Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Τάξη στην αναρχία της διαφήμισης και στις «κεκαλυμμένες απάτες» των διαφημιστικών εταιριών βάζει σχέδιο νόμου της κυβέρνησης

Τάξη στην αναρχία της διαφήμισης και στις «κεκαλυμμένες απάτες» των διαφημιστικών εταιριών βάζει σχέδιο νόμου της κυβέρνησης
Το νέο σχέδιο νόμου είναι προς την σωστή κατεύθυνση και θα βάλλει μια τάξη στην αναρχία των διαφημιστικών εταιριών
Τάξη στην αναρχία που επικρατεί στην διαφημιστική αγορά προσπαθεί να βάλει τροπολογία σε σχέδιο νόμου που έχει καταθέσει η κυβέρνηση.
Αν και η τροπολογία ήρθε σε ένα άσχετο με το αντικείμενο νόμο που αφορά τον σύλλογο φίλων γενικού ογκολογικού νοσοκομείου Κηφισιάς οι Άγιοι Ανάργυροι, ωστόσο αποτελεί ένα πρώτο βήμα για να υπάρξει εξυγίανση στην διαφημιστική αγορά.
Συγκεκριμένα με το άρθρο 1 αναμορφώνεται ριζικά ο τρόπος λειτουργίας της διαφημιστικής αγοράς και καθιερώνεται η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζομένων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ).
Χρόνιες παθογένειες του χώρου που οφείλονται κυρίως στον τρόπο τιμολόγησης των διαφημίσεων και την αδιαφάνεια στην παροχή των ετήσιων επιβραβεύσεων έχουν προκαλέσει σοβαρές δυσλειτουργίες στην λειτουργία της διαφημιστικής αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό καταργείται η τιμολόγηση στην εταιρία που μεσολαβεί δηλαδή στην διαφημιστική εταιρία και καθιερώνεται υποχρεωτικά η απευθείας τιμολόγηση στον διαφημιζόμενο.
Π.χ. τι έκαναν οι διαφημιστικές εταιρίες.
Ας ονομάσουμε την διαφημιστική εταιρία D και υποθέσουμε ότι έχει πελάτη την εταιρία Α.
Η Α έχει καταβάλλει στην εταιρία D για διαφημιστική δαπάνη 1 εκατ ευρώ.
Η διαφημιστική εταιρία D εισέπραττε το 1 εκατ το οποίο έπρεπε να καταβάλλει στα μέσα ενημέρωσης.
Τι έκανε η εταιρία D κατέβαλλε τα ποσά μετά από 6 ή 8 ή 12 μήνες λέγοντας ψέματα στα μέσα ενημέρωσης ότι η εταιρία Α δεν έχει πληρώσει ακόμη.
Επίσης τιμολογώντας όχι στην εταιρία Α αλλά στην εταιρία D το μέσο ενημέρωσης δεν γνώριζε τι κόστος φθάνει στην εταιρία Α που πλήρωνε τον λογαριασμό.
Συγκεκριμένα υπερτιμολογούσαν και παρακαλώ κέρδιζαν την διαφορά, δηλαδή εκμεταλλεύονταν την εταιρία D από την οποία πληρώνονταν η εταιρία Α.
Δηλαδή η απάτη σε όλο το μεγαλείο με τα μέσα ενημέρωσης θεατές.
Με βάση τον νέο νόμο η αμοιβή της διαφημιστικής εταιρίας βαρύνει τον διαφημιζόμενο και όχι το μέσο ενημέρωσης.
Οι διαφημιστικές εταιρίες αν όχι όλες αλλά σίγουρα οι περισσότερες είναι εταιρίες απάτη που ζητούσαν και κάθε χρόνο επιβράβευση από τα μέσα ενημέρωσης συνήθως 10% έως 20% της διαφήμισης που είχε περάσει μέσω των διαφημιστικών εταιριών.
Οι περισσότερες διαφημιστικές εταιρίες είναι εταιρίες απάτης, όπου πίσω από την «νομιμότητα» κρύβεται μια καλοστημένη μηχανή όπου εξαπατούν τους πελάτες διαφημιζόμενους και εκβιάζουν τα μέσα ενημέρωσης απροκάλυπτα.
Το νέο σχέδιο νόμου είναι προς την σωστή κατεύθυνση και θα βάλλει μια τάξη στην αναρχία των διαφημιστικών εταιριών και στην ασυδοσία των εργαζομένων στον κλάδο αυτό.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης