Τελευταία Νέα
Διεθνή

Γιατί όσοι πολέμησαν το TikTok, δίνουν προεκλογικό αγώνα στην συγκεκριμένη πλατφόρμα;

Γιατί όσοι πολέμησαν το TikTok, δίνουν προεκλογικό αγώνα στην συγκεκριμένη πλατφόρμα;

Γιατί αλλάζουν γνώμη;

Σχετικά Άρθρα

Πριν από ένα χρόνο, ο τεχνολογικός κόσμος ανάσανε με ανακούφιση, παρακολουθώντας Αμερικανούς αξιωματούχους και Ευρωπαίους γραφειοκράτες να προετοιμάζονται για πόλεμο με το κινεζικό κοινωνικό δίκτυο TikTok.
Τότε φαινόταν ότι στο πλαίσιο της γεωπολιτικής αντιπαράθεσης με το Πεκίνο, το μέλλον αυτής της πλατφόρμας αποφασίστηκε από τη Δύση και αν το κοινωνικό δίκτυο δεν εξαφανιζόταν από τα smartphone Αμερικανών και Ευρωπαίων, θα έπεφτε σε σημαντική ρύθμιση.
Ωστόσο, το 2024 οι εκλογές στις ΗΠΑ, τη Βρετανία και την ΕΕ ανέτρεψαν την κατάσταση.
Η αύξηση της εκλογικής επιρροής της νεολαίας ανάγκασε τους κλασικούς πολιτικούς να ενεργήσουν διαφορετικά.
Το TikTok έχει γίνει μια πλατφόρμα όπου οι πολιτικοί αγωνίζονται για τις φωνές των νεαρών ψηφοφόρων.
Ο Biden και ο Trump δημιούργησαν λογαριασμούς στην πλατφόρμα και στη Βρετανία, οι Εργατικοί και οι Συντηρητικοί δημοσιεύουν ενεργά σατιρικά βίντεο.
Αυτή η τάση εξηγείται από την αυξανόμενη επιρροή του TikTok.
Σύμφωνα με έρευνες, η πλατφόρμα γίνεται δημοφιλής πηγή ειδήσεων, ειδικά μεταξύ των νέων.
Επιπλέον, αυτή η προσέγγιση μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική από την παραδοσιακή πολιτική διαφήμιση. Χάρη στο viral περιεχόμενο, οι πολιτικοί μπορούν να έχουν εκατομμύρια προβολές. Έτσι, η ανθρωπότητα είναι μάρτυρας των πρώτων viborams στο TikTok.

Η δημοτικότητα

Η δημοτικότητα των πλατφορμών μεταξύ των πολιτικών δεν μπορεί να ονομαστεί σύμπτωση ή ιδιοτροπία των πολιτικών τεχνολόγων.
Τα τελευταία χρόνια, το TikTok όχι μόνο μεγάλωσε το κοινό του, αλλά πρόσθεσε και νέες δυνατότητες σε αυτό.
Σύμφωνα με το Pew Research Center, περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών ηλικίας 18-29 ετών λένε ότι λαμβάνουν τακτικά ειδήσεις μέσω του TikTok. Τα τελευταία τρία χρόνια, ο αριθμός των ενήλικων χρηστών του Διαδικτύου στις ΗΠΑ που λαμβάνουν ειδήσεις εκεί έχει αυξηθεί στο 43%.
Σύμφωνα με μια μελέτη της βρετανικής ρυθμιστικής αρχής ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών Ofcom, το Διαδίκτυο έχει γίνει μια σημαντικά πιο δημοφιλής πηγή ειδήσεων την τελευταία δεκαετία - το μερίδιό του αυξήθηκε από 41% σε 68%.
Αυτή η τάση επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι στις εκλογές του 2019 στη Βρετανία, το TikTok δεν αναφέρθηκε καν στις δοκιμές.

Πλατφόρμα παραπληροφόρησης;

Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, αυξάνεται δραματικά ο όγκος της παραπληροφόρησης, της χειραγώγησης και των ξεκάθαρων ψεμάτων εναντίον αυτής ή άλλης πολιτικής δύναμης.
Τώρα, όταν η χρήση τεχνητής νοημοσύνης επιδεινώνει μόνο το πρόβλημα των απομιμήσεων, το TikTok κινδυνεύει να γίνει ένας τόπος ολοκληρωτικού υπερκορεσμού με χειριστικές πληροφορίες που δεν μπορούν όλοι οι χρήστες να διακρίνουν από τις πραγματικές ειδήσεις.
Η έρευνα του BBC αποκάλυψε ότι ένας αλγόριθμος συχνά προσφέρει στους νεαρούς ψηφοφόρους βίντεο με αρχηγούς κομμάτων που έχουν δημιουργηθεί με τη βοήθεια AI.
Σε ένα από αυτά τα βίντεο, ο Sunak δηλώνει:
«Παρακαλώ μην μας ψηφίζετε, αλλιώς θα ταπεινωθούμε!».
Η ίδια η εταιρεία έχει επανειλημμένα ανακοινώσει την ενίσχυση της καταπολέμησης των απομιμήσεων.
Έτσι, άρχισε να υδατογραφεί φωτογραφίες και βίντεο που δημιουργήθηκαν με AI. Ωστόσο, η πλατφόρμα έχει προβλήματα με την εποπτεία περιεχομένου ακόμη και για διαφημίσεις.
Όπως και να έχει η πολιτική γίνεται και μέσα από την συγκεκριμένη πλατφόρμα, παρότι πολλοί την κατηγορούσαν πριν από λίγο διάστημα..

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης