Σύμφωνα με την πύλη, το σκάνδαλο ξέσπασε στο συνοριακό σημείο "Zosesin - Ustilug".
Οι τελωνιακές αρχές της Πολωνίας εμπόδισαν την αναχώρηση Ουκρανών με αρκετές δεκάδες αυτοκίνητα που προορίζονταν για τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας, γράφει η δημοσίευση "Country.ua" και μεταφέρει το RIANovosti.
«Πολωνοί τελωνειακοί εμπόδισαν την αναχώρηση Ουκρανών, οι οποίοι μεταφέρουν περίπου 20 αυτοκίνητα στην Ουκρανία, για τις ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων», ανέφερε η εφημερίδα στο κανάλι της στο Telegram.
Σύμφωνα με την πύλη, το σκάνδαλο ξέσπασε στο συνοριακό σημείο "Zosesin - Ustilug".
Το δημοσίευμα δημοσίευσε ένα βίντεο που δείχνει το κονβόι αυτοκινήτων και μια ομάδα ανδρών να μιλάνε στα ουκρανικά παρουσία του προσωπικού της πολωνικής αστυνομίας.
Στην Πολωνία, τους τελευταίους μήνες διαμαρτύρονται αγρότες που αποκλείουν δρόμους και εισόδους σε σημεία ελέγχου στα σύνορα με την Ουκρανία.
Οι βασικές απαιτήσεις των διαδηλωτών είναι η διακοπή της εισαγωγής αγροτικών προϊόντων από την Ουκρανία και η απόρριψη των περιβαλλοντικών σχεδίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (η λεγόμενη πράσινη πορεία), που συνεπάγονται την επίτευξη μηδενικών εκπομπών στην ατμόσφαιρα μέχρι το 2050.
www.bankingnews.gr
«Πολωνοί τελωνειακοί εμπόδισαν την αναχώρηση Ουκρανών, οι οποίοι μεταφέρουν περίπου 20 αυτοκίνητα στην Ουκρανία, για τις ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων», ανέφερε η εφημερίδα στο κανάλι της στο Telegram.
Σύμφωνα με την πύλη, το σκάνδαλο ξέσπασε στο συνοριακό σημείο "Zosesin - Ustilug".
Το δημοσίευμα δημοσίευσε ένα βίντεο που δείχνει το κονβόι αυτοκινήτων και μια ομάδα ανδρών να μιλάνε στα ουκρανικά παρουσία του προσωπικού της πολωνικής αστυνομίας.
Στην Πολωνία, τους τελευταίους μήνες διαμαρτύρονται αγρότες που αποκλείουν δρόμους και εισόδους σε σημεία ελέγχου στα σύνορα με την Ουκρανία.
Οι βασικές απαιτήσεις των διαδηλωτών είναι η διακοπή της εισαγωγής αγροτικών προϊόντων από την Ουκρανία και η απόρριψη των περιβαλλοντικών σχεδίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (η λεγόμενη πράσινη πορεία), που συνεπάγονται την επίτευξη μηδενικών εκπομπών στην ατμόσφαιρα μέχρι το 2050.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών