Αύξηση 17,10% κατέγραψαν οι πωλήσεις
Σημαντική συρρίκνωση ζημιών εμφάνισε για το πρώτο τρίμηνο του 2014 η εταιρεία Sato.
Αναλυτικότερα, τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε € -310 χιλ. έναντι € -1.802 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 1.492 χιλ.
Κατά το Α΄ τρίμηνο του 2014 η Sato παρουσίασε σημαντική αύξηση των πωλήσεων η οποία ανέρχεται σε 17,10%.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ΕΝΤΟΣ η αύξηση αυτή ανέρχεται σε 227,12%.
Για το brand Sato και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 35,34%.
Κατά το ίδιο διάστημα οι πωλήσεις των υπηρεσιών logistics παρουσίασαν μείωση της τάξεως 76,42% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη που η Εταιρεία του παρείχε υπηρεσίες logistics.
Μετά την τελεσιδικία της απόφασης με αριθμό 650/2013 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών τον Σεπτέμβριο του 2013 και την έναρξη της εφαρμογής του πλάνου εξυγίανσης o δείκτης EBITDA για τη περίοδο Α΄ τριμήνου 2014 ανήλθε σε θετικό 296 χιλ. έναντι αρνητικό € -477 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά €773χιλ.
Με γνώμονα την συνέπεια για την υλοποίηση και την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περεταίρω κατά -7,5%. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους η εταιρεία ισχυροποίησε περισσότερο την θέση της στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο της σε έναν κλάδο ο οποίος συρρικνώνεται συνεχώς.
Η διοίκηση της Sato προσδοκώντας στην κερδοφόρα ανάπτυξη έχει προβεί περαιτέρω στις κάτωθι ενέργειες.
* Ολοκληρώθηκε αποτελεσματικά το rebranding και η ανάπτυξη των καταστημάτων με το σήμα ΕΝΤΟΣ.
* Η ολοκλήρωση της κατηγορίας των παιδικών επίπλων προσδοκά στην περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων διεισδύοντας δυναμικά και αποσπώντας σημαντικό μερίδιο αγοράς.
* Η Sato δημιούργησε στο Μοσχάτο, Πειραιώς 18, το Sato DEPOT το οποίο προωθεί με επιτυχία προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
* Η εταιρεία εξετάζει την δυνατότητα ανάπτυξης τόσο των εξαγωγών όσο και νέων ανταγωνιστικών προϊόντων παραγωγής της.
* Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων ξεκίνησε η υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης καταστημάτων franchising και ήδη άνοιξαν τρία νέα καταστήματα ΕΝΤΟΣ στην επαρχία ενώ η εταιρεία προσδοκά στο άνοιγμα επιπλέων πέντε καταστημάτων εντός του έτους 2014.
www.bankingnews.gr
Αναλυτικότερα, τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε € -310 χιλ. έναντι € -1.802 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 1.492 χιλ.
Κατά το Α΄ τρίμηνο του 2014 η Sato παρουσίασε σημαντική αύξηση των πωλήσεων η οποία ανέρχεται σε 17,10%.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ΕΝΤΟΣ η αύξηση αυτή ανέρχεται σε 227,12%.
Για το brand Sato και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 35,34%.
Κατά το ίδιο διάστημα οι πωλήσεις των υπηρεσιών logistics παρουσίασαν μείωση της τάξεως 76,42% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη που η Εταιρεία του παρείχε υπηρεσίες logistics.
Μετά την τελεσιδικία της απόφασης με αριθμό 650/2013 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών τον Σεπτέμβριο του 2013 και την έναρξη της εφαρμογής του πλάνου εξυγίανσης o δείκτης EBITDA για τη περίοδο Α΄ τριμήνου 2014 ανήλθε σε θετικό 296 χιλ. έναντι αρνητικό € -477 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά €773χιλ.
Με γνώμονα την συνέπεια για την υλοποίηση και την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περεταίρω κατά -7,5%. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους η εταιρεία ισχυροποίησε περισσότερο την θέση της στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο της σε έναν κλάδο ο οποίος συρρικνώνεται συνεχώς.
Η διοίκηση της Sato προσδοκώντας στην κερδοφόρα ανάπτυξη έχει προβεί περαιτέρω στις κάτωθι ενέργειες.
* Ολοκληρώθηκε αποτελεσματικά το rebranding και η ανάπτυξη των καταστημάτων με το σήμα ΕΝΤΟΣ.
* Η ολοκλήρωση της κατηγορίας των παιδικών επίπλων προσδοκά στην περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων διεισδύοντας δυναμικά και αποσπώντας σημαντικό μερίδιο αγοράς.
* Η Sato δημιούργησε στο Μοσχάτο, Πειραιώς 18, το Sato DEPOT το οποίο προωθεί με επιτυχία προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
* Η εταιρεία εξετάζει την δυνατότητα ανάπτυξης τόσο των εξαγωγών όσο και νέων ανταγωνιστικών προϊόντων παραγωγής της.
* Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων ξεκίνησε η υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης καταστημάτων franchising και ήδη άνοιξαν τρία νέα καταστήματα ΕΝΤΟΣ στην επαρχία ενώ η εταιρεία προσδοκά στο άνοιγμα επιπλέων πέντε καταστημάτων εντός του έτους 2014.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών