σύμβολα :
ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Επιστολή Motor Oil εκφράζει την απορία για διπλασιασμό του κόστους
Αφήστε μας να αναθέσουμε σε κατασκευαστική εταιρία του ομίλου τα έργα διπλασιασμού της δυναμικότητας του αγωγού φυσικού αερίου Πάτημα-Λιβαδειά και του μετρητικού-ρυθμιστικού σταθμού σύνδεσης του FSRU Διώρυγα ώστε να μειώσουμε το κόστος και το χρόνο κατασκευής τους.
Αυτό λέει η Motor Oil προς τον ΔΕΣΦΑ με επιστολή της στο πλαίσιο της διαβούλευσης για το Σχέδιο Προγράμματος Ανάπτυξης του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου 2023 -2032, για τα δυο έργα που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του FSRU Διώρυγα. Χαρακτηρίζει ως «αδικαιολόγητα χρονικά απομακρυσμένη» την ένταξη του έργου Πάτημα Λιβαδειά τον Οκτώβριο του 2027 και εκφράζει απορία για τον διπλασιασμό του κόστους του μετρητικού σταθμού της «Διώρυγας» από 9,9 εκατ. ευρώ σε 19,5 εκατ. ευρώ.
Όπως επισημαίνεται στην επιστολή η ένταξη του έργου «Διπλασιασμός του Κλάδου υψηλής πίεσης Πάτημα-Λιβαδειά» στο σύστημα τον Οκτώβριο του 2027 είναι αδικαιολόγητα χρονικά απομακρυσμένη, ειδικά εάν ληφθεί υπόψιν ότι η σύνδεση του FSRU με το ΕΣΦΑ είναι προγραμματισμένη για τον Μάιο του 2025. Η ΜΟΗ επισημαίνει ακόμη ότι η υλοποίηση του συγκεκριμένου αγωγού είναι αναγκαία για τη λειτουργία του FSRU, το οποίο ως σημείο εισόδου στο ΕΣΦΑ θα αποτελεί τη μόνη εναλλακτική λύση εφοδιασμού σε περίπτωση συμφόρησης του τερματικού της Ρεβυθούσας ή και διακοπής της ροής φυσικού αερίου μέσω αγωγών.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Αυτό λέει η Motor Oil προς τον ΔΕΣΦΑ με επιστολή της στο πλαίσιο της διαβούλευσης για το Σχέδιο Προγράμματος Ανάπτυξης του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου 2023 -2032, για τα δυο έργα που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του FSRU Διώρυγα. Χαρακτηρίζει ως «αδικαιολόγητα χρονικά απομακρυσμένη» την ένταξη του έργου Πάτημα Λιβαδειά τον Οκτώβριο του 2027 και εκφράζει απορία για τον διπλασιασμό του κόστους του μετρητικού σταθμού της «Διώρυγας» από 9,9 εκατ. ευρώ σε 19,5 εκατ. ευρώ.
Όπως επισημαίνεται στην επιστολή η ένταξη του έργου «Διπλασιασμός του Κλάδου υψηλής πίεσης Πάτημα-Λιβαδειά» στο σύστημα τον Οκτώβριο του 2027 είναι αδικαιολόγητα χρονικά απομακρυσμένη, ειδικά εάν ληφθεί υπόψιν ότι η σύνδεση του FSRU με το ΕΣΦΑ είναι προγραμματισμένη για τον Μάιο του 2025. Η ΜΟΗ επισημαίνει ακόμη ότι η υλοποίηση του συγκεκριμένου αγωγού είναι αναγκαία για τη λειτουργία του FSRU, το οποίο ως σημείο εισόδου στο ΕΣΦΑ θα αποτελεί τη μόνη εναλλακτική λύση εφοδιασμού σε περίπτωση συμφόρησης του τερματικού της Ρεβυθούσας ή και διακοπής της ροής φυσικού αερίου μέσω αγωγών.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών