Η μέτρηση του Νοεμβρίου κινήθηκε καλύτερα από ό,τι προέβλεπαν οι αναλυτές
Ανοδικά κινήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο με ώθηση από τις αυξημένες αγορές αυτοκινήτων.
Ειδικότερα, η αξία των λιανικών αγορών καταγράφηκε αυξημένη κατά 0,7% μετά την ελαφρώς ανοδικά αναθεωρημένη μέτρηση του Οκτωβρίου στο +0,5% από +0,4%.
Επιπλέον, η μέτρηση του Νοεμβρίου κινήθηκε καλύτερα από ό,τι προέβλεπαν οι αναλυτές, που περίμεναν νέα αύξηση κατά 0,5% σε έρευνα του Reuters.
Στα επιμέρους στοιχεία της έκθεσης οι 7 από τις 13 κατηγορίες που περιλαμβάνει ήταν ενισχυμένες, με τις πωλήσεις αυτοκινήτων να καταγράφουν τον καλύτερο μήνα τους εδώ και τρία χρόνια λόγω των μειωμένων επιτοκίων της Fed σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές εκπτώσεις που κάνουν οι αντιπροσωπείες στο κλείσιμο του έτους.
Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν επίσης κατά 1,8%, καθώς οι προσφορές των Black Friday και Cyber Monday οδήγησαν σε μαζικές αγορές σε πλατφόρμες όπως η Amazon.com και το TikTok Shop. Αύξηση 0,4% σημείωσαν οι πωλήσεις οικοδομικών υλικών.
Γενικότερα τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η καταναλωτική δύναμη των Αμερικανών έδειξε ανθεκτικότητα κατά την κρίσιμη εορταστική περίοδο (σ.σ. τον Νοέμβριο είναι η μεγάλη γιορτή της χώρας της Ημέρας των Ευχαριστιών), με φόντο τις εκπτώσεις αλλά και την αύξηση των εισοδημάτων ταχύτερα πλέον από ό,τι των τιμών.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, η αξία των λιανικών αγορών καταγράφηκε αυξημένη κατά 0,7% μετά την ελαφρώς ανοδικά αναθεωρημένη μέτρηση του Οκτωβρίου στο +0,5% από +0,4%.
Επιπλέον, η μέτρηση του Νοεμβρίου κινήθηκε καλύτερα από ό,τι προέβλεπαν οι αναλυτές, που περίμεναν νέα αύξηση κατά 0,5% σε έρευνα του Reuters.
Στα επιμέρους στοιχεία της έκθεσης οι 7 από τις 13 κατηγορίες που περιλαμβάνει ήταν ενισχυμένες, με τις πωλήσεις αυτοκινήτων να καταγράφουν τον καλύτερο μήνα τους εδώ και τρία χρόνια λόγω των μειωμένων επιτοκίων της Fed σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές εκπτώσεις που κάνουν οι αντιπροσωπείες στο κλείσιμο του έτους.
Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν επίσης κατά 1,8%, καθώς οι προσφορές των Black Friday και Cyber Monday οδήγησαν σε μαζικές αγορές σε πλατφόρμες όπως η Amazon.com και το TikTok Shop. Αύξηση 0,4% σημείωσαν οι πωλήσεις οικοδομικών υλικών.
Γενικότερα τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η καταναλωτική δύναμη των Αμερικανών έδειξε ανθεκτικότητα κατά την κρίσιμη εορταστική περίοδο (σ.σ. τον Νοέμβριο είναι η μεγάλη γιορτή της χώρας της Ημέρας των Ευχαριστιών), με φόντο τις εκπτώσεις αλλά και την αύξηση των εισοδημάτων ταχύτερα πλέον από ό,τι των τιμών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών