Το Ανώτατο Δικαστήριο της ΕΕ δήλωσε ότι η αιτιολόγηση των περιορισμών είναι αντίθετη προς το δίκαιο της ΕΕ, σύμφωνα με έγγραφο που απέστειλε το Δικαστήριο
Απόφαση υπέρ των εταιρειών που συνδέονται με εφαρμογές ride-hailing, όπως η Uber, πήρε το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, απορρίπτοντας τους κανόνες που θέσπισε η πόλη της Βαρκελώνης στην Ισπανία και οι οποίοι περιορίζουν δραματικά τον αριθμό των αυτοκινήτων που συνεργάζονται με ride-hailing εφαρμογές.
Όπως αναφέρει το Reuters, η ισπανική πόλη είχε εισαγάγει μια σειρά από κανόνες που αποσκοπούν στη μείωση του αριθμού των οδηγών ιδιωτικών αυτοκινήτων που μεταφέρουν επιβάτες με μίσθωση μέσω κινητών πλατφορμών και των ιδιοκτητών στόλων για την προστασία των συμφερόντων των υπηρεσιών ταξί.
Ωστόσο, το Ανώτατο Δικαστήριο της ΕΕ δήλωσε ότι η αιτιολόγηση των περιορισμών είναι αντίθετη προς το δίκαιο της ΕΕ, σύμφωνα με έγγραφο που απέστειλε το Δικαστήριο.
Οι περιορισμοί στις επιχειρήσεις αυτές μπορούν να επιβληθούν μόνο προς όφελος γενικών συμφερόντων, όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η αποφυγή της υπερβολικής κυκλοφορίας, και όχι να εισάγουν διακρίσεις εις βάρος συγκεκριμένων παρόχων, ανέφερε το δικαστήριο.
Το ανώτατο δικαστήριο της Καταλονίας θα πρέπει τώρα να διατάξει την πόλη να συμμορφωθεί με την απόφαση της ΕΕ.
Η απόφαση της ΕΕ θα μπορούσε να αποτελέσει προηγούμενο για άλλες περιοχές όπου έχουν εφαρμοστεί περιορισμοί, δήλωσε ο Χοσέ Μανουέλ Μπερζάλ εκπρόσωπος της UNAUTO-VTC, μιας ένωσης ιδιοκτητών επιβατικών αυτοκινήτων στην Ισπανία που συνεργάζονται με την Uber, τον τοπικό ανταγωνιστή της Cabify και την Bolt.
Άλλες περιοχές της Ισπανίας, όπως οι Βαλεαρίδες Νήσοι και η Βαλένθια, έχουν παρόμοιους περιορισμούς και οι ιδιοκτήτες στόλων έχουν κινηθεί νομικά και εκεί, είπε ο Μπερζάλ.
Η Τζάνετ Σανς, επικεφαλής της αστικής πολιτικής της Βαρκελώνης, δήλωσε ότι η απόφαση «αποσαφηνίζει« τον τρόπο με τον οποίο η πόλη πρέπει να ρυθμίζει την επιχείρηση.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει το Reuters, η ισπανική πόλη είχε εισαγάγει μια σειρά από κανόνες που αποσκοπούν στη μείωση του αριθμού των οδηγών ιδιωτικών αυτοκινήτων που μεταφέρουν επιβάτες με μίσθωση μέσω κινητών πλατφορμών και των ιδιοκτητών στόλων για την προστασία των συμφερόντων των υπηρεσιών ταξί.
Ωστόσο, το Ανώτατο Δικαστήριο της ΕΕ δήλωσε ότι η αιτιολόγηση των περιορισμών είναι αντίθετη προς το δίκαιο της ΕΕ, σύμφωνα με έγγραφο που απέστειλε το Δικαστήριο.
Οι περιορισμοί στις επιχειρήσεις αυτές μπορούν να επιβληθούν μόνο προς όφελος γενικών συμφερόντων, όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η αποφυγή της υπερβολικής κυκλοφορίας, και όχι να εισάγουν διακρίσεις εις βάρος συγκεκριμένων παρόχων, ανέφερε το δικαστήριο.
Το ανώτατο δικαστήριο της Καταλονίας θα πρέπει τώρα να διατάξει την πόλη να συμμορφωθεί με την απόφαση της ΕΕ.
Η απόφαση της ΕΕ θα μπορούσε να αποτελέσει προηγούμενο για άλλες περιοχές όπου έχουν εφαρμοστεί περιορισμοί, δήλωσε ο Χοσέ Μανουέλ Μπερζάλ εκπρόσωπος της UNAUTO-VTC, μιας ένωσης ιδιοκτητών επιβατικών αυτοκινήτων στην Ισπανία που συνεργάζονται με την Uber, τον τοπικό ανταγωνιστή της Cabify και την Bolt.
Άλλες περιοχές της Ισπανίας, όπως οι Βαλεαρίδες Νήσοι και η Βαλένθια, έχουν παρόμοιους περιορισμούς και οι ιδιοκτήτες στόλων έχουν κινηθεί νομικά και εκεί, είπε ο Μπερζάλ.
Η Τζάνετ Σανς, επικεφαλής της αστικής πολιτικής της Βαρκελώνης, δήλωσε ότι η απόφαση «αποσαφηνίζει« τον τρόπο με τον οποίο η πόλη πρέπει να ρυθμίζει την επιχείρηση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών