Το χάος των διακοπών των πτήσεων ενίσχυσε τη χρήση ιδιωτικών αεροσκαφών
Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει νέα ανάλυση της Washington Times, σχολιάζοντας τις υψηλές τιμές της ενέργειας και της ηλεκτρικής ενέργειας που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την αύξηση της απορρόφησης των ηλεκτρικών οχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Παγκοσμίως θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια προειδοποιητική ιστορία για το μέλλον στις ΗΠΑ, εάν η ενεργειακή μετάβαση πιεστεί να επιταχυνθεί χωρίς να λαμβάνεται υπόψη εάν τα EV και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα μπορούσε να αντικαταστήσουν τα ορυκτά καύσιμα, λένε οι αναλυτές στους Washington Times.
«Για τις ΗΠΑ, αυτό στην πραγματικότητα καταλήγει σε μια υποκείμενη πλάνη πολλών ανθρώπων που πιέζουν για ηλεκτρικά οχήματα: υποστηρίζουν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι φθηνότερα επειδή υποθέτουν ότι οι τιμές του ηλεκτρισμού θα παραμείνουν φθηνές», δήλωσε ο Kenny Stein, διευθυντής πολιτικής του Institute for Energy Research, στους Washington Times.
Η πολιτική του Ηνωμένου Βασιλείου
Την περασμένη εβδομάδα, η ρυθμιστική αρχή ενέργειας του Ηνωμένου Βασιλείου Ofgem δήλωσε ότι το νέο ανώτατο όριο τιμής για τους οικιακούς λογαριασμούς ενέργειας θα είναι 3.549 στερλίνες ετησίως, μια αύξηση κατά 80% στο ανώτατο όριο της τιμής της ενέργειας που στοχεύει στην προστασία των καταναλωτών από τις διακυμάνσεις των τιμών.
Αλλά αυτή η αλλαγή θα βυθίσει εκατομμύρια περισσότερους καταναλωτές στην ενεργειακή φτώχεια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ofgem, Jonathan Brearley, έχει επίσης προειδοποιήσει ότι μια νέα αύξηση του ανώτατου ορίου τιμών θα έρθει τον Ιανουάριο του επόμενου έτους, αυξάνοντας τους λογαριασμούς ενέργειας των νοικοκυριών πολύ περισσότερο, σε πάνω από 6.000 στερλίνες, σύμφωνα με πρόσφατες προβλέψεις.
Το ανώτατο όριο τιμής ανέρχεται επί του παρόντος στις 1.971 στερλίνες ετησίως, με βάση την τυπική χρήση για το μέσο νοικοκυριό, το οποίο είναι ήδη μια αύξηση 54% σε σχέση με τις 1.277 στερλίνες ετησίως που ίσχυε μεταξύ Οκτωβρίου 2021 και Μαρτίου 2022.
Πολλά βρετανικά νοικοκυριά ήδη δυσκολεύονται να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους και συσσωρεύουν επίσης περισσότερο χρέος.
Η κυβέρνηση βοηθάει, αλλά θα χρειαζόταν περισσότερη βοήθεια για τους υψηλότερους λογαριασμούς.
Οι πλούσιοι αποφεύγουν... το ταξιδιωτικό χάος
Οι απεργίες και οι ελλείψεις πιλότων ανάγκασαν τις αεροπορικές εταιρείες να ακυρώσουν χιλιάδες πτήσεις στα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
Το χάος των διακοπών των πτήσεων ενίσχυσε τη χρήση ιδιωτικών αεροσκαφών μεταξύ των πλουσιότερων φέτος το καλοκαίρι, οι οποίοι πέταξαν με Gulfstream G550, Cessna Citation X και ή Bombardier Challenger 350 για να αποφύγουν τα προβλήματα.
Το Bloomberg ανέφερε ότι η χρήση ιδιωτικών αεροσκαφών αυξήθηκε σχεδόν κατά ένα τρίτο τους τελευταίους μήνες σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Κατά ειρωνικό τρόπο, παρά τη φλυαρία για την κλιματική αλλαγή, το Λονδίνο πραγματοποίησε τις περισσότερες πτήσεις ιδιωτικών τζετ τον Ιούλιο (12.000).
Η Νάπολη, το Άμστερνταμ και το Βερολίνο σημείωσαν τις πιο σημαντικές αυξήσεις στην κίνηση ιδιωτικών αεροσκαφών τον Ιούλιο σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
"Το επίπεδο άνεσης είναι απλά ασύγκριτο όταν βασίζεσαι σε προγραμματισμένες αεροπορικές εταιρείες", δήλωσε ο Richard Koe, διευθύνων σύμβουλος στην αεροπορική εταιρεία συμβούλων WingX.
Αυτό που είναι άβολο είναι ότι η British Airways, η Deutsche Lufthansa και άλλοι μεγάλοι αερομεταφορείς ακυρώνουν χιλιάδες πτήσεις εσωτερικού εν μέσω ελλείψεων πιλότων και πληρώματος, αφήνοντας ορισμένους επιβάτες να μην μπορούν να φτάσουν στον προορισμό τους.
Αυξάνονται οι ιδιωτικές πτήσεις
Ο Koe είπε ότι η τρέχουσα στενότητα στην αγορά ιδιωτικών τζετ έρχεται καθώς ο αριθμός των ατόμων που πετούν ιδιωτικά έχει αυξηθεί έως και 40%.
Πρόσθεσε ότι η ζήτηση θα μπορούσε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο εάν οι αεροπορικές εταιρείες μειώσουν τις πτήσεις τους κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Εν τω μεταξύ, η Γαλλία διερευνά τρόπους για να περιορίσει τις πτήσεις με ιδιωτικά τζετ με πιθανούς νέους κανονισμούς για τη φορολογία της χρήσης των αεροπλάνων υψηλών εκπομπών.
Ο Clement Beaune, υπουργός Μεταφορών της Γαλλίας, δήλωσε ότι ο πρόεδρος Macron ενέκρινε ένα σχέδιο για την εξέταση μέτρων για τον περιορισμό της χρήσης ιδιωτικών αεροσκαφών εν μέσω μιας αυξανόμενης αντίδρασης για τις ελίτ.
"Οι συμπεριφορές θα πρέπει να αλλάξουν, και αλλάζουν ήδη", δήλωσε ο Beaune στον γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό France 2.
"Σε εθνικό επίπεδο καθώς και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, μπορούμε να σκεφτούμε συστήματα είτε φορολογίας είτε ρύθμισης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών