Η κίνηση της VW να κατασκευάζει προηγμένα τσιπ στην Κίνα για εγχώρια μοντέλα έρχεται σε μια περίοδο βαθιάς αναταραχής για την παγκόσμια βιομηχανία τσιπ.
Η Volkswagen θα επενδύσει 2,4 δισ. ευρώ για τη δημιουργία κοινοπραξίας στην αυτόνομη οδήγηση με την κινεζική Horizon Robotics, ενισχύοντας την τεχνολογική παρουσία στη μεγαλύτερη αγορά της, γράφει το Bloomberg.
Η νέα μονάδα θα αναπτύξει συστήματα αυτοματοποιημένης και υποβοηθούμενης οδήγησης για την Κίνα, ενσωματώνοντας πολλές λειτουργίες σε ένα τσιπ για εξοικονόμηση κόστους και χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας, δήλωσε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η τεχνολογία θα κατασκευαστεί για τα μοντέλα με μπαταρίες που πωλούνται στην Κίνα, επιταχύνοντας την καινοτομία σε μια αγορά όπου οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο εγχώριες μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η κοινοπραξία «θα μας επιτρέψει να προσαρμόσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας ακόμη πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη συνέπεια στις ανάγκες των Κινέζων πελατών μας», δήλωσε ο Ραλφ Μπραντστέτερ, επικεφαλής των δραστηριοτήτων της VW στην Κίνα.
Η συνεργασία με την Horizon θα συμβάλει στην «επανατοποθέτησή μας στην κινεζική αγορά».
Η VW προσπαθεί να βελτιώσει την παρουσία της στην Κίνα, καθώς πρόκειται μεν για τη μεγαλύτερη αγορά της, όπου κατευθύνει το 40% των παραδόσεών της, ωστόσο πέρυσι οι πωλήσεις μειώθηκαν άνω του αναμενομένου.
Η Cariad, θυγατρική εταιρεία λογισμικού της VW, θα λάβει μερίδιο 60% στην κοινοπραξία ενώ η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί το 2023.
Η Cariad προσπαθεί να ξαναβρεί τον εαυτό της μετά από προβλήματα ανάπτυξης λογισμικού που καθυστέρησαν αρκετά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής Porsche Macan.
Η Horizon, με την υποστήριξη επενδυτών όπως η Intel, η Hillhouse Capital και η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων BYD, διαθέτει τεχνολογία που μπορεί να εγκατασταθεί οπουδήποτε, από αυτοκίνητα μέχρι έξυπνα ηχεία, ενώ ήδη έχει συνεργασία με την Audi, του Ομίλου Volkswagen.
Ως μέρος της συμφωνίας, η VW θα λάβει μερίδιο στην εταιρεία, κερδίζοντας μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο, ενώ θα επενδύσει 1,3 δισ. ευρώ για τη δημιουργία της κοινοπραξίας.
Η κίνηση της VW να κατασκευάζει προηγμένα τσιπ στην Κίνα για εγχώρια μοντέλα έρχεται σε μια περίοδο βαθιάς αναταραχής για την παγκόσμια βιομηχανία τσιπ.
www.bankingnews.gr
Η νέα μονάδα θα αναπτύξει συστήματα αυτοματοποιημένης και υποβοηθούμενης οδήγησης για την Κίνα, ενσωματώνοντας πολλές λειτουργίες σε ένα τσιπ για εξοικονόμηση κόστους και χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας, δήλωσε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η τεχνολογία θα κατασκευαστεί για τα μοντέλα με μπαταρίες που πωλούνται στην Κίνα, επιταχύνοντας την καινοτομία σε μια αγορά όπου οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο εγχώριες μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η κοινοπραξία «θα μας επιτρέψει να προσαρμόσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας ακόμη πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη συνέπεια στις ανάγκες των Κινέζων πελατών μας», δήλωσε ο Ραλφ Μπραντστέτερ, επικεφαλής των δραστηριοτήτων της VW στην Κίνα.
Η συνεργασία με την Horizon θα συμβάλει στην «επανατοποθέτησή μας στην κινεζική αγορά».
Η VW προσπαθεί να βελτιώσει την παρουσία της στην Κίνα, καθώς πρόκειται μεν για τη μεγαλύτερη αγορά της, όπου κατευθύνει το 40% των παραδόσεών της, ωστόσο πέρυσι οι πωλήσεις μειώθηκαν άνω του αναμενομένου.
Η Cariad, θυγατρική εταιρεία λογισμικού της VW, θα λάβει μερίδιο 60% στην κοινοπραξία ενώ η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί το 2023.
Η Cariad προσπαθεί να ξαναβρεί τον εαυτό της μετά από προβλήματα ανάπτυξης λογισμικού που καθυστέρησαν αρκετά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής Porsche Macan.
Η Horizon, με την υποστήριξη επενδυτών όπως η Intel, η Hillhouse Capital και η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων BYD, διαθέτει τεχνολογία που μπορεί να εγκατασταθεί οπουδήποτε, από αυτοκίνητα μέχρι έξυπνα ηχεία, ενώ ήδη έχει συνεργασία με την Audi, του Ομίλου Volkswagen.
Ως μέρος της συμφωνίας, η VW θα λάβει μερίδιο στην εταιρεία, κερδίζοντας μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο, ενώ θα επενδύσει 1,3 δισ. ευρώ για τη δημιουργία της κοινοπραξίας.
Η κίνηση της VW να κατασκευάζει προηγμένα τσιπ στην Κίνα για εγχώρια μοντέλα έρχεται σε μια περίοδο βαθιάς αναταραχής για την παγκόσμια βιομηχανία τσιπ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών