Η κατάσταση στην Τουρκία πηγαίνει καλύτερα από ό,τι στην Ευρώπη και η επιστροφή του τουρισμού είναι ισχυρότερη σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Αν και ο όγκος των αγορών αφορολόγητων αυξήθηκε γρήγορα σε όλο τον κόσμο μετά τη χαλάρωση των μέτρων για την πανδημία, στην γειτονική μας Τουρκία έχει αυξηθεί κατά 300% σε σύγκριση με το 2019, σύμφωνα με την Global Blue Turkey.
Ο Γενικός Διευθυντής της Global Blue Turkey, Selim Şeyhun, δήλωσε στο Anadolu Agency ότι ο όγκος των αφορολόγητων αγορών στην Ευρώπη έφτασε στα υψηλότερα επίπεδα από την αρχή της πανδημίας τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
Υποδεικνύοντας ότι η κατάσταση στην Τουρκία πηγαίνει καλύτερα από ό,τι στην Ευρώπη και η επιστροφή του τουρισμού είναι ισχυρότερη στην Τουρκία σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ο Şeyhun σημείωσε ότι τόσο η αγοραστική δύναμη των τουριστών όσο και η μέση δαπάνη ανά συναλλαγή έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Σημειώνοντας ότι αυτό δεν οφείλεται μόνο στην απώλεια της αξίας της τουρκικής λίρας έναντι του δολαρίου, αλλά στο ότι «Ο αριθμός των αφορολόγητων πωλήσεων, δηλαδή ο αριθμός των συναλλαγών που έγιναν στα καταστήματα, αυξήθηκε κατά 57% το 2022 σε σύγκριση με τις πρώτες πέντε μήνες του 2019.»
Οι Κινέζοι και οι Σαουδάραβα τουρίστες απουσιάζουν
«Το Κουβέιτ βρίσκεται στην πρώτη θέση με ποσοστό 11%, ακολουθούμενο από το Ιράν, την Αίγυπτο, το Ισραήλ και τους Ρώσους, και αυτές οι πέντε κορυφαίες χώρες αποτελούν το 40% των συνολικών αφορολόγητων αγορών», είπε.
Ο Şeyhun πρόσθεσε ότι παρόλο που το Κουβέιτ έχει το μεγαλύτερο μερίδιο συνολικά, το Ισραήλ καταγράφεται στην πραγματικότητα με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Επίσης δήλωσε ότι ενώ η μέση δαπάνη για μια αφορολόγητη αγορά στην Τουρκία τους πρώτους πέντε μήνες του 2019 ήταν 1.729 τουρκικές λίρες, ο αριθμός αυτός έφτασε τις 3.650 τους πρώτους πέντε μήνες του 2022.
www.bankingnews.gr
Ο Γενικός Διευθυντής της Global Blue Turkey, Selim Şeyhun, δήλωσε στο Anadolu Agency ότι ο όγκος των αφορολόγητων αγορών στην Ευρώπη έφτασε στα υψηλότερα επίπεδα από την αρχή της πανδημίας τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
Υποδεικνύοντας ότι η κατάσταση στην Τουρκία πηγαίνει καλύτερα από ό,τι στην Ευρώπη και η επιστροφή του τουρισμού είναι ισχυρότερη στην Τουρκία σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ο Şeyhun σημείωσε ότι τόσο η αγοραστική δύναμη των τουριστών όσο και η μέση δαπάνη ανά συναλλαγή έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Σημειώνοντας ότι αυτό δεν οφείλεται μόνο στην απώλεια της αξίας της τουρκικής λίρας έναντι του δολαρίου, αλλά στο ότι «Ο αριθμός των αφορολόγητων πωλήσεων, δηλαδή ο αριθμός των συναλλαγών που έγιναν στα καταστήματα, αυξήθηκε κατά 57% το 2022 σε σύγκριση με τις πρώτες πέντε μήνες του 2019.»
Οι Κινέζοι και οι Σαουδάραβα τουρίστες απουσιάζουν
«Το Κουβέιτ βρίσκεται στην πρώτη θέση με ποσοστό 11%, ακολουθούμενο από το Ιράν, την Αίγυπτο, το Ισραήλ και τους Ρώσους, και αυτές οι πέντε κορυφαίες χώρες αποτελούν το 40% των συνολικών αφορολόγητων αγορών», είπε.
Ο Şeyhun πρόσθεσε ότι παρόλο που το Κουβέιτ έχει το μεγαλύτερο μερίδιο συνολικά, το Ισραήλ καταγράφεται στην πραγματικότητα με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Επίσης δήλωσε ότι ενώ η μέση δαπάνη για μια αφορολόγητη αγορά στην Τουρκία τους πρώτους πέντε μήνες του 2019 ήταν 1.729 τουρκικές λίρες, ο αριθμός αυτός έφτασε τις 3.650 τους πρώτους πέντε μήνες του 2022.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών