Δύο από αυτά τα πλοία, μήκους 100 μέτρων, θα κατασκευαστούν και θα βρίσκονται στο νερό μέχρι το 2024.
Ο αμερικανικός νηογνώμονας ABS, χορήγησε έγκριση επί της αρχής (Approval in Principle-AiP) στην εταιρεία Veer Corp, με έδρα τις Μπαχάμες, για το νέο project πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία θα διαθέτουν πανιά καθώς και πράσινους κινητήρες κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Όπως τονίστηκε δύο από αυτά τα πλοία, μήκους 100 μέτρων, θα κατασκευαστούν και θα βρίσκονται στο νερό μέχρι το 2024.
«Η λήψη της έγκρισης επί της αρχής από έναν αναγνωρισμένο οργανισμό όπως ο ABS κάνει την Veer να ξεχωρίζει», δήλωσε η Danielle Doggett, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Veer.
Ανάπτυξη της αιολική πρόωσης
Η Veer είπε ότι τώρα ανυπομονεί να εξετάσει τις προτάσεις από ναυπηγεία, με στόχο να έχει επιλέξει την εγκατάσταση μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Η αιολική πρόωση έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια, κερδίζοντας το ενδιαφέρον της βιομηχανίας.
Η μετατροπή του ενδιαφέροντος σε επένδυση γίνεται τώρα με γρήγορους ρυθμούς, με τα μεγάλα εμπορικά πλοία που διαθέτουν αιολική πρόωση να ξεπερνούν πρόσφατα το όριο μεταφορικής ικανότητας του ενός 1 εκατ. dwt.
Υπάρχουν επί του παρόντος 21 μεγάλα πλοία με συστήματα αιολικής πρόωσης εγκατεστημένα επί του σκάφους και ο αριθμός αυτός πιθανότατα θα αυξηθεί στα 25 μέχρι το τέλος του 2022, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Windship (IWSA).
www.bankingnews.gr
Όπως τονίστηκε δύο από αυτά τα πλοία, μήκους 100 μέτρων, θα κατασκευαστούν και θα βρίσκονται στο νερό μέχρι το 2024.
«Η λήψη της έγκρισης επί της αρχής από έναν αναγνωρισμένο οργανισμό όπως ο ABS κάνει την Veer να ξεχωρίζει», δήλωσε η Danielle Doggett, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Veer.
Ανάπτυξη της αιολική πρόωσης
Η Veer είπε ότι τώρα ανυπομονεί να εξετάσει τις προτάσεις από ναυπηγεία, με στόχο να έχει επιλέξει την εγκατάσταση μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Η αιολική πρόωση έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια, κερδίζοντας το ενδιαφέρον της βιομηχανίας.
Η μετατροπή του ενδιαφέροντος σε επένδυση γίνεται τώρα με γρήγορους ρυθμούς, με τα μεγάλα εμπορικά πλοία που διαθέτουν αιολική πρόωση να ξεπερνούν πρόσφατα το όριο μεταφορικής ικανότητας του ενός 1 εκατ. dwt.
Υπάρχουν επί του παρόντος 21 μεγάλα πλοία με συστήματα αιολικής πρόωσης εγκατεστημένα επί του σκάφους και ο αριθμός αυτός πιθανότατα θα αυξηθεί στα 25 μέχρι το τέλος του 2022, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Windship (IWSA).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών