Πολλές από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου έχουν επαναδρομολογήσει πλοία γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας για να αποφύγουν επιθέσεις με drone και πυραύλους στην Ερυθρά Θάλασσα από την πολιτοφυλακή Houthi στην Υεμένη που υποστηρίζεται από το Ιράν
Oi μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες παραμένουν βαθιά διχασμένες ως προς την αποστολή νέων πλοίων μέσω της διώρυγας του Σουέζ και της επικίνδυνης Ερυθράς Θάλασσας παρά την προσπάθεια των ΗΠΑ να ελέγχουν την περιοχή μέσω της κοινής στρατιωτικής επιχείρησης Prosperity Guardian.
Υπήρξαν αναφορές την περασμένη εβδομάδα ότι ο ναυτιλιακός γίγαντας Maersk ετοιμαζόταν να επανεκκινήσει τις διελεύσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην κρίσιμη πλωτή οδό.
Με βάση δεδομένα του MarineTraffic, πολεμικά πλοία της επιχείρησης Prosperity Guardian συνόδευσαν επιτυχώς δύο πλοία της @MaerskLineLtd υπό αμερικανική σημαία μέσω του Bab el-Mandeb».
Ενα από τα πλοία συνοδευόταν από γαλλική φρεγάτα, δείχνοντας ότι η διεθνής συνεργασία έχει βελτιωθεί».
Σύμφωνα με τις πλοηροφορίες η Maersk «προετοιμάζεται να επιτρέψει το διάπλου σε περίπου δώδεκα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 8k+ TEU στην περιοχή, μαζί με μεμονωμένα πλοία των @cmacgm και @COSCOSHIPPING».
Την περασμένη εβδομάδα, η Maersk δήλωσε: «Συνεχίζουμε να προετοιμάζουμε τα πλοία μας για διέλευση από την Ερυθρά Θάλασσα και οποιαδήποτε απόκλιση από αυτήν την απόφαση θα εξεταστεί κατά περίπτωση».
Εν τω μεταξύ, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Hapag-Lloyd είπε ότι τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εξακολουθούν να αποφεύγουν την περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας.
Πολλές από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου έχουν επαναδρομολογήσει πλοία γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας για να αποφύγουν επιθέσεις με drone και πυραύλους στην Ερυθρά Θάλασσα από την πολιτοφυλακή Houthi στην Υεμένη που υποστηρίζεται από το Ιράν.
Οι αναλυτές της UBS είπαν ότι περισσότερα από 400 φορτηγά πλοία έχουν επαναδρομολογηθεί me thn παράκαμψη των 6.000 ναυτικών μιλίων, γεγονός που ουσιαστικά μειώνει την ροή του εμπορίου από την Ασία προς την Ευρώπη κατά ένα τέταρτο.
Αυτό αυξάνει το μεταφορικό κόστος σε μια εποχή που οι παγκόσμιες κεντρικές τράπεζες έχουν αυξήσει επιθετικά τα επιτόκια για να περιορίσουν τον πληθωρισμό.
Η είδηση ότι η Maersk στέλνει πλοία μέσω της Ερυθράς Θάλασσας είναι μια θετική εξέλιξη.
Ωστόσο, οι ναυτιλιακές εταιρείες διατηρούν μεγάλες ανησυχίες για την επιτέλεση του μεταφορικού τους έργου.
www.bankingnews.gr
Υπήρξαν αναφορές την περασμένη εβδομάδα ότι ο ναυτιλιακός γίγαντας Maersk ετοιμαζόταν να επανεκκινήσει τις διελεύσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην κρίσιμη πλωτή οδό.
Με βάση δεδομένα του MarineTraffic, πολεμικά πλοία της επιχείρησης Prosperity Guardian συνόδευσαν επιτυχώς δύο πλοία της @MaerskLineLtd υπό αμερικανική σημαία μέσω του Bab el-Mandeb».
Ενα από τα πλοία συνοδευόταν από γαλλική φρεγάτα, δείχνοντας ότι η διεθνής συνεργασία έχει βελτιωθεί».
Σύμφωνα με τις πλοηροφορίες η Maersk «προετοιμάζεται να επιτρέψει το διάπλου σε περίπου δώδεκα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 8k+ TEU στην περιοχή, μαζί με μεμονωμένα πλοία των @cmacgm και @COSCOSHIPPING».
Την περασμένη εβδομάδα, η Maersk δήλωσε: «Συνεχίζουμε να προετοιμάζουμε τα πλοία μας για διέλευση από την Ερυθρά Θάλασσα και οποιαδήποτε απόκλιση από αυτήν την απόφαση θα εξεταστεί κατά περίπτωση».
Εν τω μεταξύ, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Hapag-Lloyd είπε ότι τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εξακολουθούν να αποφεύγουν την περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας.
Operation Prosperity Guardian successfully escorted two US-flagged ships of @MaerskLineLtd through the Bab el-Mandeb. One of the ships was escorted by a French frigate, showing that the @CMF_Bahrain international cooperation has improved.@Maersk is preparing to run about a… pic.twitter.com/yW0JdymnW1
— Sal Mercogliano (WGOW Shipping) ?⚓???☠️ (@mercoglianos) December 30, 2023
Πολλές από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου έχουν επαναδρομολογήσει πλοία γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας για να αποφύγουν επιθέσεις με drone και πυραύλους στην Ερυθρά Θάλασσα από την πολιτοφυλακή Houthi στην Υεμένη που υποστηρίζεται από το Ιράν.
Οι αναλυτές της UBS είπαν ότι περισσότερα από 400 φορτηγά πλοία έχουν επαναδρομολογηθεί me thn παράκαμψη των 6.000 ναυτικών μιλίων, γεγονός που ουσιαστικά μειώνει την ροή του εμπορίου από την Ασία προς την Ευρώπη κατά ένα τέταρτο.
Αυτό αυξάνει το μεταφορικό κόστος σε μια εποχή που οι παγκόσμιες κεντρικές τράπεζες έχουν αυξήσει επιθετικά τα επιτόκια για να περιορίσουν τον πληθωρισμό.
Η είδηση ότι η Maersk στέλνει πλοία μέσω της Ερυθράς Θάλασσας είναι μια θετική εξέλιξη.
Ωστόσο, οι ναυτιλιακές εταιρείες διατηρούν μεγάλες ανησυχίες για την επιτέλεση του μεταφορικού τους έργου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών