Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Adidas μπαίνει σφήνα στην κινεζική αγορά για να επιστρέψει στην παλιά της δόξα

Η Adidas μπαίνει σφήνα στην κινεζική αγορά για να επιστρέψει στην παλιά της δόξα
Οι αναλυτές της εταιρείας ανέφεραν ότι τα έσοδα της εταιρείας κατά το περασμένο έτος μειώθηκαν κατά 83% - από 1,49 δισ. ευρώ σε 254 εκατ. ευρώ

Ο κατασκευαστής ενδυμάτων και υποδημάτων Adidas σκοπεύει να μπει πιο δυναμικά στην κινεζική αγορά με τα προϊόντα της, δήλωσε ο Adrian Sue, εκπρόσωπος του οργανισμού.
Ένας υπάλληλος της εταιρείας, σε συνέντευξή του σε δημοσιογράφους από τους Financial Times, σημείωσε ότι με φόντο τις αναλήψεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, η Adidas είναι έτοιμη να αυξήσει το κόστος.
Οι αναλυτές της εταιρείας ανέφεραν ότι τα έσοδα της εταιρείας κατά το περασμένο έτος μειώθηκαν κατά 83% - από 1,49 δισ. ευρώ σε 254 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, το 2023 μπορεί ακόμη και να γίνει ασύμφορο για τον οργανισμό για πρώτη φορά από το 1992.
Η διοίκηση του οργανισμού πρόκειται να εντοπίσει αξεσουάρ και παπούτσια για τη χώρα προκειμένου να εφαρμόσει σχέδια για την ανάπτυξη της αγοράς της ΛΔΚ.
 
Οι σχεδιαστές θα εισάγουν αναφορές στην εθνική κουλτούρα σε νέα μοντέλα ρούχων και παπουτσιών. 
Τέτοιες ενέργειες θα πρέπει να αυξήσουν το επίπεδο εμπιστοσύνης στη μάρκα μεταξύ των κατοίκων της περιοχής και, κατά συνέπεια, να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης