Η εκστρατεία "Sake Viva!" ελπίζει να καταλήξει σε ένα σχέδιο που θα κάνει το ποτό πιο ελκυστικό - και θα δώσει ώθηση στη βιομηχανία.
Η νεότερη γενιά πίνει λιγότερο αλκοόλ από τους γονείς της - μια κίνηση που έχει πλήξει τους φόρους από ποτά όπως το σάκε.
Έτσι, η εθνική φορολογική υπηρεσία παρενέβη με έναν εθνικό διαγωνισμό για να βρεθούν ιδέες για την αντιστροφή της τάσης.
Η εκστρατεία "Sake Viva!" ελπίζει να καταλήξει σε ένα σχέδιο που θα κάνει το ποτό πιο ελκυστικό - και θα δώσει ώθηση στη βιομηχανία.
Ο διαγωνισμός ζητά από τους νέους ηλικίας 20 έως 39 ετών να μοιραστούν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για την τόνωση της ζήτησης μεταξύ των συνομηλίκων τους - είτε πρόκειται για ιαπωνικό σάκε, σότσου, ουίσκι, μπύρα ή κρασί.
Η ομάδα που διεξάγει τον διαγωνισμό για λογαριασμό της φορολογικής αρχής αναφέρει ότι οι νέες συνήθειες - που εν μέρει διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Κόβιντ - και η γήρανση του πληθυσμού έχουν οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων αλκοόλ.
Θέλει οι διαγωνιζόμενοι να επινοήσουν προωθητικές ενέργειες, branding, ακόμη και σχέδια αιχμής που περιλαμβάνουν τεχνητή νοημοσύνη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών