Σε εποχιακή βάση, η στάθμη του νερού στο Kaub δεν έχει βρεθεί τόσο χαμηλά εδώ και τρεις δεκαετίες, γεγονός που υποδηλώνει ότι η διακοπή της διέλευσης των φορτηγών μπορεί να είναι μπροστά μας για δεύτερη χρονιά
Ένα τμήμα της πιο σημαντικής εσωτερικής πλωτής οδού της Ευρώπης για τη μεταφορά καυσίμων και άλλων βιομηχανικών αγαθών έχει πέσει σε επίπεδα που δεν έχουν παρατηρηθεί εδώ και τρεις δεκαετίες για αυτή την εποχή του έτους και μπορεί να αποτελέσει δυσοίωνο σημάδι επερχόμενων διαταραχών στην αλυσίδα εφοδιασμού της ηπείρου, εάν ο ζεστός καιρός και η ξηρασία συνεχιστούν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Η Αρχή Υδατοδρομίων και Ναυτιλίας του Ρήνου (WSA) δεν έχει ακόμη εκδώσει καμία προειδοποίηση για τον ποταμό Ρήνο, αλλά τα στοιχεία από το στενά παρακολουθούμενο σημείο Kaub δείχνουν ότι η στάθμη του νερού ήταν περίπου 1,26 μέτρα.
Σε εποχιακή βάση, η στάθμη του νερού στο Kaub δεν έχει βρεθεί τόσο χαμηλά εδώ και τρεις δεκαετίες, γεγονός που υποδηλώνει ότι η διακοπή της διέλευσης των φορτηγών μπορεί να είναι μπροστά μας για δεύτερη χρονιά.
Ήδη, οι φορτηγίδες που μεταφέρουν πετρέλαιο θέρμανσης από την περιοχή του Ρότερνταμ πέρα από το Kaub μείωσαν σχεδόν στο μισό τα φορτία, από 2.000 τόνους καυσίμου σε 1.200 τόνους μέσα σε μια εβδομάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Riverlake Barging.
Την ίδια ώρα, η πτώση της στάθμης των υδάτων του Kaub έχει αρχίσει να ανεβάζει τις τιμές των φορτηγίδων.
Εάν τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας του Ρήνου επιβεβαιωθούν αργότερα αυτό το καλοκαίρι, τότε αυτά θα είναι άσχημα νέα για τον αγώνα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας κατά του πληθωρισμού.
www.bankingnews.gr
Η Αρχή Υδατοδρομίων και Ναυτιλίας του Ρήνου (WSA) δεν έχει ακόμη εκδώσει καμία προειδοποίηση για τον ποταμό Ρήνο, αλλά τα στοιχεία από το στενά παρακολουθούμενο σημείο Kaub δείχνουν ότι η στάθμη του νερού ήταν περίπου 1,26 μέτρα.
Σε εποχιακή βάση, η στάθμη του νερού στο Kaub δεν έχει βρεθεί τόσο χαμηλά εδώ και τρεις δεκαετίες, γεγονός που υποδηλώνει ότι η διακοπή της διέλευσης των φορτηγών μπορεί να είναι μπροστά μας για δεύτερη χρονιά.
Ήδη, οι φορτηγίδες που μεταφέρουν πετρέλαιο θέρμανσης από την περιοχή του Ρότερνταμ πέρα από το Kaub μείωσαν σχεδόν στο μισό τα φορτία, από 2.000 τόνους καυσίμου σε 1.200 τόνους μέσα σε μια εβδομάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Riverlake Barging.
Την ίδια ώρα, η πτώση της στάθμης των υδάτων του Kaub έχει αρχίσει να ανεβάζει τις τιμές των φορτηγίδων.
Εάν τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας του Ρήνου επιβεβαιωθούν αργότερα αυτό το καλοκαίρι, τότε αυτά θα είναι άσχημα νέα για τον αγώνα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας κατά του πληθωρισμού.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών