Ανάπτυξη των ΑΠΕ, ψηφιοποίηση δικτύων και νέα εμπορική πολιτική, οι τρεις βασικοί άξονες εξέλιξης της ΔΕΗ
Ένα νέο μεγάλο “πακέτο”, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), θα διαθέσει η ΔΕΗ για τη δημιουργία νέου call center, προκειμένου να εξυπηρετήσει τους πελάτες της.
Για τον νέο διαγωνισμό, ο οποίος αφορά στην «Παροχή Υπηρεσιών Τηλεφωνικής και Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης Πελατών» και προκηρύχτηκε την Παρασκευή, η ΔΕΗ έχει θέσει ως καταληκτική προθεσμία υποβολής προσφορών την 6η Μαΐου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών