Η απεργιακή κινητοποίηση κηρύχθηκε από το Εθνικό Συνδικάτων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (SNCTA) με αίτημα μισθολογικές αυξήσεις εξαιτίας του πληθωρισμου, αλλά και την επιτάχυνση των προσλήψεων.
Χίλιες πτήσεις ματαιώθηκαν, επιβάτες αποκλείσθηκαν και οι καθυστερήσεις ήταν μεγαλύτερες απ' ό,τι συνήθως: η εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη αναστατώθηκε από απεργία των γάλλων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.
Η απεργιακή κινητοποίηση κηρύχθηκε από το Εθνικό Συνδικάτων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (SNCTA) με αίτημα μισθολογικές αυξήσεις εξαιτίας του πληθωρισμου, αλλά και την επιτάχυνση των προσλήψεων.
Η γαλλική Γενική Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας (DGAC) είχε ζητήσει από τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν προληπτικά στο μισό το σημερινό πρόγραμμα των πτήσεών τους, δηλαδή «να ματαιωθούν περίπου 1.000 πτήσεις» από και πρός τη γαλλική επικράτεια.
Υπηρεσία ασφαλείας των ελεγκτών υπάρχει σε 16 αεροδρόμια, καθώς και στα πέντε κέντρα που ελέγχουν τις πτήσεις που διέρχονται από το γαλλικό εναέριο χώρο και πετούν σε ύψος άνω των 6.000 μέτρων, αλλά άλλα αεροδρόμια έκλεισαν, όπως αυτά του Μονπελιέ, της Λα Ροσέλ και της Ρεν, σύμφωνα με την DGAC.
Η DGAC είχε καλέσει όσους επιβάτες μπορούν να αναβάλουν το ταξίδι τους, ενώ οι εταιρείες ενημέρωσαν ατομικά τους πελάτες τους των οποίων η πτήση ματαιώθηκε και τους πρότειναν αναβολές των πτήσών τους ή επιστροφές των χρημάτων τους.
Η απεργία έχει συνέπειες για το σύνολο της ευρωπαϊκής εναέριας κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με τη Eurocontrol, στις 12:24 (13:24 ώρα Ελλάδας) οι καθυστερήσεις των πτήσεων ξεπερνούσαν συνολικά τα 560.000 λεπτά. Συγκριτικά, οι καθυστερήσεις ήταν 148.000 λεπτά ολόκληρη την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου.
Αυτές οι καθυστερήσεις των 25 λεπτών κατά μέσο όρο ανά πτήση οφείλονταν, σύμφωνα με τη Eurocontrol, σε ποσοστό 86% στην απεργία στη Γαλλία.
www.bankingnews.gr
Η απεργιακή κινητοποίηση κηρύχθηκε από το Εθνικό Συνδικάτων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (SNCTA) με αίτημα μισθολογικές αυξήσεις εξαιτίας του πληθωρισμου, αλλά και την επιτάχυνση των προσλήψεων.
Η γαλλική Γενική Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας (DGAC) είχε ζητήσει από τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν προληπτικά στο μισό το σημερινό πρόγραμμα των πτήσεών τους, δηλαδή «να ματαιωθούν περίπου 1.000 πτήσεις» από και πρός τη γαλλική επικράτεια.
Υπηρεσία ασφαλείας των ελεγκτών υπάρχει σε 16 αεροδρόμια, καθώς και στα πέντε κέντρα που ελέγχουν τις πτήσεις που διέρχονται από το γαλλικό εναέριο χώρο και πετούν σε ύψος άνω των 6.000 μέτρων, αλλά άλλα αεροδρόμια έκλεισαν, όπως αυτά του Μονπελιέ, της Λα Ροσέλ και της Ρεν, σύμφωνα με την DGAC.
Η DGAC είχε καλέσει όσους επιβάτες μπορούν να αναβάλουν το ταξίδι τους, ενώ οι εταιρείες ενημέρωσαν ατομικά τους πελάτες τους των οποίων η πτήση ματαιώθηκε και τους πρότειναν αναβολές των πτήσών τους ή επιστροφές των χρημάτων τους.
Η απεργία έχει συνέπειες για το σύνολο της ευρωπαϊκής εναέριας κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με τη Eurocontrol, στις 12:24 (13:24 ώρα Ελλάδας) οι καθυστερήσεις των πτήσεων ξεπερνούσαν συνολικά τα 560.000 λεπτά. Συγκριτικά, οι καθυστερήσεις ήταν 148.000 λεπτά ολόκληρη την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου.
Αυτές οι καθυστερήσεις των 25 λεπτών κατά μέσο όρο ανά πτήση οφείλονταν, σύμφωνα με τη Eurocontrol, σε ποσοστό 86% στην απεργία στη Γαλλία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών