Παρόλα αυτά οι καταναλωτές εξακολουθούν να αποφεύγουν τις μεγάλες αγορές οι οποίες βρίσκονται σε χαμηλά όλων των εποχών
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν ενισχύθηκε στις 55,1 μονάδες από 51,5 τον Ιούλιο, έναντι 52,5 πρόβλεψης που έδιναν οι αναλυτές.
Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης όμως αφορά τις μακροπρόθεσμες προοπτικές, καθώς ο δείκτης τρεχουσών συνθηκών υποχώρησε στις 55,5 μονάδες από 58,1 τον προηγούμενο μήνα και όλες οι μεγάλες αγορές (κατοικιών, αυτοκινήτων, μεγάλων διαρκών αγαθών) έχουν παγώσει και παραμένουν σε χαμηλά όλων των εποχών, καθώς ο πληθωρισμός συνεχίζει να αποτελεί εμπόδιο στην αγοραστική διάθεση των καταναλωτών.
Οι καταναλωτές αναμένουν πλέον ότι ο πληθωρισμός θα βρίσκεται σε ορίζοντα ενός έτους στο 5%, λίγο χαμηλότερα από το 5,2% που προέβλεπαν τον Ιούλιο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών