
Κριτήριο για τις χορηγίες θα αποτελέσει η αξιοκρατία, η διαφάνεια και η σωστή κατανομή των χρημάτων
Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ΟΠΑΠ, καθώς προχωρά σε αναθεώρηση των συμβάσεων - παροχών, που αφορούν χορηγίες επιχειρήσεων και οργανισμών.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού, Kamil Ziegler, ο οποίος παρουσίασε τον μελλοντικό σχεδιασμό του ΟΠΑΠ, κριτήριο για τις χορηγίες θα αποτελέσει η αξιοκρατία, η διαφάνεια και η σωστή κατανομή των χρημάτων.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ, φόροι ύψους 345 εκατ. μόνο για το 2013, ήταν η συνεισφορά του Οργανισμού στην ελληνική οικονομία.
Ο ΟΠΑΠ θα δώσει έμφαση σε τρεις τομείς, την υγεία, τον αθλητισμό και την εργασία.
Στον πρώτο τομέα θα προχωρήσει στην ανακατασκευή των νοσοκομείων Παίδων Αγία Σοφία και Αγλαϊα Κυριακού.
Όσον αφορά τον αθλητισμό, ο ΟΠΑΠ θα δημιουργήσει 250 ακαδημίες ποδοσφαίρου για παιδιά από 7-10 ετών.
Τέλος, στον τομέα της εργασίας, ο K. Ziegler, προανήγγειλε θέσεις πρακτικής εξάσκησης.
Ειδικότερα, η νέα διοίκηση της ΟΠΑΠ παρουσίασε το όραμα, τις αρχές και τις στρατηγικές προτεραιότητές της, με στόχο να φέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες της καθώς και στην κοινωνία, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.
Ο Kamil Ziegler, πρόεδρος του Δ.Σ. και CEO και ο Petr Matejovsky, CMO, παρουσίασαν τις αξίες και αρχές που προσδιορίζουν τη φιλοσοφία της εταιρείας και αποτελούν οδηγό για το μέλλον της μέσω της ανάπτυξης και της αποτελεσματικότητας.
Ανάπτυξη, μέσα από την ευελιξία και την καινοτομία, σε σχέση με την επιχειρηματική πρακτική αλλά και τη δημιουργία προϊόντων με έμφαση στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς.
Αποτελεσματικότητα, στην εσωτερική λειτουργία με στόχο τη δημιουργία του καλύτερου εργασιακού περιβάλλοντος για τους καλύτερους επαγγελματίες και σε ό,τι αφορά την εξωτερική δραστηριότητα, για την πιο αποτελεσματική διαχείριση των αθλητικών χορηγιών, χτίζοντας συγχρόνως το μέλλον του ελληνικού Αθλητισμού.
Η ΟΠΑΠ παρουσίασε τις κύριες επιχειρηματικές προτεραιότητες της εταιρείας που περιλαμβάνουν: το In-Store Live Betting που θα ενισχύσει το δίκτυο των πρακτορείων, το νέο Στιγμιαίο Λαχείο που θα εισάγει την ΟΠΑΠ σε ένα νέο τμήμα της αγοράς, το δίκτυο των VLTs που θα προσεγγίσει νέα κοινά και το Online Betting που θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών. Αυτές οι αναπτυξιακές ενέργειες θα υλοποιηθούν με τη δέσμευση της ΟΠΑΠ για άριστες πρακτικές υπεύθυνου παιχνιδιού και θα συμβάλλουν στις επιτυχημένες επιδόσεις της εταιρείας, επιτρέποντάς της να επιστρέφει ακόμα περισσότερα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Κορυφαίο σημείο της παρουσίασης ήταν η νέα στρατηγική ΕΚΕ της ΟΠΑΠ, που της δίνει τη δυνατότητα να μετατρέπει την επιχειρηματική της αριστεία σε κοινωνική συνεισφορά ανταποκρινόμενη σε κοινωνικές ανάγκες μεγάλης-κλίμακας.
Η νέα στρατηγική ΕΚΕ αφορά σε πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και εστιάζει στους νέους βασιζόμενη σε τρείς διακριτούς πυλώνες:
Υγεία, Αθλητισμός και Εργασία.
Πιο συγκεκριμένα, υπό τον πυλώνα της Υγείας, η ΟΠΑΠ σχεδιάζει να αναλάβει την ανακαίνιση των δύο κυριότερων Παιδιατρικών Νοσοκομείων της χώρας, το Αγία Σοφία και το Αγλαΐα Κυριακού.
Στον πυλώνα του Αθλητισμού η ΟΠΑΠ θα υποστηρίξει 250 Ακαδημίες Ποδοσφαίρου με αθλητικό εξοπλισμό, τεχνική κατάρτιση προπονητών και προσωπικού καθώς και εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και γονείς.
Τέλος, υπό τον πυλώνα της Εργασίας, η ΟΠΑΠ σκοπεύει να βοηθήσει τους νέους ανθρώπους να αποκτήσουν δεξιότητες, τεχνογνωσία ή εμπειρία για να πολεμήσουν την ανεργία και να χτίσουν το μέλλον τους.
Ο κύριος Kamil Ziegler, πρόεδρος Δ.Σ. και CEO δήλωσε: «Εργαζόμαστε εστιάζοντας στο αύριο και στο όραμά μας να κάνουμε την ΟΠΑΠ μία εταιρεία πρότυπο στο ελληνικό επιχειρηματικό και κοινωνικό τοπίο.
Θέλουμε να κάνουμε την ΟΠΑΠ μία διεθνώς ανταγωνιστική εταιρεία που λειτουργεί με αποτελεσματικότητα και επιτυχία και σύμφωνα με τα βέλτιστα πρότυπα και πρακτικές της αγοράς. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορούμε να μεταφράσουμε την επιτυχία μας σε μεγαλύτερη συνεισφορά στην ελληνική οικονομία και να έχουμε σημαντικό θετικό αντίκτυπο στις ζωές όσο το δυνατόν περισσότερων νέων ανθρώπων στην Ελλάδα, ανταποκρινόμενοι στις πραγματικές τους ανάγκες σε βάθος χρόνου».
Ο κύριος Petr Matejovsky, CMO, πρόσθεσε: «Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να ηγούμαστε της αγοράς, καινοτομώντας διαρκώς, βελτιώνοντας τα υπάρχοντα προϊόντα μας και επεκτείνοντας το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό μας μέσα από νέα λανσαρίσματα που θα φέρουν ανάπτυξη στην εταιρεία, θα ωφελήσουν το δίκτυο των πρακτόρων μας και θα προσφέρουν νέες εμπειρίες στους πελάτες μας. Τιμώντας τη μοναδική αξία και την κληρονομιά της ΟΠΑΠ, σκοπεύουμε να αριστεύσουμε στο γεμάτο προκλήσεις μέλλον που ανοίγεται μπροστά μας.»
Τέλος προσεκτικός ήταν ο κ. Ziegler στις αναφορές του για τις προηγούμενες διοικήσεις του οργανισμού. «Δεν θέλω να μιλάω για ανθρώπους που δεν είναι παρόντες», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε ότι η προηγούμενη διοίκηση είχε εξαιρετικά σύνθετη δουλειά, δεδομένου του δύσκολου έργου ιδιωτικοποίησης του οργανισμού.
Όσον αφορά τις 24 ανταγωνιστικές εταιρίες του ΟΠΑΠ στο διαδικτυακό στοίχημα, που κατέχουν προσωρινές άδειες, ο κ. Ziegler είπε πως «εμείς δεν θέλουμε να θεωρεί η αγορά πως προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε απόλυτο μονοπώλιο, αλλά θέλουμε να θεωρεί πως προσπαθούμε να αναπτύξουμε προϊόντα που θα είναι ευθέως ανταγωνιστικά με τα δικά τους».
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού, Kamil Ziegler, ο οποίος παρουσίασε τον μελλοντικό σχεδιασμό του ΟΠΑΠ, κριτήριο για τις χορηγίες θα αποτελέσει η αξιοκρατία, η διαφάνεια και η σωστή κατανομή των χρημάτων.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ, φόροι ύψους 345 εκατ. μόνο για το 2013, ήταν η συνεισφορά του Οργανισμού στην ελληνική οικονομία.
Ο ΟΠΑΠ θα δώσει έμφαση σε τρεις τομείς, την υγεία, τον αθλητισμό και την εργασία.
Στον πρώτο τομέα θα προχωρήσει στην ανακατασκευή των νοσοκομείων Παίδων Αγία Σοφία και Αγλαϊα Κυριακού.
Όσον αφορά τον αθλητισμό, ο ΟΠΑΠ θα δημιουργήσει 250 ακαδημίες ποδοσφαίρου για παιδιά από 7-10 ετών.
Τέλος, στον τομέα της εργασίας, ο K. Ziegler, προανήγγειλε θέσεις πρακτικής εξάσκησης.
Ειδικότερα, η νέα διοίκηση της ΟΠΑΠ παρουσίασε το όραμα, τις αρχές και τις στρατηγικές προτεραιότητές της, με στόχο να φέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες της καθώς και στην κοινωνία, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.
Ο Kamil Ziegler, πρόεδρος του Δ.Σ. και CEO και ο Petr Matejovsky, CMO, παρουσίασαν τις αξίες και αρχές που προσδιορίζουν τη φιλοσοφία της εταιρείας και αποτελούν οδηγό για το μέλλον της μέσω της ανάπτυξης και της αποτελεσματικότητας.
Ανάπτυξη, μέσα από την ευελιξία και την καινοτομία, σε σχέση με την επιχειρηματική πρακτική αλλά και τη δημιουργία προϊόντων με έμφαση στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς.
Αποτελεσματικότητα, στην εσωτερική λειτουργία με στόχο τη δημιουργία του καλύτερου εργασιακού περιβάλλοντος για τους καλύτερους επαγγελματίες και σε ό,τι αφορά την εξωτερική δραστηριότητα, για την πιο αποτελεσματική διαχείριση των αθλητικών χορηγιών, χτίζοντας συγχρόνως το μέλλον του ελληνικού Αθλητισμού.
Η ΟΠΑΠ παρουσίασε τις κύριες επιχειρηματικές προτεραιότητες της εταιρείας που περιλαμβάνουν: το In-Store Live Betting που θα ενισχύσει το δίκτυο των πρακτορείων, το νέο Στιγμιαίο Λαχείο που θα εισάγει την ΟΠΑΠ σε ένα νέο τμήμα της αγοράς, το δίκτυο των VLTs που θα προσεγγίσει νέα κοινά και το Online Betting που θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών. Αυτές οι αναπτυξιακές ενέργειες θα υλοποιηθούν με τη δέσμευση της ΟΠΑΠ για άριστες πρακτικές υπεύθυνου παιχνιδιού και θα συμβάλλουν στις επιτυχημένες επιδόσεις της εταιρείας, επιτρέποντάς της να επιστρέφει ακόμα περισσότερα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Κορυφαίο σημείο της παρουσίασης ήταν η νέα στρατηγική ΕΚΕ της ΟΠΑΠ, που της δίνει τη δυνατότητα να μετατρέπει την επιχειρηματική της αριστεία σε κοινωνική συνεισφορά ανταποκρινόμενη σε κοινωνικές ανάγκες μεγάλης-κλίμακας.
Η νέα στρατηγική ΕΚΕ αφορά σε πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και εστιάζει στους νέους βασιζόμενη σε τρείς διακριτούς πυλώνες:
Υγεία, Αθλητισμός και Εργασία.
Πιο συγκεκριμένα, υπό τον πυλώνα της Υγείας, η ΟΠΑΠ σχεδιάζει να αναλάβει την ανακαίνιση των δύο κυριότερων Παιδιατρικών Νοσοκομείων της χώρας, το Αγία Σοφία και το Αγλαΐα Κυριακού.
Στον πυλώνα του Αθλητισμού η ΟΠΑΠ θα υποστηρίξει 250 Ακαδημίες Ποδοσφαίρου με αθλητικό εξοπλισμό, τεχνική κατάρτιση προπονητών και προσωπικού καθώς και εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και γονείς.
Τέλος, υπό τον πυλώνα της Εργασίας, η ΟΠΑΠ σκοπεύει να βοηθήσει τους νέους ανθρώπους να αποκτήσουν δεξιότητες, τεχνογνωσία ή εμπειρία για να πολεμήσουν την ανεργία και να χτίσουν το μέλλον τους.
Ο κύριος Kamil Ziegler, πρόεδρος Δ.Σ. και CEO δήλωσε: «Εργαζόμαστε εστιάζοντας στο αύριο και στο όραμά μας να κάνουμε την ΟΠΑΠ μία εταιρεία πρότυπο στο ελληνικό επιχειρηματικό και κοινωνικό τοπίο.
Θέλουμε να κάνουμε την ΟΠΑΠ μία διεθνώς ανταγωνιστική εταιρεία που λειτουργεί με αποτελεσματικότητα και επιτυχία και σύμφωνα με τα βέλτιστα πρότυπα και πρακτικές της αγοράς. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορούμε να μεταφράσουμε την επιτυχία μας σε μεγαλύτερη συνεισφορά στην ελληνική οικονομία και να έχουμε σημαντικό θετικό αντίκτυπο στις ζωές όσο το δυνατόν περισσότερων νέων ανθρώπων στην Ελλάδα, ανταποκρινόμενοι στις πραγματικές τους ανάγκες σε βάθος χρόνου».
Ο κύριος Petr Matejovsky, CMO, πρόσθεσε: «Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να ηγούμαστε της αγοράς, καινοτομώντας διαρκώς, βελτιώνοντας τα υπάρχοντα προϊόντα μας και επεκτείνοντας το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό μας μέσα από νέα λανσαρίσματα που θα φέρουν ανάπτυξη στην εταιρεία, θα ωφελήσουν το δίκτυο των πρακτόρων μας και θα προσφέρουν νέες εμπειρίες στους πελάτες μας. Τιμώντας τη μοναδική αξία και την κληρονομιά της ΟΠΑΠ, σκοπεύουμε να αριστεύσουμε στο γεμάτο προκλήσεις μέλλον που ανοίγεται μπροστά μας.»
Τέλος προσεκτικός ήταν ο κ. Ziegler στις αναφορές του για τις προηγούμενες διοικήσεις του οργανισμού. «Δεν θέλω να μιλάω για ανθρώπους που δεν είναι παρόντες», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε ότι η προηγούμενη διοίκηση είχε εξαιρετικά σύνθετη δουλειά, δεδομένου του δύσκολου έργου ιδιωτικοποίησης του οργανισμού.
Όσον αφορά τις 24 ανταγωνιστικές εταιρίες του ΟΠΑΠ στο διαδικτυακό στοίχημα, που κατέχουν προσωρινές άδειες, ο κ. Ziegler είπε πως «εμείς δεν θέλουμε να θεωρεί η αγορά πως προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε απόλυτο μονοπώλιο, αλλά θέλουμε να θεωρεί πως προσπαθούμε να αναπτύξουμε προϊόντα που θα είναι ευθέως ανταγωνιστικά με τα δικά τους».
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών