
Προτεραιότητα είναι ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής του marketing για τα παιχνίδια
Έτος επανεκκίνησης (restart) για τον ΟΠΑΠ χαρακτήρισε το 2013 ο πρόεδρος και CEO του οργανισμού Kamil Ziegler, κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές, μια μέρα μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τη χρήση 2013.
Ο Ziegler εστίασε στη νέα στρατηγική του ΟΠΑΠ, η οποία δεν είναι άλλη από την αναδιάρθρωση του οργανισμού, με έμφαση στον περιορισμό των δαπανών.
Όπως ανακοίνωσε, έχει ήδη ολοκληρωθεί η αναδιάρθρωση του προσωπικού, ενώ αυτό που έχει τεθεί τώρα ως προτεραιότητα είναι ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής του marketing για τα παιχνίδια.
Στόχος της διοίκησης είναι από το συνολικό πρόγραμμα περικοπών το 25% να τεθεί σε εφαρμογή το 2014, το 65% το 2015 και το υπόλοιπο το 2016.
Όπως διεμήνυσε ο Ziegler, οι κεφαλαιακές δαπάνες του ΟΠΑΠ δεν θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ για το τρέχον έτος, 2014.
www.bankingnews.gr
Ο Ziegler εστίασε στη νέα στρατηγική του ΟΠΑΠ, η οποία δεν είναι άλλη από την αναδιάρθρωση του οργανισμού, με έμφαση στον περιορισμό των δαπανών.
Όπως ανακοίνωσε, έχει ήδη ολοκληρωθεί η αναδιάρθρωση του προσωπικού, ενώ αυτό που έχει τεθεί τώρα ως προτεραιότητα είναι ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής του marketing για τα παιχνίδια.
Στόχος της διοίκησης είναι από το συνολικό πρόγραμμα περικοπών το 25% να τεθεί σε εφαρμογή το 2014, το 65% το 2015 και το υπόλοιπο το 2016.
Όπως διεμήνυσε ο Ziegler, οι κεφαλαιακές δαπάνες του ΟΠΑΠ δεν θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ για το τρέχον έτος, 2014.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών