Το έργο αποτελεί τμήμα του Σιδηροδρομικού Δικτύου του Κατάρ
Έργο - μαμούθ στο Κατάρ ανέλαβε η Άκτωρ, θυγατρική της Ελλάκτωρ.
Πιο συγκεκριμένα, η Ελλάκτωρ ανακοίνωσε ότι η θυγατρική της ΑΚΤΩΡ, ως Leader της κοινοπραξίας ALYSJ JV, με ποσοστό συμμετοχής 32%, υπέγραψε σύμβαση για τη μελέτη και κατασκευή της γραμμής του "Gold Line Underground" του ΜΕΤΡΟ στη Ντόχα του Κατάρ.
Το έργο αποτελεί τμήμα του Σιδηροδρομικού Δικτύου του Κατάρ και η Gold Line (Χρυσή Γραμμή) είναι με διαφορά το μεγαλύτερο αυτοτελές κατασκευαστικό κομμάτι του ΜΕΤΡΟ της Ντόχα. Η αξία της σύμβασης είναι 3,2 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ποσού των 770 εκ. ευρώ, που ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του πελάτη.
Η χάραξη της Gold Line διασχίζει την Ντόχα, πρωτεύουσα του Κατάρ, από Ανατολή σε Δύση.
Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου περιλαμβάνουν:
- 32 χλμ. συνολικά, υπόγειας σήραγγας με διάμετρο 6μ., που θα κατασκευαστεί με μηχανήματα ολομέτωπης κοπής (TBM)
- 128.000 προκατασκευασμένα στοιχεία σκυροδέματος, για την εσωτερική επένδυση της σήραγγας
- Ταυτόχρονη χρήση 6 μηχανημάτων ολομέτωπης κοπής (TBM)
- 13 υπόγειους σταθμούς υψηλής αρχιτεκτονικής, με τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα και εξοπλισμό
- Στο έργο συμπεριλαμβάνονται κυκλοφορικές παρακάμψεις καθώς και μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφελείας.
Η διάρκεια του έργου είναι 54 μήνες και προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2018.
www.bankingnews.gr
Πιο συγκεκριμένα, η Ελλάκτωρ ανακοίνωσε ότι η θυγατρική της ΑΚΤΩΡ, ως Leader της κοινοπραξίας ALYSJ JV, με ποσοστό συμμετοχής 32%, υπέγραψε σύμβαση για τη μελέτη και κατασκευή της γραμμής του "Gold Line Underground" του ΜΕΤΡΟ στη Ντόχα του Κατάρ.
Το έργο αποτελεί τμήμα του Σιδηροδρομικού Δικτύου του Κατάρ και η Gold Line (Χρυσή Γραμμή) είναι με διαφορά το μεγαλύτερο αυτοτελές κατασκευαστικό κομμάτι του ΜΕΤΡΟ της Ντόχα. Η αξία της σύμβασης είναι 3,2 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ποσού των 770 εκ. ευρώ, που ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του πελάτη.
Η χάραξη της Gold Line διασχίζει την Ντόχα, πρωτεύουσα του Κατάρ, από Ανατολή σε Δύση.
Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου περιλαμβάνουν:
- 32 χλμ. συνολικά, υπόγειας σήραγγας με διάμετρο 6μ., που θα κατασκευαστεί με μηχανήματα ολομέτωπης κοπής (TBM)
- 128.000 προκατασκευασμένα στοιχεία σκυροδέματος, για την εσωτερική επένδυση της σήραγγας
- Ταυτόχρονη χρήση 6 μηχανημάτων ολομέτωπης κοπής (TBM)
- 13 υπόγειους σταθμούς υψηλής αρχιτεκτονικής, με τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα και εξοπλισμό
- Στο έργο συμπεριλαμβάνονται κυκλοφορικές παρακάμψεις καθώς και μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφελείας.
Η διάρκεια του έργου είναι 54 μήνες και προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2018.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών