Ο αντίκτυπος της απεργίας είναι ήδη αισθητός σε λιμάνια, πετροχημικά συγκροτήματα και άλλους κόμβους logistics και απειλεί να επιβραδύνει ή και να αναστείλει τις εξαγωγές
Το συνδικάτο της Δημόσιας Υπηρεσίας και των Εργαζομένων στις Μεταφορές της Νότιας Κορέας άρχισε διαμαρτυρίες σε 16 τοποθεσίες σε όλη τη χώρα, οι οποίες έχουν κιόλας οδηγήσει σε προβλήματα ή και σε πλήρη διακοπή της λειτουργίας των λιμανιών Busan New Port, Pyeongtaek και της αποθήκης εμπορευματοκιβωτίων Uiwang στην επαρχία Gyeonggi.
«Ο αντίκτυπος της απεργίας είναι ήδη αισθητός σε λιμάνια, πετροχημικά συγκροτήματα και άλλους κόμβους logistics», ανέφερε το συνδικάτο σε ανακοίνωσή του.
Οι φορτηγατζήδες της Νότιας Κορέας διαμαρτύρονται για την επικείμενη κατάργηση του τρόπου υπολογισμού των κατώτατων μισθών με βάση το λειτουργικό κόστος την οποία σχεδιάζει η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας, ανέφερε το συνδικάτο.
Αν αυτή η κατάργηση περάσει, είναι πιθανό να μειωθούν οι αμοιβές των οδηγών φορτηγών, που επιφορτίζονται με το λειτουργικό κόστος των οχημάτων τους, λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών των καυσίμων.
Οι απεργίες που απειλούν να διακόψουν την εξαγωγική δραστηριότητα της Νότιας Κορέας έρχονται σε μια εποχή που η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού αγωνίζεται να ανακάμψει από τα lockdown στις πόλεις της Κίνας και την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Η Νότια Κορέα εξάγει χάλυβα πλαστικά, καταναλωτικά αγαθά, κλπ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών