η ελβετική εταιρεία Victorinox προχώρησε σε μια πρωτοποριακή κίνηση, λανσάρει την πρώτη σειρά προϊόντων χωρίς λεπίδα
Απαραίτητο εργαλείο για πλήθος ανθρώπων από πεζοπόρους, αθλητές έως και αστροναύτες της NASA, αποτελούσε ο εμβληματικός ελβετικός σουγιάς για πάνω από έναν αιώνα. Εξαιτίας όμως της ραγδαίας αύξησης περιστατικών βίας, η ελβετική εταιρεία Victorinox προχώρησε σε μια πρωτοποριακή κίνηση, λανσάρει την πρώτη σειρά προϊόντων χωρίς λεπίδα.
«Ανησυχούμε για την ενίσχυση του ρυθμιστικού πλαισίου χρήσης μαχαιριών λόγω της βίας στον κόσμο», εξηγεί ο Καρλ Ελσενέρ, διευθύνων σύμβουλος της οικογενειακής επιχείρησης που διοικείται από την τέταρτη γενιά.
«Σε κάποιες αγορές, η λεπίδα δημιουργεί την εντύπωση ενός όπλου. Έχοντας αυτήν την επίγνωση, δημιουργούμε ένα εργαλείο που θα είναι χρήσιμο στους ποδηλάτες, οι οποίοι έχουν ανάγκη από συγκεκριμένα εργαλεία, αλλά όχι απαραιτήτως λεπίδα. Έχουμε ήδη εργαλείο ειδικά για γκόλφερς», προσθέτει ο κ. Ελσενέρ.
Τα προϊόντα της εταιρείας
Η Victorinox παράγει περίπου 10 εκατομμύρια σουγιάδες τσέπης ετησίως, με περίπου 400 διαφορετικά είδη, εκ των οποίων κανένα δεν υπήρχε μέχρι σήμερα χωρίς λεπίδα. Η εταιρεία είχε ήδη προσαρμοστεί στο μεταβαλλόμενο παγκόσμιο τοπίο μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, τροποποιώντας τα προϊόντα της.
Το μαχαίρι του ελβετικού στρατού, που αναπτύχθηκε για πρώτη φορά στο Ibach της Ελβετίας το 1891, έφερε αρχικά την ονομασία «Offiziersmesser» (μαχαίρι αξιωματικού) λόγω της σύμβασης προμήθειας προς τον στρατό. Μετονομάστηκε σε ελβετικό σουγιά έξι χρόνια αργότερα.
Η νέα σειρά σουγιάδων χωρίς λεπίδα αποτελεί μια τολμηρή κίνηση από την Victorinox, η οποία ισορροπεί ανάμεσα στην παραδοσιακή κληρονομιά της και στις σύγχρονες κοινωνικές ανησυχίες.
www.bankingews.gr
«Ανησυχούμε για την ενίσχυση του ρυθμιστικού πλαισίου χρήσης μαχαιριών λόγω της βίας στον κόσμο», εξηγεί ο Καρλ Ελσενέρ, διευθύνων σύμβουλος της οικογενειακής επιχείρησης που διοικείται από την τέταρτη γενιά.
«Σε κάποιες αγορές, η λεπίδα δημιουργεί την εντύπωση ενός όπλου. Έχοντας αυτήν την επίγνωση, δημιουργούμε ένα εργαλείο που θα είναι χρήσιμο στους ποδηλάτες, οι οποίοι έχουν ανάγκη από συγκεκριμένα εργαλεία, αλλά όχι απαραιτήτως λεπίδα. Έχουμε ήδη εργαλείο ειδικά για γκόλφερς», προσθέτει ο κ. Ελσενέρ.
Τα προϊόντα της εταιρείας
Η Victorinox παράγει περίπου 10 εκατομμύρια σουγιάδες τσέπης ετησίως, με περίπου 400 διαφορετικά είδη, εκ των οποίων κανένα δεν υπήρχε μέχρι σήμερα χωρίς λεπίδα. Η εταιρεία είχε ήδη προσαρμοστεί στο μεταβαλλόμενο παγκόσμιο τοπίο μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, τροποποιώντας τα προϊόντα της.
Το μαχαίρι του ελβετικού στρατού, που αναπτύχθηκε για πρώτη φορά στο Ibach της Ελβετίας το 1891, έφερε αρχικά την ονομασία «Offiziersmesser» (μαχαίρι αξιωματικού) λόγω της σύμβασης προμήθειας προς τον στρατό. Μετονομάστηκε σε ελβετικό σουγιά έξι χρόνια αργότερα.
Η νέα σειρά σουγιάδων χωρίς λεπίδα αποτελεί μια τολμηρή κίνηση από την Victorinox, η οποία ισορροπεί ανάμεσα στην παραδοσιακή κληρονομιά της και στις σύγχρονες κοινωνικές ανησυχίες.
www.bankingews.gr
Σχόλια αναγνωστών