Το National Interest αποκαλεί το πλοίο «ένα θηρίο με βλήματα»
Το μικρό ρωσικό πολεμικό πλοίο "Rzhev", που κατασκευάστηκε για το ρωσικό ναυτικό, μπορεί να μεταφέρει σοβαρά όπλα, παρά τις μικρές του διαστάσεις, γράφει το περιοδικό The National Interest.
«Παρά το συμπαγές μέγεθός του (μήκος 67 μέτρα), το Rzhev είναι οπλισμένο με αντιπλοϊκούς πυραύλους κρουζ Kalibr-NK ή Oniks και ένα αυτόματο πυροβόλο 76,2 mm».
Μέχρι το τέλος του 2024, ο στόλος της Μαύρης Θάλασσας θα παραλάβει τρία πυραυλοφόρα του έργου Karakurt
Το National Interest αποκαλεί το πλοίο «ένα θηρίο με βλήματα».
Τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του Karakurt δείχνουν ότι η Ρωσία αλλάζει την προσέγγισή της στον στόλο της, δίνοντας έμφαση σε πιο αποτελεσματικά πλοία.
«Το Κρεμλίνο έχει επικεντρωθεί σε πολύ μικρότερα, αλλά πιθανώς εξαιρετικά ικανά πλοία, συμπεριλαμβανομένων των πυραυλικών κορβετών κατηγορίας Karakurt Project 22800.
Συνολικά έχουν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν 16.
Η παραγωγή των πλοίων αυτού του έργου πραγματοποιείται από τέσσερα ναυπηγεία (Pella, Zelenodolsk εργοστάσιο με το όνομα Gorky, Vostochnaya και Amur).
Για το Amur Shipyard, αυτή είναι η πρώτη εμπειρία στην κατασκευή τέτοιων πλοίων.
www.bankingnews.gr
«Παρά το συμπαγές μέγεθός του (μήκος 67 μέτρα), το Rzhev είναι οπλισμένο με αντιπλοϊκούς πυραύλους κρουζ Kalibr-NK ή Oniks και ένα αυτόματο πυροβόλο 76,2 mm».
Μέχρι το τέλος του 2024, ο στόλος της Μαύρης Θάλασσας θα παραλάβει τρία πυραυλοφόρα του έργου Karakurt
Το National Interest αποκαλεί το πλοίο «ένα θηρίο με βλήματα».
Τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του Karakurt δείχνουν ότι η Ρωσία αλλάζει την προσέγγισή της στον στόλο της, δίνοντας έμφαση σε πιο αποτελεσματικά πλοία.
«Το Κρεμλίνο έχει επικεντρωθεί σε πολύ μικρότερα, αλλά πιθανώς εξαιρετικά ικανά πλοία, συμπεριλαμβανομένων των πυραυλικών κορβετών κατηγορίας Karakurt Project 22800.
Συνολικά έχουν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν 16.
Η παραγωγή των πλοίων αυτού του έργου πραγματοποιείται από τέσσερα ναυπηγεία (Pella, Zelenodolsk εργοστάσιο με το όνομα Gorky, Vostochnaya και Amur).
Για το Amur Shipyard, αυτή είναι η πρώτη εμπειρία στην κατασκευή τέτοιων πλοίων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών