Το υπουργείο πρότεινε ένα πιλοτικό έργο για τη χρήση μηδενικού ΦΠΑ για υπηρεσίες επισκευής πολιτικών πλοίων στην Άπω Ανατολή και την Αρκτική.
Το υπουργείο πρότεινε ένα πιλοτικό πρόγραμμα για τη χρήση μηδενικού ΦΠΑ για υπηρεσίες επισκευής πολιτικών πλοίων στην Άπω Ανατολή και την Αρκτική.
Ένας από τους όρους θα ήταν οι εταιρείες σε αυτές τις περιοχές να πληρούν ορισμένες υποχρεώσεις για να διατηρήσουν το προσωπικό και να αναβαθμίσουν τα περιουσιακά στοιχεία.
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Βιομηχανίας και Εμπορίου Viktor Yevtukhov, το σχέδιο για την ανάπτυξη των υποδομών της Βόρειας Θαλάσσιας Διαδρομής προβλέπει ναυπήγηση 37 σκαφών (οκτώ παγοθραυστικά, 16 πλοία έκτακτης ανάγκης και διάσωσης και 13 πλοία υδρογραφίας), συμπεριλαμβανομένων των έργων Project 22220 και Lider (Leader). παγοθραυστικά. Δύο από αυτά, τα παγοθραυστικά Arktika και Sibir, έχουν τεθεί σε λειτουργία και τώρα εργάζονται στη Βόρεια θαλάσσια διαδρομή.
Το σειριακό παγκόσμιο πυρηνικό παγοθραυστικό Ural (Urals) πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία τον Νοέμβριο.
Κυκλοφοριακά σχέδια
Το 2021, η συνολική κίνηση κατά μήκος της διαδρομής της Βόρειας Θάλασσας ανήλθε σε περίπου 34,9 MTPA, δηλαδή περίπου 2 εκατομμύρια τόνους περισσότερο από την κίνηση το 2020 (32,9 MTPA), ανέφερε η υπηρεσία Τύπου.
Το φορτίο περιελάμβανε 7,9 εκατομμύρια τόνους πετρελαίου, 20,6 εκατομμύρια τόνους LNG και συμπύκνωμα αερίου, 0,1 εκατομμύρια τόνους άνθρακα. μέταλλα - 0,9 εκατομμύρια τόνοι, διαμετακόμιση - 2 εκατομμύρια τόνοι, φορτίο υπηρεσιών - 2,9 εκατομμύρια τόνοι.
Το συνολικό κόστος της κίνησης ανήλθε σε 1,6 τρισεκατομμύρια ρούβλια (30 δισεκατομμύρια δολάρια), όπου τα μέταλλα και τα μεταλλεύματα είχαν αξία 856 δισεκατομμυρίων ρούβλια (16 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Ρωσία σχεδιάζει να έχει επαρκείς υποδομές κατά μήκος της Βόρειας Θαλάσσιας Διαδρομής έως το 2024 για να αυξήσει την κυκλοφορία σε 80 MTPA και να έχει τη σωρευτική χωρητικότητα των λιμένων της Βόρειας Θαλάσσιας Διαδρομής το 2024 να ανέλθει στους 83 εκατομμύρια τόνους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών