Τελευταία Νέα
Διεθνή

ΗΠΑ: Ποιο είναι το «φαινόμενο Disneyland» που απειλεί την αλυσίδα εφοδιασμού στα μεγάλα λιμάνια

ΗΠΑ: Ποιο είναι το «φαινόμενο Disneyland» που απειλεί την αλυσίδα εφοδιασμού στα μεγάλα λιμάνια
Η Νότια Καλιφόρνια αντιμετώπισε τεράστια κυκλοφοριακή συμφόρηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας που είχε ως αποτέλεσμα έναν αριθμό ρεκόρ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να περιμένουν στα νερά έξω από τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.
Καθώς ξεκινά η περίοδος αιχμής της ναυτιλίας, τα πιο πολυσύχναστα λιμάνια της Αμερικής αντιμετωπίζουν και πάλι συμφόρηση και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που περιμένουν στις ακτές των ΗΠΑ.
Ορισμένοι ειδικοί το αποκαλούν «φαινόμενο της Disneyland».
«Αν πάτε στη Disneyland ή στο Disney World και χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή και σας λέει πόσο χρόνο χρειάζεται να περιμένετε για μια βόλτα, όλοι βλέπουν ότι το Space Mountain είναι 55 λεπτά και ο Indiana Jones είναι 15», εξήγησε ο Nathan Strang, διευθυντής του ωκεανικού εμπορίου.
Μόνο που στα λιμάνια συμβαίνει το αντίθετο.

Νότια Καλιφόρνια

Η Νότια Καλιφόρνια αντιμετώπισε τεράστια κυκλοφοριακή συμφόρηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας που είχε ως αποτέλεσμα έναν αριθμό ρεκόρ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να περιμένουν στα νερά έξω από τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.
Η κατάσταση έχει βελτιωθεί στα ανοικτά των ακτών του Λος Άντζελες: Τον Ιούνιο, το λιμάνι μετέφερε 876.611 ισοδύναμες μονάδες εμπορευματοκιβωτίων (TEUs) είκοσι ποδιών και το ανεκτέλεστο πλοία μειώθηκε από ένα ρεκόρ 109 πλοίων σε 21, σύμφωνα με το Marine Exchange.
1df90c60-12a8-11ed-9f77-559001daf23c.png
Ωστόσο, στο μεταξύ, οι ναυλωτές δρομολογούν περισσότερη κίνηση προς λιμάνια στον Ατλαντικό Ωκεανό και στον Κόλπο του Μεξικού.
"Υπάρχει πολύ μεγαλύτερη πίεση στις αλυσίδες εφοδιασμού στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ τώρα λόγω αυτού του ανασχηματισμού", δήλωσε ο Vivek Srivastava, ανώτερος εμπορικός αναλυτής της VesselsValue.

Αιτίες καθυστέρησης

Η αύξηση των καταναλωτικών δαπανών το 2021 σήμαινε ότι η θαλάσσια κυκλοφορία επεκτείνεται πέρα από αυτό που μπορούσαν να χειριστούν τα λιμάνια, κάτι που, με τη σειρά του, οδήγησε σε μεγαλύτερη συμφόρηση.
Και ενώ τα επίπεδα φορτίου έχουν μειωθεί από εκεί που ήταν το 2021, εξακολουθούν να είναι πάνω από τα προ-πανδημικά επίπεδα.
Πολλά φορτία συνεχίζουν να έρχονται σε «λιμάνια που ήταν ήδη καταπονημένα και λειτουργούσαν ήδη με σχεδόν τη μέγιστη χωρητικότητα, ακόμη και πριν από την πανδημία», είπε.
Επίσης προέκυψε και άλλο ένα σημαντικό ζήτημα: «Ορισμένοι μεγάλοι εισαγωγείς δεν παραλαμβάνουν τα εμπορευματοκιβώτια τους.
Τα αφήνουν εκεί και χρησιμοποιούν τα λιμάνια και τους σιδηροδρομικούς τερματικούς σταθμούς ως αποθήκευση.
Και μετά αυτό προκαλεί τις καθυστερήσεις έξω στο νερό."


www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης