Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε τις κατηγορίες της, δύο χρόνια μετά την έναρξη της σχετικής έρευνας.
Στο στόχαστρο της ΕΕ μπήκε η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet, για παραβίαση των αρχών περί ανταγωνισμού σχετικά με τη λειτουργία του κλάδου των ψηφιακών διαφημίσεων του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού.
«Η Επιτροπή θεωρεί ότι η Google ευνοεί τις δικές της υπηρεσίες τεχνολογίας διαδικτυακής προβολής διαφημίσεων εις βάρος των ανταγωνιστικών παρόχων υπηρεσιών τεχνολογίας διαφημίσεων, των διαφημιζόμενων και των διαδικτυακών εκδοτών» σημειώνεται σε ανακοίνωση της Κομισιόν.
Ακόμα, η Επιτροπή υποστηρίζει ότι η Google καταχράστηκε την δεσπόζουσα θέση της από το 2014, ευνοώντας το δικό της ανταλλακτήριο διαφημίσεων AdX στη δημοπρασία επιλογής διαφημίσεων και επίσης ευνοώντας την AdX στον τρόπο με τον οποίο τα εργαλεία αγοράς διαφημίσεων Google Ads και DV360 τοποθετούν προσφορές σε ανταλλακτήρια διαφημίσεων.
Η Επιτροπή δήλωσε ότι ενδεχόμενο διόρθωσης της εν λόγω συμπεριφοράς είναι απίθανο να είναι αποτελεσματικό για να σταματήσει τις αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές.
www.bankingnews.gr
«Η Επιτροπή θεωρεί ότι η Google ευνοεί τις δικές της υπηρεσίες τεχνολογίας διαδικτυακής προβολής διαφημίσεων εις βάρος των ανταγωνιστικών παρόχων υπηρεσιών τεχνολογίας διαφημίσεων, των διαφημιζόμενων και των διαδικτυακών εκδοτών» σημειώνεται σε ανακοίνωση της Κομισιόν.
Ακόμα, η Επιτροπή υποστηρίζει ότι η Google καταχράστηκε την δεσπόζουσα θέση της από το 2014, ευνοώντας το δικό της ανταλλακτήριο διαφημίσεων AdX στη δημοπρασία επιλογής διαφημίσεων και επίσης ευνοώντας την AdX στον τρόπο με τον οποίο τα εργαλεία αγοράς διαφημίσεων Google Ads και DV360 τοποθετούν προσφορές σε ανταλλακτήρια διαφημίσεων.
Η Επιτροπή δήλωσε ότι ενδεχόμενο διόρθωσης της εν λόγω συμπεριφοράς είναι απίθανο να είναι αποτελεσματικό για να σταματήσει τις αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών