H Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας», ανέφερε, προσθέτοντας πως, η εταιρεία «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά», ανέφερε ο CEO Oliver Blume
Θα είναι ακόμα ένα συντρηπτικό πλήγμα στην ολέθρια κυβέρνηση του Olaf Scholz και για την γερμανική μεταποίηση συνολικά που μετά την απώλεια των φθηνών ενεργειακών αγαθών αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα ανταγωνιστικότητας.
Το... διαμάντι της γερμανικής βιομηχανίας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία η οποία τώρα αρχίζει να υστερεί απέναντι στο ανταγωνισμό των κινεζικών ηλεκτροκίνητων οχήμάτων αλλά και της… παλαβής πολιτικής της «αποσύνδεσης» από την Κίνα.
Απέναντι σε αυτήν την πολιτική όπως και την επιβολή κυρώσεων ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας – όπως π.χ. ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων – έχουν διαμαρτυρηθεί εντόνως και τη θεωρούν αυτοκτονική.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen άφησε για πρώτη φορά την Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσει εργοστάσιά της στη χώρα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Oliver Blume δήλωσε σχετικά ότι «η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και σοβαρό καθεστώς» και πως, για να θωρακιστεί η εταιρεία, πρέπει να υπάρξουν σημαντικές περικοπές.
«Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά.
Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας», ανέφερε, προσθέτοντας πως, η εταιρεία «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».
Οι περικοπές και οι προστασία της απασχόλησης
Σύμφωνα με τη Volkswagen, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι υποχρεωμένη να θέσει τέλος στη συμφωνία προστασίας της απασχόλησης – ένα πρόγραμμα διασφάλισης των θέσεων εργασίας που ισχύει από το 1994 – προκειμένου να εξασφαλίσει «τις επείγουσες διαρθρωτικές προσαρμογές που απαιτούνται για μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα βραχυπρόθεσμα».
Οι μάρκες εντός της Volkswagen θα πρέπει να υποβληθούν σε «συνολική αναδιάρθρωση», ενώ, όπως σημείωσε, η τρέχουσα κατάσταση σημαίνει ότι δεν μπορεί πλέον να αποκλειστεί ακόμη και το κλείσιμο εργοστασίων στις εγκαταστάσεις παραγωγής οχημάτων και εξαρτημάτων.
«Η κατάσταση είναι εξαιρετικά τεταμένη και δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω απλών μέτρων περικοπής κόστους», ανέφερε στην ανακοίνωση ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας VW Thomas Schäfer.
«Για το λόγο αυτό θέλουμε να ξεκινήσουμε συζητήσεις με τους εκπροσώπους των εργαζομένων το συντομότερο δυνατό για να διερευνήσουμε τις δυνατότητες βιώσιμης αναδιάρθρωσης της μάρκας», πρόσθεσε
Οι μετοχές της Volkswagen διαπραγματεύονταν 1,8% υψηλότερα το απόγευμα της Δευτέρας (2/9).
www.bankingnews.gr
Το... διαμάντι της γερμανικής βιομηχανίας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία η οποία τώρα αρχίζει να υστερεί απέναντι στο ανταγωνισμό των κινεζικών ηλεκτροκίνητων οχήμάτων αλλά και της… παλαβής πολιτικής της «αποσύνδεσης» από την Κίνα.
Απέναντι σε αυτήν την πολιτική όπως και την επιβολή κυρώσεων ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας – όπως π.χ. ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων – έχουν διαμαρτυρηθεί εντόνως και τη θεωρούν αυτοκτονική.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen άφησε για πρώτη φορά την Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσει εργοστάσιά της στη χώρα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Oliver Blume δήλωσε σχετικά ότι «η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και σοβαρό καθεστώς» και πως, για να θωρακιστεί η εταιρεία, πρέπει να υπάρξουν σημαντικές περικοπές.
«Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά.
Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας», ανέφερε, προσθέτοντας πως, η εταιρεία «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».
Οι περικοπές και οι προστασία της απασχόλησης
Σύμφωνα με τη Volkswagen, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι υποχρεωμένη να θέσει τέλος στη συμφωνία προστασίας της απασχόλησης – ένα πρόγραμμα διασφάλισης των θέσεων εργασίας που ισχύει από το 1994 – προκειμένου να εξασφαλίσει «τις επείγουσες διαρθρωτικές προσαρμογές που απαιτούνται για μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα βραχυπρόθεσμα».
Οι μάρκες εντός της Volkswagen θα πρέπει να υποβληθούν σε «συνολική αναδιάρθρωση», ενώ, όπως σημείωσε, η τρέχουσα κατάσταση σημαίνει ότι δεν μπορεί πλέον να αποκλειστεί ακόμη και το κλείσιμο εργοστασίων στις εγκαταστάσεις παραγωγής οχημάτων και εξαρτημάτων.
«Η κατάσταση είναι εξαιρετικά τεταμένη και δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω απλών μέτρων περικοπής κόστους», ανέφερε στην ανακοίνωση ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας VW Thomas Schäfer.
«Για το λόγο αυτό θέλουμε να ξεκινήσουμε συζητήσεις με τους εκπροσώπους των εργαζομένων το συντομότερο δυνατό για να διερευνήσουμε τις δυνατότητες βιώσιμης αναδιάρθρωσης της μάρκας», πρόσθεσε
Οι μετοχές της Volkswagen διαπραγματεύονταν 1,8% υψηλότερα το απόγευμα της Δευτέρας (2/9).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών