Τελευταία Νέα
Διεθνή

Αρνήθηκε να κάνει προβλέψεις ο Elon Musk - «Είναι συνταγή καταστροφής» - Τι είπε στη ΓΣ της Tesla

tags :
Αρνήθηκε να κάνει προβλέψεις ο Elon Musk - «Είναι συνταγή καταστροφής» - Τι είπε στη ΓΣ της Tesla
Παρόλα αυτά ο Musk εκτίμησε ότι πιθανόν να δούμε μια «σχετικά ήπια ύφεση», που θα διαρκέσει περίπου 18 μήνες
Στη γενική συνέλευση των μετόχων της Tesla, οι επενδυτές ρώτησαν τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Elon Musk πώς σχεδιάζει η εταιρεία να ξοδέψει τα χρήματά της τα επόμενα χρόνια.
Επίσης, τον ρώτησαν ποια είναι η γνώμη του για τις παγκόσμιες οικονομικές προοπτικές.
Ο Musk αστειεύτηκε ότι «το να κάνεις μακροοικονομικές προβλέψεις είναι μια συνταγή για καταστροφή», αλλά παρόλα αυτά εκτίμησε ότι «έχουμε ξεπεράσει την κορυφή του πληθωρισμού» και πιθανόν να δούμε μια «σχετικά ήπια ύφεση», που θα διαρκέσει περίπου 18 μήνες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος στήριξε την οικονομική του ανάλυση στις τιμές των εμπορευμάτων που καλείται να πληρώσει η Tesla για υλικά και αγαθά που χρειάζεται για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
"Έχουμε μια καλή εικόνα για το πού πηγαίνουν οι τιμές με την πάροδο του χρόνου, επειδή όταν φτιάχνουμε εκατομμύρια αυτοκίνητα, πρέπει να αγοράζουμε εμπορεύματα πολλούς μήνες πριν από τη στιγμή που τα χρειαζόμαστε", είπε.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ο πόλεμος της Ρωσίας στην Ουκρανία και η συνεχιζόμενη πανδημία του Covid στην Κίνα παρεμπόδισαν το εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη και επιδείνωσαν τις αλυσίδες εφοδιασμού, τις ελλείψεις ανταλλακτικών και τα προβλήματα εργασίας σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

Τι θα γίνει με το μεγάλο ταμείο;

Ο Musk ρωτήθηκε επίσης πώς η Tesla σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το κεφάλαιό της τα επόμενα χρόνια.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος είπε ότι η Tesla θα αυξήσει κατά κύριο λόγο τις κεφαλαιουχικές της δαπάνες και τις δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης «όσο πιο γρήγορα μπορούμε χωρίς να τις σπαταλήσουμε».
Πρόσθεσε ότι «ένα είδος αγοράς μετοχών είναι δυνατή», ανάλογα με το πώς φαίνεται η μελλοντική ταμειακή ροή της Tesla.
Ο Musk, ο οποίος είναι επίσης Διευθύνων Σύμβουλος της SpaceX, είπε ότι «δεν θα ήθελε να δεσμευτεί» για επαναγορές μετοχών της Tesla ακόμα και ότι ένα γεγονός ανωτέρας βίας κάπου θα μπορούσε να αλλάξει την εξίσωση.
Ωστόσο, επανέλαβε ότι εάν η μελλοντική ταμειακή ροή της Tesla φαίνεται σταθερή και ο κόσμος είναι «σχετικά σταθερός», τότε «είναι στο τραπέζι μια επαναγορά μετοχών».

Στόχος για 20 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο

Συνολικά, η Tesla στοχεύει να παράγει 20 εκατομμύρια οχήματα ετησίως έως το 2030, ένας υψηλός στόχος, και ο Musk είπε ότι πιστεύει ότι γι' αυτό θα χρειαστούν περίπου δώδεκα εργοστάσια, με κάθε εργοστάσιο να παράγει 1,5 εκατομμύρια έως 2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.
Επί του παρόντος, η Tesla λειτουργεί εργοστάσια συναρμολόγησης οχημάτων σε Σαγκάη, Fremont, Καλιφόρνια, Ώστιν, Τέξας και έξω από το Βερολίνο στη Γερμανία.
Παράγει επίσης μπαταρίες σε ένα εργοστάσιο στο Sparks της Νεβάδα, το οποίο λειτουργεί από κοινού με την Panasonic.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία ανακυκλώνει μόνο 50 πακέτα μπαταριών οχημάτων την εβδομάδα στη Νεβάδα, αποκάλυψε ο Musk, εξηγώντας ότι ο αριθμός είναι τόσο χαμηλός επειδή τα περισσότερα πακέτα μπαταριών από αυτοκίνητα Tesla εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται σήμερα σε οχήματα.
Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης των μετόχων, ο διάσημος διευθύνων σύμβουλος επανέλαβε επίσης τις υποσχέσεις που είχε δώσει στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένου ότι η Tesla πλησιάζει στον στόχο της «λύσης της αυτονομίας» και της παράδοσης ενός αυτοοδηγούμενου οχήματος ικανού να λειτουργεί ως ρομποταξί χωρίς οδηγό.
Ενθουσίασε τους μετόχους ζητώντας τη γνώμη τους για το πού θα δημιουργηθεί το επόμενο εργοστάσιο της Tesla (πολλοί φώναξαν «Καναδάς») και λέγοντας ότι η αίθουσα ήταν φαινομενικά γεμάτη λιανικούς επενδυτές που καταλάβαιναν την εταιρεία καλύτερα από τους επαγγελματίες του χρηματοοικονομικού τομέα, συμπεριλαμβανομένων των αναλυτών της Wall Street.
Αλλά έδωσε επίσης κάποια απογοητευτικά νέα στους μετόχους, επαναλαμβάνοντας ότι η Tesla σκοπεύει να παράγει το Cybertruck στα μέσα του 2023, αλλά δεν θα μπορεί να το πουλήσει με τις ίδιες προδιαγραφές και τιμές που είχαν αρχικά δοθεί όταν η εταιρεία παρουσίασε το πειραματικό pickup το 2019.
Σχετικά με την αναμενόμενη υψηλότερη τιμή του Cybertruck, ο Musk είπε: «Νομίζω ότι δεν υπάρχει τρόπος να είχαμε προβλέψει τον πληθωρισμό που έχουμε δει».


www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης