Οι δύο εταιρείες προσπαθούν να έρθουν κοντά και με τη Mitsubishi Motors
Ήδη οι δύο εταιρείες έχουν αυξήσει τους δεσμούς τους τους τελευταίους μήνες εν μέσω έντονου ανταγωνισμού από Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, επισημαίνεται.
Ενδεικτικά, νωρίτερα μέσα στο έτος, υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας, βάσει του οποίου θα ξεκινήσουν μια μελέτη σκοπιμότητας στρατηγικής συνεργασίας στον τομέα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων.
Για να επιταχυνθούν περαιτέρω οι προσπάθειες για την ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα και τα μηδενικά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, θα είναι απαραίτητο να ενισχυθούν οι περιβαλλοντικές τεχνολογίες και οι τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης καθώς και η ανάπτυξη λογισμικού.
Οι δύο εταιρείες κατέληξαν τότε σε συμφωνία με βάση την πεποίθηση ότι είναι απαραίτητο να συνδυάσουν τα δυνατά τους σημεία και να διερευνήσουν την πιθανότητα μελλοντικής συνεργασίας.
Έκτοτε όμως, υπογραμμίζει η Nikkei, Honda και Nissan -δεύτερη και τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας μετά την Toyota- χάνουν μερίδιο αγοράς στην Κίνα, η οποία αντιπροσώπευε σχεδόν το 70% των παγκόσμιων πωλήσεων EV τον Νοέμβριο, με περισσότερες από 1,27 εκατομμύρια αγορές για τον μήνα.
Η Honda και η Nissan προσπαθούν επίσης να έρθουν κοντά και με τη Mitsubishi Motors -στην οποία η Nissan είναι ο κορυφαίος μέτοχος με μερίδιο 24%- για μία σύγχώνευση, για να δημιουργήσουν έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους αυτοκινήτων στον κόσμο.
Οποιαδήποτε συμφωνία θα μπορούσε να είναι η μεγαλύτερη στον κλάδο μετά τη συγχώνευση 52 δισ. δολαρίων μεταξύ της Fiat Chrysler και της PSA το 2021 για τη δημιουργία της Stellantis.
Οι δύο εταιρείες,οι οποίες ανέφεραν συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις 7,4 εκατομμυρίων οχημάτων το 2023, δεν επιβεβαίωσαν επίσημα μέχρι στιγμής το δημοσίευμα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών