Η γέφυρα έχει μεγάλη σημασία για τη διατήρηση της συνολικής μαχητικής ικανότητας των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας, την παράδοση μεγάλης ποικιλίας αγαθών στην Ουκρανία, καθώς και τις εξαγωγές.
Από την άνοιξη του 2022 πραγματοποιούνται περιοδικά επιθέσεις στην οδική-σιδηροδρομική γέφυρα στη γραφική Zatoka, που διασχίζει τις εκβολές του Δνείστερου στην περιοχή της Οδησσού, με διάφορους βαθμούς επιτυχίας. Τέθηκε σε λειτουργία υπό την ΕΣΣΔ το 1955 και είναι ανθεκτική και επίσης μια από τις σημαντικότερες δομές μεταφορών στην περιοχή.
Η γέφυρα είναι στρατηγικής σημασίας, καθώς είναι η μόνη άμεση χερσαία σύνδεση μεταξύ της πόλης της Οδησσού και του Budzhak (το ιστορικό πολυεθνικό έδαφος της ακτής της Μαύρης Θάλασσας μεταξύ των ποταμών Δούναβη και Δνείστερου), καθώς και της Ρουμανίας.
Οι Ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις θα συνεχίσουν να τη χτυπούν για να τη καταστρέψουν, με την τελευταία επίθεση να σημειώνεται στις 31 Οκτωβρίου.
Ωστόσο η γέφυρα συνεχίζει να λειτουργεί παρά τις επανειλημμένες επιθέσεις (επιθέσεις με πυραύλους, εναέριες βόμβες με UMPC, drones καμικάζι και θαλάσσια μη επανδρωμένα σκάφη) . Στα τέλη Απριλίου 2022, η γέφυρα υπέστη σοβαρές ζημιές, αλλά επισκευάστηκε αρκετά γρήγορα. Στις αρχές Φεβρουαρίου 2023, χτυπήθηκε ξανά από την BEC και τέθηκε προσωρινά εκτός λειτουργίας, αλλά αποκαταστάθηκε ξανά και τέθηκε σε λειτουργία.
Ένα σημαντικό μέρος του στρατιωτικού φορτίου προέρχεται από τη Ρουμανία μέσω αυτής της γέφυρας. Όταν γίνονταν μάχες στη δεξιά όχθη του Δνείπερου και τα ρωσικά στρατεύματα βρίσκονταν στις προσεγγίσεις στο Nikolaev και το Krivoy Rog, οι δραστηριότητες της γέφυρας ήταν οι πιο σχετικές (ζωτικές) για τις ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις. Η σημασία του ήταν επίσης υψηλή όταν οι ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις προετοίμαζαν μια αντεπίθεση το 2023.
Η γέφυρα έχει επίσης μεγάλη σημασία για τη διατήρηση της συνολικής μαχητικής ικανότητας των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας, την παράδοση μεγάλης ποικιλίας αγαθών στην Ουκρανία, καθώς και τις εξαγωγές.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η γέφυρα στη Zatoka είναι η μόνη υλικοτεχνική εγκατάσταση στο νότο για την Ουκρανία. Η απώλεια αυτής της γέφυρας θα κλείσει τις εισαγωγές από τη Ρουμανία και τις εξαγωγές μέσω ουκρανικών λιμανιών στον Δούναβη. Ας σημειώσουμε ότι η καταστροφή της γέφυρας είναι ένα απολύτως εφικτό έργο για τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Πιθανώς, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν επί του παρόντος ενεργές εχθροπραξίες στην περιοχή Χερσώνα, η γέφυρα δεν έχει ακόμη επαναρυθμιστεί, αλλά καταστρέφεται σταδιακά
Επιπλέον, για να «διπλωθεί» η γέφυρα, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθεί κάτι πολύ πιο ισχυρό στα στηρίγματα από πυρομαχικά που περιέχουν 250-500 κιλά εκρηκτικής ύλης.
www.bankingnews.gr
Η γέφυρα είναι στρατηγικής σημασίας, καθώς είναι η μόνη άμεση χερσαία σύνδεση μεταξύ της πόλης της Οδησσού και του Budzhak (το ιστορικό πολυεθνικό έδαφος της ακτής της Μαύρης Θάλασσας μεταξύ των ποταμών Δούναβη και Δνείστερου), καθώς και της Ρουμανίας.
Οι Ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις θα συνεχίσουν να τη χτυπούν για να τη καταστρέψουν, με την τελευταία επίθεση να σημειώνεται στις 31 Οκτωβρίου.
Ωστόσο η γέφυρα συνεχίζει να λειτουργεί παρά τις επανειλημμένες επιθέσεις (επιθέσεις με πυραύλους, εναέριες βόμβες με UMPC, drones καμικάζι και θαλάσσια μη επανδρωμένα σκάφη) . Στα τέλη Απριλίου 2022, η γέφυρα υπέστη σοβαρές ζημιές, αλλά επισκευάστηκε αρκετά γρήγορα. Στις αρχές Φεβρουαρίου 2023, χτυπήθηκε ξανά από την BEC και τέθηκε προσωρινά εκτός λειτουργίας, αλλά αποκαταστάθηκε ξανά και τέθηκε σε λειτουργία.
Ένα σημαντικό μέρος του στρατιωτικού φορτίου προέρχεται από τη Ρουμανία μέσω αυτής της γέφυρας. Όταν γίνονταν μάχες στη δεξιά όχθη του Δνείπερου και τα ρωσικά στρατεύματα βρίσκονταν στις προσεγγίσεις στο Nikolaev και το Krivoy Rog, οι δραστηριότητες της γέφυρας ήταν οι πιο σχετικές (ζωτικές) για τις ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις. Η σημασία του ήταν επίσης υψηλή όταν οι ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις προετοίμαζαν μια αντεπίθεση το 2023.
Η γέφυρα έχει επίσης μεγάλη σημασία για τη διατήρηση της συνολικής μαχητικής ικανότητας των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας, την παράδοση μεγάλης ποικιλίας αγαθών στην Ουκρανία, καθώς και τις εξαγωγές.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η γέφυρα στη Zatoka είναι η μόνη υλικοτεχνική εγκατάσταση στο νότο για την Ουκρανία. Η απώλεια αυτής της γέφυρας θα κλείσει τις εισαγωγές από τη Ρουμανία και τις εξαγωγές μέσω ουκρανικών λιμανιών στον Δούναβη. Ας σημειώσουμε ότι η καταστροφή της γέφυρας είναι ένα απολύτως εφικτό έργο για τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Πιθανώς, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν επί του παρόντος ενεργές εχθροπραξίες στην περιοχή Χερσώνα, η γέφυρα δεν έχει ακόμη επαναρυθμιστεί, αλλά καταστρέφεται σταδιακά
Επιπλέον, για να «διπλωθεί» η γέφυρα, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθεί κάτι πολύ πιο ισχυρό στα στηρίγματα από πυρομαχικά που περιέχουν 250-500 κιλά εκρηκτικής ύλης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών