γράφει : Ελένη Μπότα
Πλέον οι εταιρείες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την κάλυψη των γραμμών αναμένεται να υποβάλουν προτάσεις με μεγαλύτερο μίσθωμα
Σήμερα αναμένεται η απευθείας ανάθεση από το Υπουργείο Ναυτιλίας των άγονων γραμμών, μετά την «έξωση» της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (NEL Lines και της θυγατρικής της Sea Link Ferries) από τις ακτοπλοϊκές γραμμές του Βορείου Αιγαίου.
Η απευθείας ανάθεση (είχε ήδη προηγηθεί πρόσκληση ενδιαφέροντος όπου δεν εμφανίστηκε κανένας υποψήφιος), αφορά τις γραμμές:
α) Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή,
β) Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή,
γ) Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Καρλόβασι - Άγιος Κήρυκος και επιστροφή.
Τα μισθώματα που προσφέρονται είναι 39.472,73 ευρώ για τη γραμμή από Θεσσαλονίκη έως Σάμο, 32.705,99 ευρώ για τη γραμμή Καβάλα έως Σάμο και 33.833,78 για τη γραμμή από Καβάλα ως Άγιο Κήρυκο Ικαρίας.
Πλέον, οι εταιρείες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την κάλυψη των γραμμών, αναμένεται να υποβάλουν προτάσεις με μεγαλύτερο μίσθωμα, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και αλλαγή ή περιορισμός των δρομολογίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Υπουργείο Ναυτιλίας είναι πιθανό να δώσει με απευθείας ανάθεση τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της Λήμνου, για τους επόμενους τρεις μήνες, στο «Blue Star Patmos» της Attica Group ή στο «Αριάδνη» της Hellenic Seaways.
Κινητοποιήσεις για τις εργασιακές σχέσεις
Στο μεταξύ συγκέντρωση έξω από το ΝΑΤ πραγματοποίησαν χτες τα ναυτεργατικά σωματεία κάνοντας λόγο για προσπάθεια διάλυσης των εργασιακών σχέσεων των ναυτικών, των συνθηκών εργασίας και της κοινωνικοασφαλιστικής προστασίας.
Σε κοινή ανακοίνωσή τους η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), η Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», η Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΑΓΕΝ), η Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Ναυτικών (ΠΕΣ/ΝΑΤ) και η Επιτροπή Ανέργων Ναυτεργατών αναφέρουν ότι «ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Βαρβιτσιώτης με μια μονοκονδυλιά πέταξε περίπου 500 ναυτεργάτες από τις ναυτιλιακές εταιρείες Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) και τη θυγατρική της ΣΙ-ΛΙΝΚ, αυξάνοντας την ανεργία των ναυτεργατών και των άλλων εργαζομένων και συσσωρεύοντας προβλήματα στο ακτοπλοϊκό συγκοινωνιακό δίκτυο».
www.bankingnews.gr
Η απευθείας ανάθεση (είχε ήδη προηγηθεί πρόσκληση ενδιαφέροντος όπου δεν εμφανίστηκε κανένας υποψήφιος), αφορά τις γραμμές:
α) Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή,
β) Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή,
γ) Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Καρλόβασι - Άγιος Κήρυκος και επιστροφή.
Τα μισθώματα που προσφέρονται είναι 39.472,73 ευρώ για τη γραμμή από Θεσσαλονίκη έως Σάμο, 32.705,99 ευρώ για τη γραμμή Καβάλα έως Σάμο και 33.833,78 για τη γραμμή από Καβάλα ως Άγιο Κήρυκο Ικαρίας.
Πλέον, οι εταιρείες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την κάλυψη των γραμμών, αναμένεται να υποβάλουν προτάσεις με μεγαλύτερο μίσθωμα, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και αλλαγή ή περιορισμός των δρομολογίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Υπουργείο Ναυτιλίας είναι πιθανό να δώσει με απευθείας ανάθεση τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της Λήμνου, για τους επόμενους τρεις μήνες, στο «Blue Star Patmos» της Attica Group ή στο «Αριάδνη» της Hellenic Seaways.
Κινητοποιήσεις για τις εργασιακές σχέσεις
Στο μεταξύ συγκέντρωση έξω από το ΝΑΤ πραγματοποίησαν χτες τα ναυτεργατικά σωματεία κάνοντας λόγο για προσπάθεια διάλυσης των εργασιακών σχέσεων των ναυτικών, των συνθηκών εργασίας και της κοινωνικοασφαλιστικής προστασίας.
Σε κοινή ανακοίνωσή τους η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), η Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», η Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΑΓΕΝ), η Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Ναυτικών (ΠΕΣ/ΝΑΤ) και η Επιτροπή Ανέργων Ναυτεργατών αναφέρουν ότι «ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Βαρβιτσιώτης με μια μονοκονδυλιά πέταξε περίπου 500 ναυτεργάτες από τις ναυτιλιακές εταιρείες Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) και τη θυγατρική της ΣΙ-ΛΙΝΚ, αυξάνοντας την ανεργία των ναυτεργατών και των άλλων εργαζομένων και συσσωρεύοντας προβλήματα στο ακτοπλοϊκό συγκοινωνιακό δίκτυο».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών