Αφορά την ενοποιημένη διαχείριση των προωθητικών ενεργειών μέσω της πλατφόρμας Oracle Siebel CR
Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του έργου σχεδιασμού και υλοποίησης συστήματος για την ενοποιημένη διαχείριση των προωθητικών ενεργειών μέσω της πλατφόρμας Oracle Siebel CRM για τον όμιλο της Τράπεζας της Πειραιώς ανακοίνωσε η εταιρεία Intrasoft International.
Το έργο αυτό, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι σημαντικό για την Intrasoft International, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά την πολυετή εμπειρία και ισχυρή τεχνογνωσία της στον χώρο των ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων Πελατοκεντρικής Διαχείρισης.
Με τη χρήση αυτού του ολοκληρωμένου επιχειρησιακού εργαλείου, η τράπεζα εξασφαλίζει τη βελτιστοποίηση της καθημερινής λειτουργίας της διεύθυνσης Customer Intelligence & Experience, υλοποιώντας με ολοκληρωμένο τρόπο όλες τις προωθητικές ενέργειές της, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για την επιλογή, ανάλυση και στόχευση των τραπεζικών πελατών, ενώ παράλληλα αυτοματοποιεί τις διαδικασίες εκτέλεσης των προωθητικών ενεργειών μέσω των καταστημάτων, της αποστολής email και της συμβατικής αλληλογραφίας.
Συγκεκριμένα, το έργο αυτό καλύπτει όλον τον κύκλο ζωής των προωθητικών ενεργειών. Με τη βοήθεια της λύσης αυτής πραγματοποιείται o οικονομικός προγραμματισμός των ενεργειών, η επιλογή και στόχευση των τραπεζικών πελατών, η αυτοματοποιημένη επικοινωνία των πελατών με τα διαθέσιμα κανάλια (e-mail, συμβατική αλληλογραφία και καταστήματα) και η καταγραφή των αποκρίσεών τους.
Επιπρόσθετα, επιτυγχάνεται η παρακολούθηση της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών σε πραγματικό χρόνο, με ενοποίηση των δεδομένων των συστημάτων της Τράπεζας από τον μηχανισμό ‘επιχειρηματικής-ευφυΐας' του συστήματος.
Η πρώτη φάση του έργου είχε ανατεθεί στην Intrasoft International ύστερα από ανοικτό διαγωνισμό τον Απρίλιο 2013. Η δεύτερη φάση του ίδιου έργου βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αφορά στην προσθήκη καναλιών, όπως της ηλεκτρονικής τραπεζικής Winbank, της αποστολής SMS, του τηλεφωνικού κέντρου, καθώς και των ΑΤΜ του Ομίλου.
Όπως επισήμανε ο κ. Θωμάς Ιωσηφίδης, Senior Manager ΒΙ & CRM του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, «το έργο αυτό δημιουργεί μια βασική υποδομή, παρέχοντας ολοκληρωμένα εργαλεία καθημερινής εργασίας για όλες τις διαδικασίες προωθητικών ενεργειών και ανάλυσης της αποτελεσματικότητάς τους στο σύνολο του Ομίλου.
»H χρήση των υποδομών του Siebel Campaign Management, σε συνδυασμό με τα αναλυτικά δεδομένα του Data Warehouse, αναμένονται να αυξήσουν κατά πολύ την αποτελεσματικότητα των προωθητικών μας ενεργειών, παρέχοντας τη δυνατότητα των προσωποποιημένων προσφορών, οι οποίες διασφαλίζουν μια συνολικά καλύτερη εμπειρία για τους πελάτες του Ομίλου μας.
»Η πολυετής λοιπόν συνεργασία μας με την INTRASOFT International ενισχύεται από μία ακόμη επιτυχή ολοκλήρωση έργου, στο νευραλγικό τομέα των πελατοκεντρικών συστημάτων. Είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε άλλο ένα επιτυχημένο έργο, που θα προσφέρει πραγματική αξία στον Όμιλό μας».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της INTRASOFT International, Αθανάσιος Κωτσής, επισήμανε ότι «είμαστε ευτυχείς για την εμπιστοσύνη που δείχνει η Τράπεζα στους ανθρώπους μας και στις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που παρέχουμε, αλλά και για το γεγονός ότι για άλλη μια φορά συμβάλλαμε με επιτυχία στον επιχειρησιακό και τεχνολογικό εκσυγχρονισμό της Τράπεζας.
Είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι η χρήση του ολοκληρωμένου αυτού επιχειρησιακού εργαλείου θα βοηθήσει την Τράπεζα να αποκτήσει μία νέα και ξεκάθαρη εικόνα του πελατολογίου της, προσφέροντάς της την απαραίτητη γνώση αλλά και ευελιξία, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί με τους πελάτες της μέσω περισσοτέρων καναλιών και να ανταποκρίνεται επιτυχώς και με ταχύτητα στις απαιτήσεις της αγοράς».
www.bankingnews.gr
Το έργο αυτό, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι σημαντικό για την Intrasoft International, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά την πολυετή εμπειρία και ισχυρή τεχνογνωσία της στον χώρο των ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων Πελατοκεντρικής Διαχείρισης.
Με τη χρήση αυτού του ολοκληρωμένου επιχειρησιακού εργαλείου, η τράπεζα εξασφαλίζει τη βελτιστοποίηση της καθημερινής λειτουργίας της διεύθυνσης Customer Intelligence & Experience, υλοποιώντας με ολοκληρωμένο τρόπο όλες τις προωθητικές ενέργειές της, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για την επιλογή, ανάλυση και στόχευση των τραπεζικών πελατών, ενώ παράλληλα αυτοματοποιεί τις διαδικασίες εκτέλεσης των προωθητικών ενεργειών μέσω των καταστημάτων, της αποστολής email και της συμβατικής αλληλογραφίας.
Συγκεκριμένα, το έργο αυτό καλύπτει όλον τον κύκλο ζωής των προωθητικών ενεργειών. Με τη βοήθεια της λύσης αυτής πραγματοποιείται o οικονομικός προγραμματισμός των ενεργειών, η επιλογή και στόχευση των τραπεζικών πελατών, η αυτοματοποιημένη επικοινωνία των πελατών με τα διαθέσιμα κανάλια (e-mail, συμβατική αλληλογραφία και καταστήματα) και η καταγραφή των αποκρίσεών τους.
Επιπρόσθετα, επιτυγχάνεται η παρακολούθηση της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών σε πραγματικό χρόνο, με ενοποίηση των δεδομένων των συστημάτων της Τράπεζας από τον μηχανισμό ‘επιχειρηματικής-ευφυΐας' του συστήματος.
Η πρώτη φάση του έργου είχε ανατεθεί στην Intrasoft International ύστερα από ανοικτό διαγωνισμό τον Απρίλιο 2013. Η δεύτερη φάση του ίδιου έργου βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αφορά στην προσθήκη καναλιών, όπως της ηλεκτρονικής τραπεζικής Winbank, της αποστολής SMS, του τηλεφωνικού κέντρου, καθώς και των ΑΤΜ του Ομίλου.
Όπως επισήμανε ο κ. Θωμάς Ιωσηφίδης, Senior Manager ΒΙ & CRM του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, «το έργο αυτό δημιουργεί μια βασική υποδομή, παρέχοντας ολοκληρωμένα εργαλεία καθημερινής εργασίας για όλες τις διαδικασίες προωθητικών ενεργειών και ανάλυσης της αποτελεσματικότητάς τους στο σύνολο του Ομίλου.
»H χρήση των υποδομών του Siebel Campaign Management, σε συνδυασμό με τα αναλυτικά δεδομένα του Data Warehouse, αναμένονται να αυξήσουν κατά πολύ την αποτελεσματικότητα των προωθητικών μας ενεργειών, παρέχοντας τη δυνατότητα των προσωποποιημένων προσφορών, οι οποίες διασφαλίζουν μια συνολικά καλύτερη εμπειρία για τους πελάτες του Ομίλου μας.
»Η πολυετής λοιπόν συνεργασία μας με την INTRASOFT International ενισχύεται από μία ακόμη επιτυχή ολοκλήρωση έργου, στο νευραλγικό τομέα των πελατοκεντρικών συστημάτων. Είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε άλλο ένα επιτυχημένο έργο, που θα προσφέρει πραγματική αξία στον Όμιλό μας».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της INTRASOFT International, Αθανάσιος Κωτσής, επισήμανε ότι «είμαστε ευτυχείς για την εμπιστοσύνη που δείχνει η Τράπεζα στους ανθρώπους μας και στις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που παρέχουμε, αλλά και για το γεγονός ότι για άλλη μια φορά συμβάλλαμε με επιτυχία στον επιχειρησιακό και τεχνολογικό εκσυγχρονισμό της Τράπεζας.
Είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι η χρήση του ολοκληρωμένου αυτού επιχειρησιακού εργαλείου θα βοηθήσει την Τράπεζα να αποκτήσει μία νέα και ξεκάθαρη εικόνα του πελατολογίου της, προσφέροντάς της την απαραίτητη γνώση αλλά και ευελιξία, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί με τους πελάτες της μέσω περισσοτέρων καναλιών και να ανταποκρίνεται επιτυχώς και με ταχύτητα στις απαιτήσεις της αγοράς».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών