Ανοιχτό το ενδεχόμενο για αξιώσεις αποζημιώσεων από τις εταιρείες
«Παγώνει» μέχρι νεωτέρας η υπηρεσία του ΔΕΣΦΑ, LNG Truck Loading, για την τροφοδοσία απομακρυσμένων από το δίκτυο φυσικού αερίου περιοχών και βιομηχανιών. Η έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της που είχε προγραμματιστεί για σήμερα δεν κατέστη δυνατή, αφού οι εμπλεκόμενες πλευρές δεν κατάφεραν να βρουν μια κοινά αποδεκτή λύση για την προβλήτα που θα εξυπηρετήσει την μεταφορά των βυτιοφόρων LNG από και προς τη Ρεβυθούσα. Το ζήτημα που αποκτά πλέον και πολιτικές διαστάσεις αναμένεται να απασχολήσει εκ νέου τις αρμόδιες αρχές αμέσως μετά της εθνικές εκλογές με τα περιθώρια ωστόσο διεξόδου να είναι πολύ περιορισμένα καθώς εκτιμάται ότι οι αντιδράσεις θα φουντώσουν εν όψει των επερχόμενων εκλογών αυτοδιοίκησης.
Η εξέλιξη αφήνουν έκθετο το ΔΕΣΦΑ έναντι αξιώσεων για αποζημιώσεις από τους χρήστες της υπηρεσίας και συγκεκριμένα τις εταιρίες , Motor Oil, ΔΕΠΑ Εμπορίας και Blue Grid.
Η πρώτη μάλιστα από τις εταιρίες έχει ζητήσει την παρέμβαση της ΡΑΕ, η οποία κατόπιν αυτού έθεσε τελεσίγραφο στη ΔΕΣΦΑ για την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του έργου σήμερα. Ο ΔΕΣΦΑ προχώρησε στο σχεδιασμό του έργου στηριζόμενος και στο Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψε τον Απρίλιο του 2021 με τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας (ΟΛΕ).
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Η εξέλιξη αφήνουν έκθετο το ΔΕΣΦΑ έναντι αξιώσεων για αποζημιώσεις από τους χρήστες της υπηρεσίας και συγκεκριμένα τις εταιρίες , Motor Oil, ΔΕΠΑ Εμπορίας και Blue Grid.
Η πρώτη μάλιστα από τις εταιρίες έχει ζητήσει την παρέμβαση της ΡΑΕ, η οποία κατόπιν αυτού έθεσε τελεσίγραφο στη ΔΕΣΦΑ για την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του έργου σήμερα. Ο ΔΕΣΦΑ προχώρησε στο σχεδιασμό του έργου στηριζόμενος και στο Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψε τον Απρίλιο του 2021 με τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας (ΟΛΕ).
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών