γράφει : Ελένη Μπότα
Η πρωτοκαθεδρία της ΦΑΓΕ επλήγη από τη σαρωτική επέλαση της τουρκικής εταιρείας Chopani
Μέχρι τώρα υπήρχε η τουρκική Chopani η οποία με την ένδειξη "ελληνικό γιαούρτι" κατάφερε να κατακτήσει την αγορά των ΗΠΑ.
Τώρα ένας μεγάλος πολυεθνικός όμιλος, η Danone, έρχεται να παρουσιάσει "ελληνικό γιαούρτι" με την ονομασία Oikos και σήμα τον Παρθενώνα. Το γιαούρτι διατίθεται σε 6 γεύσεις, όπως καφέ, κεράσι και σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, περιέχει το μισό του λίπους ενός παγωτού και 6 γραμμάρια πρωτεΐνης σε μία μερίδα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, «είναι μία εξαιρετική πηγή ασβεστίου». Όπως υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Danone, «ενώ το φαινόμενο του ελληνικού γιαουρτιού συνεχίζει να οδηγεί στην ανάπτυξη των κατεψυγμένων, η τάση έχει αρχίσει να επεκτείνεται και στα προϊόντα frozen».
Μάλιστα το παγωμένο («frozen») γιαούρτι είναι η μοναδική κινητήρια δύναμη ανάπτυξης των παγωμένων επιδόρπιων.
Προς το παρόν το προϊόν, διατίθενται στις Η.Π.Α., όπου ανταγωνίζεται την Unilever, η οποία πωλεί ελληνικού τύπου γιαούρτια frοzen στην αμερικανική αγορά.
Να σημειωθεί ότι το ελληνικό γιαούρτι έχει μεγάλη ζήτηση στην Αμερική, ενώ φημισμένοι σεφ διατρανώνουν ότι το χρησιμοποιούν στη μαγειρική τους. Την αγορά για το ελληνικό γιαούρτι - που αποτελεί πλέον ειδική κατηγορία προϊόντος - άνοιξε η εταιρεία ΦΑΓΕ το 1998, η οποία μάλιστα ίδρυσε αμερικανική θυγατρική το 2005 και δημιούργησε και εργοστάσιο έξω από τη Νέα Υόρκη.
Η πρωτοκαθεδρία της ΦΑΓΕ επλήγη όμως από τη σαρωτική επέλαση της τουρκικής εταιρείας Chopani.
Αν και εμφανίστηκε στην αγορά το 2007, ελέγχει αυτή τη στιγμή το 47% της αγοράς ελληνικού γιαουρτιού, έναντι μόλις 14% της ΦΑΓΕ, στην αμερικανική αγορά.
www.bankingnews.gr
Τώρα ένας μεγάλος πολυεθνικός όμιλος, η Danone, έρχεται να παρουσιάσει "ελληνικό γιαούρτι" με την ονομασία Oikos και σήμα τον Παρθενώνα. Το γιαούρτι διατίθεται σε 6 γεύσεις, όπως καφέ, κεράσι και σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, περιέχει το μισό του λίπους ενός παγωτού και 6 γραμμάρια πρωτεΐνης σε μία μερίδα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, «είναι μία εξαιρετική πηγή ασβεστίου». Όπως υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Danone, «ενώ το φαινόμενο του ελληνικού γιαουρτιού συνεχίζει να οδηγεί στην ανάπτυξη των κατεψυγμένων, η τάση έχει αρχίσει να επεκτείνεται και στα προϊόντα frozen».
Μάλιστα το παγωμένο («frozen») γιαούρτι είναι η μοναδική κινητήρια δύναμη ανάπτυξης των παγωμένων επιδόρπιων.
Προς το παρόν το προϊόν, διατίθενται στις Η.Π.Α., όπου ανταγωνίζεται την Unilever, η οποία πωλεί ελληνικού τύπου γιαούρτια frοzen στην αμερικανική αγορά.
Να σημειωθεί ότι το ελληνικό γιαούρτι έχει μεγάλη ζήτηση στην Αμερική, ενώ φημισμένοι σεφ διατρανώνουν ότι το χρησιμοποιούν στη μαγειρική τους. Την αγορά για το ελληνικό γιαούρτι - που αποτελεί πλέον ειδική κατηγορία προϊόντος - άνοιξε η εταιρεία ΦΑΓΕ το 1998, η οποία μάλιστα ίδρυσε αμερικανική θυγατρική το 2005 και δημιούργησε και εργοστάσιο έξω από τη Νέα Υόρκη.
Η πρωτοκαθεδρία της ΦΑΓΕ επλήγη όμως από τη σαρωτική επέλαση της τουρκικής εταιρείας Chopani.
Αν και εμφανίστηκε στην αγορά το 2007, ελέγχει αυτή τη στιγμή το 47% της αγοράς ελληνικού γιαουρτιού, έναντι μόλις 14% της ΦΑΓΕ, στην αμερικανική αγορά.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών