γράφει : Ελένη Μπότα
Ο Όμιλος Κουτσολιούτσου στο α' εξάμηνο πέτυχε κερδοφορία μετά φόρων στα 65,9 εκατ. ευρώ και πωλήσεις λίγο χαμηλότερες των 500 εκατ. ευρώ
Πριν από λίγο καιρό - κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της Folli Follie - ο πρόεδρος της κινεζικής εταιρείας Fosun Guo Guangchang εκτίμησε ότι η εταιρεία της οικογένειας Κουτσολιούτσου θα μπορούσε να γίνει μια ελληνική Prada, με παγκόσμια απήχηση.
Ήδη, σήμερα, ο Όμιλος Folli Follie αριθμεί 615 σημεία πώλησης σε σε 27 χώρες (ενώ σύντομα ο αριθμός θα φτάσει τα 650) και αποτελεί μία από τις ελάχιστες ελληνικές εταιρείες που έχει αξιοποιήσει στο έπακρο την τάση διεθνοποίησης.
Άλλωστε η διεθνοποίηση, η ανάπτυξη μεριδίων επώνυμων brands και η αναδιάρθρωση καναλιών διανομής καθορίζουν τώρα τις εξελίξεις και στην παγκόσμια αγορά του κοσμήματος η οποία αναμένεται να φθάσει τα 250 δισ. ευρώ το 2020, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της McKinsey.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της McKinsey, oι ετήσιες πωλήσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας κοσμημάτων (148 δισ. ευρώ) θα αναπτύσσονται με ρυθμό 5% έως 6% ενόψει του 2020, καθώς η διάθεση των καταναλωτών για αγορές κοσμημάτων, φαίνεται τώρα να επανακάμπτει.
Η τάση διεθνοποίησης αναμένεται να συνοδευτεί με εξαγορές μικρών οίκων από μεγαλύτερους.
Μάλιστα, ορισμένοι αναλυτές του κλάδου προβλέπουν ότι οι δέκα μεγαλύτεροι οίκοι κοσμημάτων θα διπλασιάσουν το μερίδιο αγοράς τους μέχρι το 2020.
Η ανάλυση της McKinsey δίνει μέσο ετήσιο ρυθμό 9% τα τελευταία 15 χρόνια, σε σύγκριση με 5% που είναι το αντίστοιχο ποσοστό στον κλάδο της ένδυσης.
Παγκοσμίως οι δέκα μεγαλύτεροι όμιλοι κοσμημάτων αποτελούν το 12% της αγοράς, με τις Cartier και Tiffany & Co να φιγουράρουν στην κατάταξη των κορυφαίων 100 μαρκών.
Ο Όμιλος Κουτσολιούτσου στο α΄εξάμηνο πέτυχε κερδοφορία μετά φόρων ύψους 65,9 εκατ. ευρώ και πωλήσεις λίγο χαμηλότερες του μισού δισ. ευρώ (479 εκατ. ευρώ) στα συγκρίσιμα στοιχεία, ενώ για το 2015 σχεδιάζει νέα concepts και επιθετικότερη πολιτική για όλα τα σήματα του ομίλου από το 2015.
www.bankingnews.gr
Ήδη, σήμερα, ο Όμιλος Folli Follie αριθμεί 615 σημεία πώλησης σε σε 27 χώρες (ενώ σύντομα ο αριθμός θα φτάσει τα 650) και αποτελεί μία από τις ελάχιστες ελληνικές εταιρείες που έχει αξιοποιήσει στο έπακρο την τάση διεθνοποίησης.
Άλλωστε η διεθνοποίηση, η ανάπτυξη μεριδίων επώνυμων brands και η αναδιάρθρωση καναλιών διανομής καθορίζουν τώρα τις εξελίξεις και στην παγκόσμια αγορά του κοσμήματος η οποία αναμένεται να φθάσει τα 250 δισ. ευρώ το 2020, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της McKinsey.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της McKinsey, oι ετήσιες πωλήσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας κοσμημάτων (148 δισ. ευρώ) θα αναπτύσσονται με ρυθμό 5% έως 6% ενόψει του 2020, καθώς η διάθεση των καταναλωτών για αγορές κοσμημάτων, φαίνεται τώρα να επανακάμπτει.
Η τάση διεθνοποίησης αναμένεται να συνοδευτεί με εξαγορές μικρών οίκων από μεγαλύτερους.
Μάλιστα, ορισμένοι αναλυτές του κλάδου προβλέπουν ότι οι δέκα μεγαλύτεροι οίκοι κοσμημάτων θα διπλασιάσουν το μερίδιο αγοράς τους μέχρι το 2020.
Η ανάλυση της McKinsey δίνει μέσο ετήσιο ρυθμό 9% τα τελευταία 15 χρόνια, σε σύγκριση με 5% που είναι το αντίστοιχο ποσοστό στον κλάδο της ένδυσης.
Παγκοσμίως οι δέκα μεγαλύτεροι όμιλοι κοσμημάτων αποτελούν το 12% της αγοράς, με τις Cartier και Tiffany & Co να φιγουράρουν στην κατάταξη των κορυφαίων 100 μαρκών.
Ο Όμιλος Κουτσολιούτσου στο α΄εξάμηνο πέτυχε κερδοφορία μετά φόρων ύψους 65,9 εκατ. ευρώ και πωλήσεις λίγο χαμηλότερες του μισού δισ. ευρώ (479 εκατ. ευρώ) στα συγκρίσιμα στοιχεία, ενώ για το 2015 σχεδιάζει νέα concepts και επιθετικότερη πολιτική για όλα τα σήματα του ομίλου από το 2015.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών