Η μεταφορική ικανότητα ηλεκτρικής ενέργειας θα αυξηθεί στα 800 MW προς την Βουλγαρία και 1350 MW προς την Ελλάδα
Εντός των επομένων ημερών αναμένεται να δημοσιευθεί από τον ΑΔΜΗΕ η προκήρυξη του διαγωνισμού για την κατασκευή του ελληνικού τμήματος της δεύτερης διασυνδετικής γραμμής των ηλεκτρικών συστημάτων Ελλάδας - Βουλγαρίας.
Πρόκειται για το ελληνικό τμήμα της εναέριας γραμμής μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας Ν. Σάντα – Maritsa, ενώ το βουλγαρικό τμήμα κατασκευάζεται ήδη. Η κατασκευή του έργου επισπεύδεται στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πολιτικής για την ενίσχυση των διασυνδέσεων των ηλεκτρικών συστημάτων και η νέα γραμμή θα συμπληρώσει και θα ενισχύσει την υφιστάμενη ηλεκτρική διασύνδεση των δύο χωρών μεταξύ του ΚΥΤ Θεσσαλονίκης και του Blagoevgrad στη Βουλγαρία.
Το έργο προβλέπεται να είναι έτοιμο προς λειτουργία στα μέσα του 2022, έναντι του αρχικού χρονοδιαγράμματος που προέβλεπε την έναρξη λειτουργία του δ στις αρχές του 2023.
Η διασύνδεση Ελλάδας - Βουλγαρίας θα πραγματοποιηθεί με εναέρια διασυνδετική Γ.Μ. 400 kV μεταξύ του ΚΥΤ Ν. Σάντας και του Υποσταθμού Maritsa East.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Πρόκειται για το ελληνικό τμήμα της εναέριας γραμμής μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας Ν. Σάντα – Maritsa, ενώ το βουλγαρικό τμήμα κατασκευάζεται ήδη. Η κατασκευή του έργου επισπεύδεται στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πολιτικής για την ενίσχυση των διασυνδέσεων των ηλεκτρικών συστημάτων και η νέα γραμμή θα συμπληρώσει και θα ενισχύσει την υφιστάμενη ηλεκτρική διασύνδεση των δύο χωρών μεταξύ του ΚΥΤ Θεσσαλονίκης και του Blagoevgrad στη Βουλγαρία.
Το έργο προβλέπεται να είναι έτοιμο προς λειτουργία στα μέσα του 2022, έναντι του αρχικού χρονοδιαγράμματος που προέβλεπε την έναρξη λειτουργία του δ στις αρχές του 2023.
Η διασύνδεση Ελλάδας - Βουλγαρίας θα πραγματοποιηθεί με εναέρια διασυνδετική Γ.Μ. 400 kV μεταξύ του ΚΥΤ Ν. Σάντας και του Υποσταθμού Maritsa East.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών