Tο προσωπικό της ΔΕΗ θα μειωθεί σε περίπου 12.000 υπαλλήλους, ανέφερε ο Κ. Χατζηδάκης
Από τη ΔΕΗ θα φύγουν περίπου 5.000-5.500 εργαζόμενοι, ανέφερε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κ. Χατζηδάκης, μιλώντας για την επιχείρηση και το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου.
Ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας στον ΑΝΤ1 σημείωσε ότι το προσωπικό της ΔΕΗ θα μειωθεί από τις 16.000 σε περίπου 12.000 υπαλλήλους, μαζί με κάποιες προσλήψεις που θα γίνουν, χωρίς αυτό να έχει κόστος για τους καταναλωτές
Κάνοντας αναφορά στο πρόγραμμα επιχορηγήσεων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, υπογράμμισε ότι συνολικά με τις παρεμβάσεις της Πολιτείας, σε σχέση με την σημερινή τιμή των οχημάτων, η τιμή τους μειώνεται κατά περίπου 25%.
Ξεκαθάρισε δε, πως «δεν πάμε να χρηματοδοτήσουμε την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά κυρίως τα scooter και τα ηλεκτρικά ποδήλατα, καθώς αναλογικά τα ποσοστά επιδότησης, επι της τιμής τους, είναι αντίστοιχα 15%, 20% και 40%».
Ο κ. Χατζηδάκης σχετικά με τους φορτιστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τόνισε ότι υπάρχουν δεσμεύσεις από τους παραχωρησιούχους για να καλυφθούν όλες οι εθνικές οδοί, ενώ θα υπάρξει κάλυψη και σε λιμάνια και άλλα κομβικά σημεία.
Πρόσθεσε ότι οι Δήμοι οφείλουν μέχρι τον Μάρτιο να αναλάβουν σχετική πρωτοβουλία και οι εισαγωγείς αυτοκινήτων έχουν δεσμευθεί για ανάπτυξη 1.200 φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε διάφορα μέρη της χώρας, ενώ υπάρχει πρόνοια για ανάλογες εγκαταστάσεις στα καινούρια κτήρια, αλλά και απλοποίηση των διαδικασιών για τοποθέτηση σημείων φόρτισης σε υφιστάμενα κτήρια.
Αναφορικά με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι απαγορεύεται η εισαγωγή τους.
Ακόμη, διευκρίνισε ότι εάν κάποιος αγοράσει στο εξωτερικό όχημα ηλικίας άνω των 12 ετών, θα πρέπει για να το φέρει για κυκλοφορία στην Ελλάδα να πληρώσει πρόστιμο 4.000 ευρώ.
Τέλος, απαντώντας στις αιτιάσεις του Α. Τσίπρα για την ύφεση και την οικονομία, ο υπουργός υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση έχει δείξει δείγματα γραφής σε όλα τα επίπεδα.
Κάνοντας αναφορά στην οικονομία ο κ. Χατζηδάκης είπε «δεν βλέπουν τι γίνεται σε όλη την Ευρώπη;
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αφορούν και τον Μάρτιο, οπότε είχε ξεκινήσει η επίδραση της πανδημίας», προσθέτοντας ότι «προφανώς θα έχουμε ύφεση το 2020 και ανάκαμψη το 2021».
Ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας στον ΑΝΤ1 σημείωσε ότι το προσωπικό της ΔΕΗ θα μειωθεί από τις 16.000 σε περίπου 12.000 υπαλλήλους, μαζί με κάποιες προσλήψεις που θα γίνουν, χωρίς αυτό να έχει κόστος για τους καταναλωτές
Κάνοντας αναφορά στο πρόγραμμα επιχορηγήσεων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, υπογράμμισε ότι συνολικά με τις παρεμβάσεις της Πολιτείας, σε σχέση με την σημερινή τιμή των οχημάτων, η τιμή τους μειώνεται κατά περίπου 25%.
Ξεκαθάρισε δε, πως «δεν πάμε να χρηματοδοτήσουμε την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά κυρίως τα scooter και τα ηλεκτρικά ποδήλατα, καθώς αναλογικά τα ποσοστά επιδότησης, επι της τιμής τους, είναι αντίστοιχα 15%, 20% και 40%».
Ο κ. Χατζηδάκης σχετικά με τους φορτιστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τόνισε ότι υπάρχουν δεσμεύσεις από τους παραχωρησιούχους για να καλυφθούν όλες οι εθνικές οδοί, ενώ θα υπάρξει κάλυψη και σε λιμάνια και άλλα κομβικά σημεία.
Πρόσθεσε ότι οι Δήμοι οφείλουν μέχρι τον Μάρτιο να αναλάβουν σχετική πρωτοβουλία και οι εισαγωγείς αυτοκινήτων έχουν δεσμευθεί για ανάπτυξη 1.200 φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε διάφορα μέρη της χώρας, ενώ υπάρχει πρόνοια για ανάλογες εγκαταστάσεις στα καινούρια κτήρια, αλλά και απλοποίηση των διαδικασιών για τοποθέτηση σημείων φόρτισης σε υφιστάμενα κτήρια.
Αναφορικά με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι απαγορεύεται η εισαγωγή τους.
Ακόμη, διευκρίνισε ότι εάν κάποιος αγοράσει στο εξωτερικό όχημα ηλικίας άνω των 12 ετών, θα πρέπει για να το φέρει για κυκλοφορία στην Ελλάδα να πληρώσει πρόστιμο 4.000 ευρώ.
Τέλος, απαντώντας στις αιτιάσεις του Α. Τσίπρα για την ύφεση και την οικονομία, ο υπουργός υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση έχει δείξει δείγματα γραφής σε όλα τα επίπεδα.
Κάνοντας αναφορά στην οικονομία ο κ. Χατζηδάκης είπε «δεν βλέπουν τι γίνεται σε όλη την Ευρώπη;
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αφορούν και τον Μάρτιο, οπότε είχε ξεκινήσει η επίδραση της πανδημίας», προσθέτοντας ότι «προφανώς θα έχουμε ύφεση το 2020 και ανάκαμψη το 2021».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών