Τα σκάφη αναμένεται να έχουν πληθώρα τουρκικών συστημάτων, όπως είναι λογικό, και ό,τι προσθήκες/αλλαγές ζητήσει η Μαλαισία
Ένα πρόγραμμα που ήταν σε εξέλιξη από πέρυσι, αυτό της αγοράς κορβετών από το Ναυτικό της Μαλαισίας, έληξε στο τυπικό του μέρος, καθώς υπεγράφη χθες η σχετική επιστολή αποδοχής από την κυβέρνηση της χώρας. Η επιλογή αφορά τουρκική σχεδίαση, και όπως διευκρινίστηκε είναι το σχέδιο της κορβέτας κλάσης Ada, όμως στην πιο βαριά εξοπλισμένη εκδοχή, τη Hisar.
Έτσι η Μαλαισία γίνεται ο 3ος εξαγωγικός πελάτης του πλοίου, μετά το Πακιστάν και την Ουκρανία. Τα σκάφη Hisar -ήδη 2 είναι σε τελικό στάδιο για το Τουρκικό Ναυτικό- είναι οι κορβέτες Ada με προσθήκη περισσότερων όπλων, βασικά με κελιά εκτόξευσης αντιαεροπορικών πυραύλων. Οι τελευταίοι για την Μαλαισία μάλλον θα είναι οι Κ-SΑAM, νοτιοκορεατικής κατασκευής, εμβελείας 20 χιλιομέτρων, συνολικά 16 στο σκάφος.
Ανάδοχος του μαλαισιανού προγράμματος αναλαμβάνει η τουρκική εταιρεία STM, η οποία κάνει την σχεδίαση και την επίβλεψη, ενώ ο χρόνος παράδοσης και για τα 3 σκάφη προβλέπεται να είναι 3,5 χρόνια, με κατασκευή στην Τουρκία. Τα σκάφη αναμένεται να έχουν πληθώρα τουρκικών συστημάτων, όπως είναι λογικό, και ό,τι προσθήκες/αλλαγές ζητήσει η Μαλαισία.
www.bankingnews.gr
Έτσι η Μαλαισία γίνεται ο 3ος εξαγωγικός πελάτης του πλοίου, μετά το Πακιστάν και την Ουκρανία. Τα σκάφη Hisar -ήδη 2 είναι σε τελικό στάδιο για το Τουρκικό Ναυτικό- είναι οι κορβέτες Ada με προσθήκη περισσότερων όπλων, βασικά με κελιά εκτόξευσης αντιαεροπορικών πυραύλων. Οι τελευταίοι για την Μαλαισία μάλλον θα είναι οι Κ-SΑAM, νοτιοκορεατικής κατασκευής, εμβελείας 20 χιλιομέτρων, συνολικά 16 στο σκάφος.
Ανάδοχος του μαλαισιανού προγράμματος αναλαμβάνει η τουρκική εταιρεία STM, η οποία κάνει την σχεδίαση και την επίβλεψη, ενώ ο χρόνος παράδοσης και για τα 3 σκάφη προβλέπεται να είναι 3,5 χρόνια, με κατασκευή στην Τουρκία. Τα σκάφη αναμένεται να έχουν πληθώρα τουρκικών συστημάτων, όπως είναι λογικό, και ό,τι προσθήκες/αλλαγές ζητήσει η Μαλαισία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών