Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Ο ΔΕΔΔΗΕ πρώτα τα κάνει «κάρβουνο» μετά πουλάει τρέλα και δεν αποζημιώνει κανέναν

Ο ΔΕΔΔΗΕ πρώτα τα κάνει «κάρβουνο» μετά πουλάει τρέλα και δεν αποζημιώνει κανέναν
Η επιστολή που αποκαλύπτει τη χρεοκοπία του κράτους έναντι των καταναλωτών
Σχετικά Άρθρα
Μνημείο ανευθυνουπεθυνότητας αποτελεί επιστολή της διοίκησης του Αλέξανδρου Μάνου του ΔΕΔΔΗΕ που έλαβε καταναλωτής από τον επίσημο φορέα Διαχείρισης του Δικτύου Ηλεκτρικού Ρεύματος.
Η πτώση τάσης έκαψε συσκευές αξίας 10.000 ευρώ σε κατοικία στην Κόρινθο και ο καταναλωτής θα καταφύγει στη Δικαιοσύνη διότι ο ΔΕΔΔΗΕ πουλάει τρέλα αφού δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη.
Ο ΔΕΔΔΗΕ χωρίς ντροπή και με περίσσευμα θράσους, προτρέπει τον καταναλωτή να προμηθευτεί από την αγορά σταθεροποιητές τάσεις για να περιορίσει τους κινδύνους χωρίς να είναι σε θέση να του εγγυηθεί ότι αν κάνει το αντίστοιχο έξοδο πόσο θα μειώσει τους κινδύνους από τη πτώση τάσης.

ΔΕΔΔΗΕ: Δεν πληρώνουμε κανέναν

Η επιστολή του ΔΕΔΔΗΕ λέει ορθά κοφτά ότι δεν μπορούμε να σε αποζημιώσουμε διότι θα δημιουργηθεί προηγούμενο και θα αδικήσουμε όσους καταναλωτές είχαν ανάλογο πρόβλημα και τους δόθηκε καμία αποζημίωση.
Συγκεκριμένα αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Αναφορικά με το αίτημα σας για την αρωγή μας στην αποκατάσταση των ζημιών, ειλικρινά λυπούμεθα όμως οι κανονισμοί και οι οδηγίες της υπηρεσίας δεν το επιτρέπουν και επιπλέον θα αδικούσαμε πελάτες μας που στο παρελθόν είχαν θέσει παρόμοια αιτήματα.
Ο ΔΕΔΔΗΕ κάνει λόγο για αρωγή δηλαδή «ψίχουλα» σε σχέση με τη ζημιά όταν στην συγκεκριμένη περίπτωση κάηκαν αντλίες θερμότητας που η αξία τους ανέρχεται σε 10.000 ευρώ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ συμβουλεύει τον καταναλωτή να αγοράσει από το εμπόριο συσκευή προστασίας

Η επιστολή του ΔΕΔΔΗΕ είναι «κέντημα» ανευθυνότητας και δεν διστάζει να δίνει συμβουλές στον καταναλωτή για να προστατέψει τις ηλεκτρικές συσκευές που έχει σ το σπίτι.
Λέει χαρακτηριστικά:
«Στο εμπόριο διατίθεται συσκευές σταθεροποίησης της τάσης, διατάξεις προστασίας και μπορούν προαιρετικά και μπορούν προαιρετικά με μέριμνα των καταναλωτών να εγκατασταθούν από αδειούχους ηλεκτρολόγους εγκαταστάτες.
Ο ΔΕΔΔΗΕ με την επιστολή αποποιείται της ευθύνης για την πτώση τάσης.
Τονίζει ότι Σύμφωνα με τις Συμβάσεις παροχής ηλεκτρικής ενέργειας άρθρο 18,2 του Συμβολαίου Παροχής Ρεύματος και του άρθρου 21 των Γενικών Όρων και Συμφωνιών και την ισχύουσα νομοθεσία ο ΔΕΔΔΗΕ έχει την υποχρέωση σε περίπτωση βλαβών στο δίκτυο και μόνο εφόσον διαπιστώνεται ευθύνη υπαλλήλων του από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις να αποζημιώνει στο ακέραιο του θιγέντες καταναλωτές για ζημιές στην ηλεκτρολογική εγκατάσταση και στον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό, μετά από την προσκόμιση των σχετικών δικαιολογητικών.

Ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ έχει κάποια ευθύνη

Ο ΔΕΔΔΗΕ σημειώνει προς τον καταναλωτή ότι στην δική σας περίπτωση δεν υπήρξε ευθύνη υπαλλήλων από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις οπότε και δεν δικαιολογείται η καταβολή οποιασδήποτε αποζημίωσης.
Για τον Διαχειριστή του ηλεκτρικού δικτύου η πτώση τάσης και η αστάθεια του συστήματος δεν τον αφορά και προκύπτει από άλλα εξωγενή γεγονότα.
Η επιστολή του ΔΕΔΔΗΕ έχει ημερομηνία 23 Σεπτεμβρίου.

Προεπισκόπηση συνημμένου ΔΕΔΔΗΕαπαντηση.pdf

Υπερασπίστηκε το δίκτυο το έχει κατασκευαστεί με ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Ωστόσο αναγνωρίζει τις περιστασιακές βυθίσεις, διακυμάνσεις και διακοπές της τάσης όπως και υπέρ τάσεις προς τη γη που μπορεί να προκαλούνται από χειρισμούς ή βλάβες στις συσκευές των καταναλωτών ή του δικτύου διανομής από κεραυνούς ή παρεμβάσεις τρίτων ή άλλα εξωτερικά αίτια.
Για να καταλήξει ότι δεν ευθύνεται ο υπάλληλος για την πτώση της τάσης.
Στα σχετικά προβλήματα του ΔΕΔΔΗΕ με τους καταναλωτές έχει παρέμβει ο Συνήγορος του Καταναλωτή ο οποίος έχει διαμορφώσει νέο πλαίσιο που σκόπιμα παρακάμπτει ο Διαχειριστής του Δικτύου.

DEDHE.png

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης