαλύτερη κερδοφορία.
Τα κορεατικά ναυπηγεία κυριαρχούν στο τμήμα των πλοίων μεταφοράς LNG, έχοντας 37 παραγγελίες αυτού του τύπου, συμπεριλαμβανομένων 16 για μια mega-παραγγελία για την Qatar Energy και άλλες 15 για την Petronas.
Σύμφωνα με την KBS World, ο όγκος παραγγελιών της Κορέας ήταν μικρότερος το 2021, επειδή τα Νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία ήταν πιο επιλεκτικά, προτιμώντας κατασκευές υψηλής αξίας έναντι του συνολικού όγκου. Και τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία ξεπέρασαν τους στόχους πωλήσεων σε αξία για το έτος το 2021, φέρνοντας συνολικά παραγγελίες 46 δισεκατομμυρίων δολαρίων – πολύ πάνω από τον συνολικό στόχο των 32 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Στην Κορέα, η δραστηριότητα παραγγελιών αναμένεται να είναι χαμηλότερη το επόμενο έτος.
Για παράδειγμα, η κορυφαία κορεατική ναυπηγική εταιρεία KSOE έχει θέσει στόχο πωλήσεων 17,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2022 – περίπου 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια λιγότερο από της πωλήσεις το 2021.
Μακροπρόθεσμα, η κυβέρνηση της Κορέας οραματίζεται ένα μέλλον στο οποίο τα κορεατικά ναυπηγεία θα κυριαρχούν στις αγορές πράσινης ναυτιλίας και αυτόνομων πλοίων της επόμενης δεκαετίας, όπως κυριαρχούν εδώ και καιρό στην κατασκευή πλοίων μεταφοράς LNG.
Τον Σεπτέμβριο, το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε ένα σχέδιο με τις ναυπηγικές μονάδες της χώρας ώστε να κερδίσουν το 75 τοις εκατό όλων των παραγγελιών πλοίων φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων και το 50 τοις εκατό όλων των παραγγελιών αυτόνομων πλοίων μέχρι το 2030.
«Θα ενισχύσουμε τη δύναμή της ναυπηγικής βιομηχανίας μας και θα την κάνουμε το νούμερο ένα στον κόσμο και κανείς δεν θα μπορεί να μας φτάσει», δήλωσε ο πρόεδρος της Νότιας Κορέας Moon Jae In σε μια ομιλία που ανακοίνωσε το σχέδιο.
Η Νότια Κορέα και η Κίνα μάχονται για την νούμερο ένα κατάταξη στον όγκο παραγγελιών εδώ και χρόνια.
Οι κορεατικές γιάρδες κέρδισαν τον τίτλο από την Κίνα το 2018 και τον κρατούσαν τα τελευταία τρία χρόνια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών