Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ εν όψει της αρχικής δημόσιας προσφοράς της Shein το 2024 (IPO)
Να αποτινάξει τον χαρακτηρισμό ως ο «κλώνος» της Amazon προσπαθεί ο κολοσσός διαδικτυακού λιανικού εμπορίου Shein, που ιδρύθηκε από την Κίνα, καθώς προετοιμάζεται για τη δημόσια εισαγωγή στις ΗΠΑ αργότερα φέτος.
Οι κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πιθανό να «αυξηθούν με την πάροδο του χρόνου», καθώς η επιχείρηση εδραιώνεται βαθύτερα στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Peter Pernot-Day, επικεφαλής στρατηγικών επικοινωνιών.
Αλλά αυτή η επέκταση θα διαφέρει από αγορά σε αγορά και θα στραφεί σε μεγάλο βαθμό προς τη Generation Z - που γεννήθηκε μεταξύ των τέλους της δεκαετίας του 1990 και τις αρχές της δεκαετίας του 2000 - και τους νεότερους καταναλωτές της Millennial, που γεννήθηκαν μεταξύ των αρχών της δεκαετίας του 1980 και των τέλους της δεκαετίας του 1990.
«Δεν μας βλέπω να είμαστε κλώνοι της Amazon», είπε ο Pernot-Day στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας.
Αλλά προβλέπεται ότι θα αντικαταστήσει τους ανταγωνιστές της H&M και Zara, με εκτιμώμενα έσοδα 24 δισεκατομμυρίων δολαρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, σύμφωνα με το τεχνολογικό έντυπο The Information.
Η δημόσια εγγραφή των ΗΠΑ
Η επέκταση έρχεται καθώς αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ εν όψει της αρχικής δημόσιας προσφοράς της Shein το 2024 (IPO).
Η εισαγωγή αναμένεται να αποφέρει στην εταιρεία μια αποτίμηση 90 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αν και οι αναλύσεις υποδεικνύουν ότι οι σημερινοί επενδυτές - τρομαγμένοι από τον έλεγχο των ρυθμιστών και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό - πωλούν μετοχές που θα αποτιμούσαν την επιχείρηση έως και 45 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι οι αποτιμήσεις στις δευτερεύουσες πωλήσεις δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα την πραγματική αξία.
www.bankingnews.gr
Οι κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πιθανό να «αυξηθούν με την πάροδο του χρόνου», καθώς η επιχείρηση εδραιώνεται βαθύτερα στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Peter Pernot-Day, επικεφαλής στρατηγικών επικοινωνιών.
Αλλά αυτή η επέκταση θα διαφέρει από αγορά σε αγορά και θα στραφεί σε μεγάλο βαθμό προς τη Generation Z - που γεννήθηκε μεταξύ των τέλους της δεκαετίας του 1990 και τις αρχές της δεκαετίας του 2000 - και τους νεότερους καταναλωτές της Millennial, που γεννήθηκαν μεταξύ των αρχών της δεκαετίας του 1980 και των τέλους της δεκαετίας του 1990.
«Δεν μας βλέπω να είμαστε κλώνοι της Amazon», είπε ο Pernot-Day στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας.
Αλλά προβλέπεται ότι θα αντικαταστήσει τους ανταγωνιστές της H&M και Zara, με εκτιμώμενα έσοδα 24 δισεκατομμυρίων δολαρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, σύμφωνα με το τεχνολογικό έντυπο The Information.
Η δημόσια εγγραφή των ΗΠΑ
Η επέκταση έρχεται καθώς αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ εν όψει της αρχικής δημόσιας προσφοράς της Shein το 2024 (IPO).
Η εισαγωγή αναμένεται να αποφέρει στην εταιρεία μια αποτίμηση 90 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αν και οι αναλύσεις υποδεικνύουν ότι οι σημερινοί επενδυτές - τρομαγμένοι από τον έλεγχο των ρυθμιστών και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό - πωλούν μετοχές που θα αποτιμούσαν την επιχείρηση έως και 45 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι οι αποτιμήσεις στις δευτερεύουσες πωλήσεις δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα την πραγματική αξία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών