Κατά 7% υποχώρησαν τα έσοδα, διαμορφούμενα σε 1,33 δισ. ευρώ τα έσοδα
Διεύρυνση ζημιών εμφάνισε στο πρώτο τρίμηνο του 2014 η Coca-Cola HBC, στα 35,8 εκατ. ευρώ, από 15,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013, με τα έσοδα να υποχωρούν κατά 7%, στο 1,33 δισ. ευρώ από 1,43 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Ο όγκος των πωλήσεων ανήλθε σε 409,6 εκατ. κιβώτια, καταγράφοντας πτώση 4% σε ετήσια βάση.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, για τα βασικά οικονομικά μεγέθη, καταγράφηκε αύξηση ή διατήρηση του μεριδίου αγοράς σε όγκο και αξία σε 15 αγορές στην κατηγορία των αναψυκτικών και σε 13 αγορές στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών.
Παράλληλα, βελτιώθηκαν τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, για 11ο συνεχόμενο τρίμηνο, καθώς υλοποιήθηκαν αυξήσεις τιμών προϊόντων λόγω της αύξησης της τιμής της πρώτης ύλης του αναψυκτικού (concentrate), παράλληλα με τη συνεχιζόμενη επιτυχημένη υλοποίηση των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων
Επίσης, καταγράφηκε πτώση του όγκου πωλήσεων εξαιτίας του χρονισμού του Καθολικού Πάσχα σε σχέση με πέρυσι, των πρωτοβουλιών προκειμένου να αυξηθεί η προστιθέμενη αξία του όγκου πωλήσεων καθώς και συγκεκριμένων ζητημάτων σε ορισμένες χώρες, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη συνεχιζόμενη σταθερή αύξηση των πωλήσεων στη Ρωσία
Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ευνοήθηκαν από τις πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων και το ευνοϊκό κόστος των πρώτων υλών, ο αντίκτυπος των οποίων υπεραντισταθμίστηκε από την υψηλότερη από το αναμενόμενο αρνητική επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και από κάποια έκτακτα μη επαναλαμβανόμενα σε σχέση με πέρυσι λειτουργικά έξοδα.
Επίσης, καταγράφηκε μείωση του κεφαλαίου κίνησης, ενώ επισημαίνεται ότι είναι εν εξελίξει σχέδιο δράσης με στόχο την πλήρη αντιστάθμιση της μεγαλύτερης του αναμενομένου αρνητικής συναλλαγματικής επίδρασης για το έτος.
Σχετικά με τα αποτελέσματα α' τριμήνου ο Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, επισήμανε ότι «κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η χρονική συγκυρία του Πάσχα σε σχέση με πέρυσι και άλλες χρονικές συγκυρίες σε συνδυασμό με κάποιες έκτακτες δαπάνες σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας, συνετέλεσαν σε μειωμένα αποτελέσματα.
»Δεδομένης της εποχικότητας των δραστηριοτήτων μας, το πρώτο τρίμηνο έχει, κατά κανόνα, μικρή συνεισφορά στο σύνολο του έτους και ως εκ τούτου δεν είναι ενδεικτικό των προσδοκόμενων ετήσιων αποτελεσμάτων.
»Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ισχυροποιήσαμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά, διατηρώντας ή αυξάνοντας το μερίδιο μας στην πλειοψηφία των αγορών που δραστηριοποιούμαστε. Επιπλέον, οι πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων συνέχισαν να βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, αυξάνοντας τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για ενδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο. Επίσης, σημειώσαμε περαιτέρω πρόοδο στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.
»Παρά τις διαρκώς δύσκολες εμπορικές συνθήκες στις περισσότερες από τις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε, οι προσδοκίες μας για το σύνολο του έτους παραμένουν αμετάβλητες», επισήμανε.
www.bankingnews.gr
Ο όγκος των πωλήσεων ανήλθε σε 409,6 εκατ. κιβώτια, καταγράφοντας πτώση 4% σε ετήσια βάση.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, για τα βασικά οικονομικά μεγέθη, καταγράφηκε αύξηση ή διατήρηση του μεριδίου αγοράς σε όγκο και αξία σε 15 αγορές στην κατηγορία των αναψυκτικών και σε 13 αγορές στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών.
Παράλληλα, βελτιώθηκαν τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, για 11ο συνεχόμενο τρίμηνο, καθώς υλοποιήθηκαν αυξήσεις τιμών προϊόντων λόγω της αύξησης της τιμής της πρώτης ύλης του αναψυκτικού (concentrate), παράλληλα με τη συνεχιζόμενη επιτυχημένη υλοποίηση των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων
Επίσης, καταγράφηκε πτώση του όγκου πωλήσεων εξαιτίας του χρονισμού του Καθολικού Πάσχα σε σχέση με πέρυσι, των πρωτοβουλιών προκειμένου να αυξηθεί η προστιθέμενη αξία του όγκου πωλήσεων καθώς και συγκεκριμένων ζητημάτων σε ορισμένες χώρες, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη συνεχιζόμενη σταθερή αύξηση των πωλήσεων στη Ρωσία
Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ευνοήθηκαν από τις πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων και το ευνοϊκό κόστος των πρώτων υλών, ο αντίκτυπος των οποίων υπεραντισταθμίστηκε από την υψηλότερη από το αναμενόμενο αρνητική επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και από κάποια έκτακτα μη επαναλαμβανόμενα σε σχέση με πέρυσι λειτουργικά έξοδα.
Επίσης, καταγράφηκε μείωση του κεφαλαίου κίνησης, ενώ επισημαίνεται ότι είναι εν εξελίξει σχέδιο δράσης με στόχο την πλήρη αντιστάθμιση της μεγαλύτερης του αναμενομένου αρνητικής συναλλαγματικής επίδρασης για το έτος.
Σχετικά με τα αποτελέσματα α' τριμήνου ο Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, επισήμανε ότι «κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η χρονική συγκυρία του Πάσχα σε σχέση με πέρυσι και άλλες χρονικές συγκυρίες σε συνδυασμό με κάποιες έκτακτες δαπάνες σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας, συνετέλεσαν σε μειωμένα αποτελέσματα.
»Δεδομένης της εποχικότητας των δραστηριοτήτων μας, το πρώτο τρίμηνο έχει, κατά κανόνα, μικρή συνεισφορά στο σύνολο του έτους και ως εκ τούτου δεν είναι ενδεικτικό των προσδοκόμενων ετήσιων αποτελεσμάτων.
»Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ισχυροποιήσαμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά, διατηρώντας ή αυξάνοντας το μερίδιο μας στην πλειοψηφία των αγορών που δραστηριοποιούμαστε. Επιπλέον, οι πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων συνέχισαν να βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, αυξάνοντας τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για ενδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο. Επίσης, σημειώσαμε περαιτέρω πρόοδο στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.
»Παρά τις διαρκώς δύσκολες εμπορικές συνθήκες στις περισσότερες από τις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε, οι προσδοκίες μας για το σύνολο του έτους παραμένουν αμετάβλητες», επισήμανε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών