Ο σχεδιασμός εκπονήθηκε για τυχόν ελλείψεις τον χειμώνα ενώ αξίζει να σημειωθεί, πως ενεργειακά η Ελβετία εξαρτάται από Γαλλία και Γερμανία
Ο σχεδιασμός εκπονήθηκε για τυχόν ελλείψεις τον χειμώνα ενώ αξίζει να σημειωθεί, πως ενεργειακά η Ελβετία εξαρτάται από Γαλλία και Γερμανία, καθώς η υδροηλεκτρική της παραγωγή δεν είναι ικανή να καλύψει τις ανάγκες της χώρας.
Η δυσχέρεια επιτείνεται από το γεγονός πως και η Γαλλία βρίσκεται ενεργειακά στα όριά της.
Προς το παρόν, το διάταγμα του Ομοσπονδιακού Συμβουλίου της Ελβετίας βρίσκεται σε εντατική διαβούλευση έως τις 12 Δεκεμβρίου.
Αλλά η ιδέα είναι να καθοριστεί ένα νομικό πλαίσιο για τους περιορισμούς που πρέπει να τεθούν σε περίπτωση εξάντλησης του δικτύου.
Μέτρα - σοκ
Στην περίπτωση μεγάλου ψύχους η Ελβετία θα μπορούσε τότε να λάβει μέτρα που θα επηρεάσουν επιχειρήσεις και βιομηχανίες, που είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές, αλλά και οικιακούς χρήστες.
Σε περίπτωση επικείμενης έλλειψης, οι αρχές θα απευθύνουν πρώτα επείγουσες εκκλήσεις για μείωση της κατανάλωσης για όλους τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας.
Το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο μπορεί ταυτόχρονα να επιβάλει αρχικούς περιορισμούς και απαγορεύσεις χρήσης.
Αυτοί θα γίνονται αυστηρότεροι ανά επίπεδο, (π.χ. απαγορεύσεις φωτισμού αντικειμένων) σε πιο περιοριστικά μέτρα (π.χ. κλείσιμο εγκαταστάσεων) παρεμβάσεις που στοχεύουν περισσότερο στη συγκεκριμένη περίπτωση, ανάλογα με την κατάσταση εφοδιασμού, τις καιρικές συνθήκες και τις συνέπειες στην οικονομία.
Υπό απαγόρευση τα ηλεκτρικά οχήματα
Τα διάφορα επίπεδα έχουν καθοριστεί σε συνεργασία με τους οικονομικούς κύκλους και τα καντόνια της χώρας, προκειμένου να περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο η οικονομική ζημιά και η στρέβλωση του ανταγωνισμού.
Στο επίπεδο 3 και 4 τα μέτρα είναι πραγματικά ακραία.
«Η χρήση ιδιωτικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα επιτρέπεται μόνο για απολύτως απαραίτητες μετακινήσεις (για αυστηρώς επαγγελματικούς, ιατρικούς και δικαστικούς λόγους), γράφει το γαλλικό περιοδικό Automobile.
Άγνωστο παραμένει πως οι ελβετικές αρχές θα μπορέσουν να ελέγξουν τις κινήσεις των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το μόνο σίγουρο είναι, πως θα αισθάνονται αδικημένοι αφού οι ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων οχημάτων θα μπορούνε να κινούνται ελεύθεροι και οι ίδιοι όχι.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών