γράφει : Ελένη Μπότα
"Η Hellas On Line κλείνει ακόμα έναν, τον πέμπτο χρόνο, συνεχούς προόδου και ανάπτυξης, σε όλα τα μέτωπα" αναφέρει η διοίκηση
(upd)Την απόλυση 380 εργαζομένων ανακοίνωσε χτες η διοίκηση της Hellas On Line (HOL).
Hταν λίγο μετά το μεσημέρι όταν ο υπεύθυνος του τηλεπικοινωνιακού Ομίλου κατέβηκε στους εργαζόμενους και αφού έκανε μια εκτενή αναφορά στην υγιή χρηματοοικονομική κατάσταση της HOL, ανακοίνωσε την μαζική απόλυση περίπου 380 εργαζομένων στο τηλεφωνικό κέντρο και στην τεχνική υποστήριξη, με την ταυτόχρονη πρόσληψη τους από μια τρίτη εταιρεία την 360 Connect ΑΕ, με την μέθοδο της επινοικίασης.
Σύμφωνα με την διοίκηση της HOL «η 360 Connect Α.Ε, είναι μια νέα εταιρία που συστάθηκε για να δίνει εξειδικευμένες υπηρεσίες σε αυτό το κομμάτι της αγοράς και τουλάχιστον για την αρχή θα έχει σαν μοναδικό της πελάτη την Hellas online».
Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, η σύμβαση με την οποία θα προσληφθούν οι εργαζόμενοι στην τρίτη εταιρία θα είναι τρίμηνη!
Τι αναφέρει το email της διοίκησης
Σε email που έστειλε χτες η διοίκηση της HOL στους εργαζόμενους αναφέρονται τα εξής: "Η Hellas On Line κλείνει ακόμα έναν, τον πέμπτο χρόνο, συνεχούς προόδου και ανάπτυξης, σε όλα τα μέτωπα. Αποτελούμε πλέον, με βάση τα οικονομικά στοιχεία του εννιαμήνου του 2013, τον μεγαλύτερο, σε συνολικά έσοδα, εναλλακτικό πάροχο, έχοντας παράλληλα και την πιο υγιή χρηματοοικονομική διάρθρωση. Τα λειτουργικά μας κέρδη ξεπερνούν το 31% των εσόδων μας, ο δανεισμός μας είναι στο χαμηλότερο σημείο των τελευταίων πέντε ετών και είμαστε και οι πρώτοι στην αγορά που παρουσιάσαμε κέρδη προ φόρων. Συνεχίζοντας στην ίδια ρότα, αποφασίσαμε να διακόψουμε άμεσα, την λειτουργία των διευθύνσεων Customer Operations, Retail Sales και Retention εντός της HOL και να αναθέσουμε την εκτέλεση του αντικειμένου αυτού σε τρίτη Εταιρία, με την μορφή του outsourcing. Αυτή η κίνηση θα δώσει στην Hellas On Line μεγαλύτερη ευελιξία και εστίαση στο κύριο αντικείμενο της, που είναι η παροχή των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, ενώ θα βελτιώσει και την κοστολογική της βάση, καθιστώντας την ακόμα πιο ανταγωνιστική».
Οσον αφορά την συμφωνία της HOL με την τρίτη εταιρία στο email αναφέρεται «έχουμε δεσμεύσει τον νέο εργοδότη να διατηρήσει για τουλάχιστον ένα τρίμηνο το ύψος των συνολικών αποδοχών όλων των εργαζομένων στο σημερινό τους επίπεδο, ακόμα και αν ο ονομαστικός μισθός είναι χαμηλότερος, ενώ και οι λοιπές παροχές θα πρέπει να είναι αντίστοιχες».
Τι σημαίνει αυτό; Ότι ουδεμία εγγύηση μπορεί να δώσει η HOL για το ύψος των αποδοχών των εργαζομένων που θα διαμορφωθούν μετά την παρέλευση του τριμήνου.
Σε ανακοίνωση του, το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής Ν. Αττικής (ΣΕΤΗΠ) καταγγέλλει την εργοδοσία στην HOL ότι όλα έγιναν τα ξημερώματα της Τετάρτης προκειμένου να μην υπάρξουν αντιδράσεις
«Στις 2.30 το πρωί της Τετάρτης, άδειασαν τις εγκαταστάσεις ακόμα και απ τα γραφεία. Έδωσαν μάλιστα στους εργαζόμενους την δυνατότητα να συνεχίσουν να εργάζονται στην ίδια θέση & αντικείμενο σε άλλη εταιρεία, ιδιοκτησίας της HOL, με 3μηνη σύμβαση και μειωμένο μισθό», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
(πρώτη ενημέρωση: 07:49, 19 Δεκεμβρίου 2013)
www.bankingnews.gr
Hταν λίγο μετά το μεσημέρι όταν ο υπεύθυνος του τηλεπικοινωνιακού Ομίλου κατέβηκε στους εργαζόμενους και αφού έκανε μια εκτενή αναφορά στην υγιή χρηματοοικονομική κατάσταση της HOL, ανακοίνωσε την μαζική απόλυση περίπου 380 εργαζομένων στο τηλεφωνικό κέντρο και στην τεχνική υποστήριξη, με την ταυτόχρονη πρόσληψη τους από μια τρίτη εταιρεία την 360 Connect ΑΕ, με την μέθοδο της επινοικίασης.
Σύμφωνα με την διοίκηση της HOL «η 360 Connect Α.Ε, είναι μια νέα εταιρία που συστάθηκε για να δίνει εξειδικευμένες υπηρεσίες σε αυτό το κομμάτι της αγοράς και τουλάχιστον για την αρχή θα έχει σαν μοναδικό της πελάτη την Hellas online».
Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, η σύμβαση με την οποία θα προσληφθούν οι εργαζόμενοι στην τρίτη εταιρία θα είναι τρίμηνη!
Τι αναφέρει το email της διοίκησης
Σε email που έστειλε χτες η διοίκηση της HOL στους εργαζόμενους αναφέρονται τα εξής: "Η Hellas On Line κλείνει ακόμα έναν, τον πέμπτο χρόνο, συνεχούς προόδου και ανάπτυξης, σε όλα τα μέτωπα. Αποτελούμε πλέον, με βάση τα οικονομικά στοιχεία του εννιαμήνου του 2013, τον μεγαλύτερο, σε συνολικά έσοδα, εναλλακτικό πάροχο, έχοντας παράλληλα και την πιο υγιή χρηματοοικονομική διάρθρωση. Τα λειτουργικά μας κέρδη ξεπερνούν το 31% των εσόδων μας, ο δανεισμός μας είναι στο χαμηλότερο σημείο των τελευταίων πέντε ετών και είμαστε και οι πρώτοι στην αγορά που παρουσιάσαμε κέρδη προ φόρων. Συνεχίζοντας στην ίδια ρότα, αποφασίσαμε να διακόψουμε άμεσα, την λειτουργία των διευθύνσεων Customer Operations, Retail Sales και Retention εντός της HOL και να αναθέσουμε την εκτέλεση του αντικειμένου αυτού σε τρίτη Εταιρία, με την μορφή του outsourcing. Αυτή η κίνηση θα δώσει στην Hellas On Line μεγαλύτερη ευελιξία και εστίαση στο κύριο αντικείμενο της, που είναι η παροχή των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, ενώ θα βελτιώσει και την κοστολογική της βάση, καθιστώντας την ακόμα πιο ανταγωνιστική».
Οσον αφορά την συμφωνία της HOL με την τρίτη εταιρία στο email αναφέρεται «έχουμε δεσμεύσει τον νέο εργοδότη να διατηρήσει για τουλάχιστον ένα τρίμηνο το ύψος των συνολικών αποδοχών όλων των εργαζομένων στο σημερινό τους επίπεδο, ακόμα και αν ο ονομαστικός μισθός είναι χαμηλότερος, ενώ και οι λοιπές παροχές θα πρέπει να είναι αντίστοιχες».
Τι σημαίνει αυτό; Ότι ουδεμία εγγύηση μπορεί να δώσει η HOL για το ύψος των αποδοχών των εργαζομένων που θα διαμορφωθούν μετά την παρέλευση του τριμήνου.
Σε ανακοίνωση του, το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής Ν. Αττικής (ΣΕΤΗΠ) καταγγέλλει την εργοδοσία στην HOL ότι όλα έγιναν τα ξημερώματα της Τετάρτης προκειμένου να μην υπάρξουν αντιδράσεις
«Στις 2.30 το πρωί της Τετάρτης, άδειασαν τις εγκαταστάσεις ακόμα και απ τα γραφεία. Έδωσαν μάλιστα στους εργαζόμενους την δυνατότητα να συνεχίσουν να εργάζονται στην ίδια θέση & αντικείμενο σε άλλη εταιρεία, ιδιοκτησίας της HOL, με 3μηνη σύμβαση και μειωμένο μισθό», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
(πρώτη ενημέρωση: 07:49, 19 Δεκεμβρίου 2013)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών