Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κινεζικής εταιρείας στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, έφτασαν τις 1.048.413 μονάδες, όταν αυτές της Tesla ήταν 1.324.074
Η άνοδος των πωλήσεων της BYD άρχισε να προβληματίζει την Τesla.
Η επεκτατική πολιτική της κινέζικης εταιρείας εκτός της Κίνας, έχει αποδώσει - και αυτό επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία των πωλήσεων το πρώτο εννεάμηνο του έτους.
Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κινεζικής εταιρείας στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, έφτασαν τις 1.048.413 μονάδες, όταν αυτές της Tesla ήταν 1.324.074.
Φυσικά, αν η σύγκριση γίνει στο τρίτο τρίμηνο του έτους, τότε η διαφορά είναι ακόμη μικρότερη, καθώς η Tesla πούλησε 435.059 αυτοκίνητα και η BYD 431.603. Δηλαδή 3.456 λιγότερα από την αμερικανική εταιρεία.
Σύγκριση με τα ποσοστά αύξησης μεταξύ τρων δύο εταιρειών, δείχνει ότι η BYD σημείωσε αύξηση 80% σε σχέση με αυτές του ίδιου περυσινού χρονικού διαστήματος, ενώ στην αντίστοιχη χρονική περίοδο η Tesla πέτυχε αύξηση 46%.
www.bankingnews.gr
Η επεκτατική πολιτική της κινέζικης εταιρείας εκτός της Κίνας, έχει αποδώσει - και αυτό επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία των πωλήσεων το πρώτο εννεάμηνο του έτους.
Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κινεζικής εταιρείας στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, έφτασαν τις 1.048.413 μονάδες, όταν αυτές της Tesla ήταν 1.324.074.
Φυσικά, αν η σύγκριση γίνει στο τρίτο τρίμηνο του έτους, τότε η διαφορά είναι ακόμη μικρότερη, καθώς η Tesla πούλησε 435.059 αυτοκίνητα και η BYD 431.603. Δηλαδή 3.456 λιγότερα από την αμερικανική εταιρεία.
Σύγκριση με τα ποσοστά αύξησης μεταξύ τρων δύο εταιρειών, δείχνει ότι η BYD σημείωσε αύξηση 80% σε σχέση με αυτές του ίδιου περυσινού χρονικού διαστήματος, ενώ στην αντίστοιχη χρονική περίοδο η Tesla πέτυχε αύξηση 46%.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών